Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

15 Nisan 2011 Cuma

İlluminati Nedir

1776`da kuruldu bunlar ve amaçları dünyanın tek hakimi olmaktır. amerika`nın kuruluşu da aynı tarihtir ve tarihteki ilk mason devleti abd`dir.

İllüminati`yi kuranların ataları 11-12. yüzyılda avrupa`da yaşayan tapınak şovalyeleridir, bu asil lavuklar kabala denen kitabı kudüs`ten almak için 1. haçlı seferi`ni düzenlemişlerdir. Haçlı seferi`nin en temel nedeni budur.

Kabalistik öğretide evrene, paralel evrenlere, yaradılışa, fizik kurallarına kadar inanılmaz bilgiler vardır. Ayrıca kabala kodla yazılmıştır, orhan pamuk`un kitaplarına benzemez yani, okuyup da anlamak her babayiğidin harcı değildir.

Newton mesela kabala`yla çok haşır neşir olmuş bir bilim adamıdır ve günümüz fiziği tamamen kendisinin yasalarına dayalıdır.

24 yorum:

  1. Soktun benide bu işin içine hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  2. nerde günümüz fiziği tamamen newton a dayalı modern fizik görelilik quantum string theory ıvır zıvırana dayanır kodumun çakma komplocusu

    YanıtlaSil
  3. @2 mayıs 2011 03:46

    her şey modern fiziğe mi bağlı taşağını kopardığım. en basitinden eylemsizlik ne dalyarak

    YanıtlaSil
  4. Yazılarınızın çoğu benim üzerine düşündüğüm, araştırma yaptığım konuları içeriyor. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki yorumlarımız, çıkarımlarımız, düşüncelerimiz birbiriyle oldukça uyuşuyor. Fakat ben bu mevzuları asla sizin gibi rahatlıkla dile getiremem.

    Umarım yazılarınız devam eder.

    YanıtlaSil
  5. nisandan başladım şimdi bitiricem yazdıklarının hepsini . helal olsun araştırmalarından dolayı ama sana bi sorum var . komunistmisin moruk ?

    YanıtlaSil
  6. abi hasiktir ya aklıma gelen herangi bi ünlünün isminin yanına illuminati yazıp arattım googleda. lily allen illuminati yazdım, albüm kapağı gibi bi fotoğraf çıktı ortada kadın etrafında damalı zemin, bu şimşek işareti gibi olan işaret,taçlı aslan,üçgen küpe.. ne ararsan var. hepsi mi bunun içinde inanamıyorum. insan "he işte cic cici hristiyanlar bunlar öyle ünlüler falan" diye düşünüyo normalde ama ne bu. kadın resmen "şeytana tapıyorum mnıskim anlamadın mı ihih" der gibi

    YanıtlaSil
  7. heryerde şifre araroldum kaynataya selam ederim

    YanıtlaSil
  8. panpito yeni başladım yazılarını okumaya, amk hepsini okuyacam. (avare sözlüktekilerin hepsini okudum zaten)

    YanıtlaSil
  9. beyler facede şu oyuna bakın :gardens of time

    YanıtlaSil
  10. bi ömer çelakıl değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha seni lanet. pataptes yazısıyla keşfettim bu sikkoyu her yönden ağza sıçan bir tarzı var herhalde

      Sil
  11. Newtona dallama diyen herif . Fizik kuralları hakkında ne kadar bilgi sahibisin çok merak ettim. Hem kitaba sahip oldularsa ne olmuş .Sen sahip olsaydın Hz. Süleyman sırlarına mı ulaşacaktım .Bilim evrenseldir.İnsallığa bir faydası olmuş Newtonun. Kulanılmak istenmeyen hiç bir güzellik boş vere verilmez . Yazmak için yazı yazılmaz . Sen bir şeyler yapta görelim .Galiba senin vitaminin kabuğunda gizli

    YanıtlaSil
  12. ya orospu çocuğu objektif düşünmeyeceksen siktirgit buradan yaa

    YanıtlaSil
  13. hacı abi paranoyak oldum la apple da koptum zaten

    YanıtlaSil
  14. günümüz fizigi newton kanunlarına dayanmaz bu arada , izafiyet ile einstein newtonun yerçekimi yasasını çürütmüştür.Günümüz fizik kuralları einstein ın kurallarıdır,dipnot olsun.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Beyler, Einstein Fiziği dediğimiz fizik atom altı parçacıkları açıklamak da kullanılır. Fakat bugün senin içinde yaşadağın on metreli, yirmi metrel hatta güneş siteminde hala Newton fiziği kullanılır. Einstein Fziği ışık hızına yaklaşan hızlarda önem kazanır. Ayrıca sikik sikik Newton yapmış sende bulsaydın demeydin; amk adamının babası dükmüş, benim babam demirci lan. benim babam da dük olaydı, ben de sikerdim, bok bok konuşmucan

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. adamların amacı ruhsal saplantıya yol açmak

    YanıtlaSil
  19. Bu arada masonların tarihi mısır piramitleri dönemine kadar dayanmaktadır. duvarcilarmis zamanında şimdinin mimarları gibi düşün. Masonların mısır sembolleri i bu kadar çok tekrar etmelerinin nedenide budur. Bir ara İngiltere kraliyet ailesi mısırdan mi geliyor demiştin?

    YanıtlaSil
  20. aq orhan pamuk okumak her baba yiğidim harcı mı
    her şeye tamam da bu olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olm nobel mi ne aldı ya ondan diyor, kürtlere açık seçik uluslararası alanda propaganda yapıyor ya ondan diyor

      Sil
  21. illuminatinin başında iblis var ve soyundaki cinleri ile yöentiyorlar..ve ampül yak kapatla mors alfabesi ile insanlarla haberleşiyorlar..nerden mi biliyorum..her zaman beni ziyaret eden cinler bu kez bilerek ya da bilmyerek lambanın ampülünü ard arda iki kez zayıflattılar..bu teknikle çok rahat insanlarla ve bu masonlarla haberleşebilirler ve her tür bilgiyi verebilirler. tabi binbir teknik de vardır..ayrı..ama iblis bu teknikle..gömüleri altınları vesaire gösterip, maymun gibi bu yahudileri oynatabilir..asıl ilmunatinin başı iblis...göz de bence tüm şeytan cinlerinin insanları görmedikleri yerden görmeleri, göz bu işte...ama faraday kafesi , elektromanyetik dalga kesici gibi yöntemlerle bu otkafalılar beyinlere giremeyebilir..ayrıca ışıktan kesinlikle etkileniyorlar..denedim biliyorum..beynimi ürpertiyorlardı kafama fener tuttum ürperti geçti..karanlıktan korktuğunu sananlar karanlıktan korkmuyorsunuz..cinler karanlıkta daha rahat saldırıp beyninize ürperti veriyorlar..uyanın sikkofieldin kaynatasızları :) bu sözlerim yaşanmışlık içeriyor...kontrol edin siz de..ampülleri ve kafanızdaki ampülleri..

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.