Okunması şart makaleler:


Bir süredir Facebook'ta daha aktifim, oradan takibe alın kaynatasızlar.

16 Nisan 2011 Cumartesi

Katy Perry`nin E.T.`si Üzerine I

Rihanna, Madonna, Kanye West gibi şarkıcılar klip ve şarkılarında gayet mesajlar veriyolar zaten. Fakat bu E.T. kadar cesur bir klip görmemiştim. Tabi millet ehere katy perry uzaylıyı öpüyo laa ehelehereneney diye seyredeceği için bir sıkıntı doğmayacaktır. Doğsa şaşardım amına koyim.

Fakat bu E.T., Hem şarkı sözleri hem klibiyle resmen bir ayin, bir ritüel.

Ne ritüeli? Şeytan`a tapınma ve cinlerle iletişim kurma ritüeli. Şeytan`a inanıyorsanız, Şeytan`ın geçtiği tüm ilahi kitaplarda yer alan cinlere de inandığınızı varsayıyorum. Cinler başka boyutta yaşarlar. Onların da iyileri olabildiği gibi, Şeytan`ı tanrı kabul etmiş kötüleri de vardır. Bu Cinler ile İllüminati`nin belirli dönemlerde temasa geçebildiği, fakat bu teması kurabilmek için bazı ritüelleri yerine getirmeleri gerektiği aklınızda bulunsun.

Uzaylı teranesi ise bu arkadaşların Şeytan`ı ve cinleri yeni kamufle etme yöntemleri. Evren sonsuz ise eyvallah tabi ki yalnız değiliz fakat uçan daireye binen yeşil yaratıklar bizim dünyamızı ziyaret falan etmiyor arkadaşım, yok öyle bir şey.

Neden cinler insanlarla temasa geçiyorlar? Onların da Şeytan`ı tanrıları kabul edenleri olduğunu yineliyorum, yani bizim satanistlerle amaçları aynı.

Gelelim malum şarkıya.. Sözlerden başlayalım, oynatalım uğurcum... Yada dur uğur bi dk canım, başlamadan önce şunu belirteyim, sözlerinde gözüme çarpan en bariz kısımları seçtim. Bbana kalırsa bu şarkı baştan aşağı Masonik/Luciferian simgelerle dolu fakat ben en net şekilde anlatabileceğim kısımlarını seçecem. Şimdi devam uğurcum.

Klip: tinyurl.com

"You`re so hypnotising, could you be the devil?": Hipnoz edicisin, şeytan olabilir misin?

hypnotising`i bilerek hipnoz edici diye çevirdim. Lucifer`in en büyük öğretilerinden birisi nedir biliyor musunuz taşağını yediklerim? "insanları zihin kontrolü ve hipnoz etkisi altına alın." Medya ile bu zihin kontrolünü gayet iyi uyguluyorlar zaten şekil a`da gözüktüğü gibi. hipnoz`u da önemli kişiler üzerinde kullanırlar. Bill Clinton ve Natalie Portman`ın (yahudi) sürekli hipnoz altında kontrol edildiğine dair söylentiler vardı. "Sen şeytan olabilir misin?", bu lafı e.t.`ye diyor. e.t. lan, ii ti, uzaylı amına koyim, niye şeytan olsun? niye biliyo musun, "E.T.", "Uzaylı", "Alien" altında kamufle ettikleri şey şeytan. Bu lafı söylemekten hoşlanmam ama, bunu demiştim dimi?

"You`re from a whole other/another world, a different dimension, you open my eyes and i`m ready to go, lead me into the light": Başka bir dünyadan-öbür dünyadansın (!!?), başka bir boyuttansın (????????????), gözlerimi açıyorsun ve hazırım, ışığa yönlendir beni.

Bir kere madem bu E.T. böyle klipte de tasvir ettiğiniz üzere sinek gözlü, yeşil, kanlı canlı bi yaratık, o zaman neden başka bir boyuttan olsun? Gayet algılayabilirim uzaylıyı arkadaşım lan? Hayır, başka bir boyuttansın dediği tabi ki uzaylı değil. Çarpılana kadar yazacam galiba, cinler arkadaşım cinler. Başka bir boyuttan gelenler cinlerdir, uzaylılar değil.
"Gözlerimi açıyorsun." Bu yandaki gözü mü? "Işığa götür beni", ışık? İlluminate = Aydınlanma. Lan yoksa ışıktan kastı 75`lik ampulun ışığı değil de aydınlanmanın, İlluminati`nin ışığı olmasın?

"Fill me with your poison, wanna be your victim": Beni zehrinle doldur, kurbanın olmak istiyorum.


İlluminati üyeleri ruhlarını şeytan`a satarlar, tıpkı şarkıcılar gibi. tıpkı esprili bir dille şeytan`la anlaşma yaptığını söyleyen ve bunu söylediğinde konser ahalisini yeeaaahh ehelehey diye inleten Madonna, Kanye West gibi.

"Wanna feel your powers": Güçlerini hissetmek istiyorum.

Ne için satarlar ruhlarını? tabi ki güç için. para, ün, kadın için. Dünyevi zevkler için.

There is this transcendental, on another level: Bu aşkın (bu boyutu aşan, öteki boyutsal), başka bir kademe.

Cinler. Başka bir boyut. İletişim. Ritüel. Ayin. Tarzan Ceyn. Ceyn Tarzan. Cizzızııııtııtııııtttttt.

Şimdi gelelim klibe.

Canını yediklerim, paranoyak olduğumu mu düşünüyorsunuz? 3:50`ye getirin klibi. Katy ablanın uzaylıyı öpüp diriltişi esnasında giren çiftleşen hayvan görüntüleri, kanye west`in "alien sex" diye back vokal yapışı, öpüşü sırasında dev bir patlama olurmuşcasına güneş ışığının heryere hükmetmesi... Tesadüfi mi bunlar? Bu bildiğin ayin ulan.

Katy ve uzaylı diye tabir ettikleri varlık diriltikten sonra nereye doğru gidiyorlar?

Işığa.

Veya Güneş`e.

Hangi Güneş`e biliyor musunuz? Şeytan`a hizmet eden firavunların taptığı güneş tanrısı Horus`un güneşine.

Benden bu kadar, klip hakkındaki analizim bitmiştir. Bu arada Kanye West`in de kankası Jay-Z ile İlluminati`nin favori çocukları olduğunu unutmayın sakın.
Jay-Z ve Kanye West

Jay-Z
Yine Kanye West
Ayin tadında geçen bir Kanye West konseri
 
Ve son olarak, böyle aslında biraz dikkatli bakılınca bariz olduğu anlaşılacak mesajları neden veriyorlar? Üstelik kliplerde, konserlerde ve şarkılarda? Neden?

Daha önce Deccal`in gelişi için dünyayı uygun enerjiyle doldurmaya çalıştıklarından bahsetmiştim. Yine cinlerle temas için bazı ritüelleri yerine getirmeleri gerekiyor. Onların bir parçası olabilir hepsi. Veya artık biz burdayız demek istiyor da olabilirler. Bilemiyorum.

Fakat tek şey biliyorum, tesadüf diye bir şey yok. Çıkarın bunu aklınızdan.

Bu entry`nin baştan aşağı tesadüflerle ve paranoyak saçmalıklarla dolu olduğunu düşünüyorsanız yine de saygı duyarım fakat böyle bir tesadüfler zincirinin oluşma olasılığı, 1 saattir burda yazı yazan bendenizin birazdan tuvalete bırakacağı bokun Eyfel Kulesi şeklinde olma olasılığıyla eşittir.

Saygılar ve sevgiler.

Özet: İçmem suyundan içmem oyy.

Edit: Abartmışım lan çok uzun olmuş ama okuyun lan.
Edit2: Kanye West`in bazı itiraflarından oluşan bir youtube videosu, güzel bi video seyredin. tinyurl.com
Edit3: Bokum yerebatan sarnıcı gibi çıktı.

41 yorum:

  1. Katy Perrynin facebook sayfasına göz atarsan hayranlarından kendilerini onun klipte boyadığı gibi boyamasını ve resimlerini çekip paylaşmasını istiyordu.Millet mal mal boyamaya başladı kendini ve sayısız resim attılar.Amına koyayım bu mesajlar ne zaman sıklaşsa olaylara yaklaşılıyor demek.11 eylül olayı olmadan bir sürü mesaj verilmişti.Şarkıyı da öyle yapıyorlar ki tempo tutuyorsun ayağınla amına koyım bunlar illumunati diyip kapatıyorum.
    Ama ritim güzel taşağım yeaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lan şarkı harbiden güzel bi türlü kopamıyorum çünkü daha yeni duydum, bilinçaltıma bi şey yerleşmesin şarkının açık olduğu sekmeyi değil de michael'in blogunu açık tutuyorum.

      Sil
  2. ayakta sikiyorlar bizi desene şu işe tesadüflere bende inanmam ama ibneler yapıyor be jabulani

    YanıtlaSil
  3. http://www.youtube.com/watch?v=t5Sd5c4o9UM
    4.04'de göz işareti görülüyor.

    YanıtlaSil
  4. oha lan gördüm 4.04 de çıkan ışık göz şeklinde ayakta s*kiliyoruz aq

    YanıtlaSil
  5. Haci guzel yaziyosun da enerji seytan falan bos geliyo ya

    YanıtlaSil
  6. sikko senle dean ve sam olabilir tüm katy perryleri ve bilimum illuminatiyi haklayabiliriz. supernatural s06e18'de işaretini bekliyorum.araba hazır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya amına koyım kahkaha attırdın :D

      Sil
  7. Ya işaretler süper ama en sonda bir işaret var ki akla zarar. Katy şeytanı dirilttikten sonra bacakları keçi bacağına dönüşüyor. Bu keçi olayının şeytanla bir alakası var diye hatırlıyorum ancak neydi tam hatırlamıyorum. Şeytan keçi kafasıyla tasvir ediliyor ona benzediği söyleniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu blog'daki herkes en az michael kadar mantıklı düşünüyor ;)

      Sil
    2. Sanırım şundan bahsediyorsun:

      http://www.williamstout.com/news/journal/wp-content/uploads/2014/01/SatanGoat.jpg

      Sil
  8. Neyse zaten 2. bölümde açıklamışsın. Ne göz var birader bir hava bırakmadın bizde.

    YanıtlaSil
  9. buralara da cevap versene amk sikkosu

    YanıtlaSil
  10. olum 1:45 demi ne ole bısı nese alnındakı turuncu sey yok olurken camı seklı olusuyo bıldıgın camı ama kubbe mınare falan herseyıyle ve asagıya dogru yok ouyo bunu kımse farketmemıs gordugum kadarıyla dınlerın yok edılmesı yenı dunya duzenı falans

    YanıtlaSil
  11. Ayrıca Kenya West'in başlangıçta geldiği o yuvarlak makinamsı alet, gözü temsil etmiyormu yeeaa? Dikkatlice bir bakarsak..

    YanıtlaSil
  12. Hay amk mp3 çalarda şarkı kalmıyacak :) Süpersin panpası devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  13. sikkomsun, adamımsın.

    YanıtlaSil
  14. amk bloguna girene kadar kadını pek severdim valla hiç dinlemezdim ama severdim şu an dünyayı masonlardan, yahudilerden temizleme planları kuruyorum naptın lan bana. şimdi yazılarda konuyla alakasızda ordan burdan anlamı güçlendirmek için yaptığın alıntılardan baya okumuş etmiş olduğun hissine de kapıldım napak inanak mı yani panpa :) bende fizik okuyunca hafiften ateist oluyodum kafamı karıştırdın şimdi ibis(bildiğin ibiş arada unutulmuş L harfi falan yok)

    YanıtlaSil
  15. kadın şarkıcı ilgi çekmeye çalışmış aşkını değişik anlatmış, ölçüsünü tutturmuş müziğini yapmış, güzel güzel yazmış, sen neler diyon amına koyim. hee enerjiyi topluyolar gelcekler gelsinler amına koyim nolcak, sana mı dert bana mı dert. dinci misin dicem olmucak, göt korkusu mu sardı lüsfır gelcek diye. biraz akıllı olun da çalışın amına koyim bloglardan ilgi çekmeye çalışcağnıza. git test mest çöz.

    YanıtlaSil
  16. şarkının başında where is the wonderfull word diyor sanırım.. o değilde benim aklıma takılan gittigidiyor.com un logosu :/

    YanıtlaSil
  17. http://urun.gittigidiyor.com/Tilsim-i-ANKA-madalyonu_W0QQidZZ41632625#aciklama

    YanıtlaSil
  18. bi de bizim hande yener'in uzaylı klibine bakın amk tarkanın ahtapotu gibi...

    ehehe şaka bi yana çok akıcı yazıyosun sikko kalkamıyorum blogun başından

    YanıtlaSil
  19. amk robotun üstünde kare var sanki üçgen piçler üçgen bide parlıyo sanki böyleee bilgi burda saklı gibisinden amk dokansan alcan bilgiyi hani dimi amk...(ilk partı okudum diğerlerinde belrtiyosn bilmiyorm pampa ama dayanamadım yazdım bide durma amk devam çok iyisin biliyon işi bide kaç seneni aldı bunca bilgiyi edinmen amk?)

    YanıtlaSil
  20. şarkının youtube başlığına gel: Katy Perry - ET (feat. Kanye West) ft. Kanye West

    YanıtlaSil
  21. şarkının tum sozlerını okuyucuna biraz farklı algılıyosun ama dedıklerını dusununce olabilir amk

    for you i'll risk it all diye bir sozude var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. for you i'll risk it all = senin için her şeyi riske edeceğiz

      Sil
  22. michael sikkofield: ömer çelakıl'ın saçını düzgün tarayabileni.

    bundan sonra budur benim için sikkofield.

    amına koyim senin. ottan boktan mana çıkarmaya başladın. klip lan bu. tabii ki göz de olur eşşek siki de olur. altta da iyice gaza gelmiş ortaokullu piçler. yok camii varmış alnında, arkadan göz geçiyormuş, çaprazdan köpek koşuyormuş.

    hacılar tabii eğlenceli bir şey bu yapılan. klipleri filmleri izleyip bunların altında mesaj aramak çok keyifli. ama eşşeğin amının da bir kapasitesi var. iyice bebek muhabbetine döndürdünüz işi. bu kadar korkusuz olan illüminati neden ufak ufak sembollerin arkasına gizlensin? madem dünyayı yönetiyorlar, ellerinde tuttuğu çarkıcıya ''çık lan söyle ben şeytana tapıyorum diye, demezsen toynağını sikeriz senin'' derler. kimden korkacaklar amına koyim.

    ben size küçük ibo'nun ''analar babalar sizde nasıl vicdan var?'' klibinde 80 tane illüminati amblemi bulurum. maksat ömer çalakıl'lıksa kralını da yaparız icabında.

    yazılarının hepsini okudum heralde. zaten inci'den (artık avare.be'den) sevdiğim bir kardeşim olduğundan ilgimi çekti. e konular da tam benim sevdiğim türden. dil de akıcı. arada ekşici ibnelere geçirmek zaten standart. zevkle okudum. biraz müslüman muhabbetini abartıyorsun arada. ama şakirt olmadığını bildiğimden içim rahat. yazdıklarının çoğuna katılmıyorum. yine de arada güzel tespitler var. (hepsi yalan yanlış olsa ne olacak lan? sikko kardeşim ilkokul anılarını yazsa okurum). yine de götün kalkmasın, çok sikim fikirler de var yazılarda.

    neyse amına koyim. en büyük derdi facebook'tan arkadaşının arkadaşı olan güzel karının fotoğraflarına bakmak isterken, privacy ayarları sebebiyle eli sikinde kalan gençlerimizi bir nebze olsun uyandırıyorsun.

    YanıtlaSil
  23. ALPER TEYZEEEE GÖZÜNÜ AÇ SENDE ÇOK havada uçuyon takmışın at gözlüğünü öle bakıon adamlar tabanı atıo göz alıştırıo kolay deil yane birden dünyayı küt die deqiştirmek ibonun klbinde nerde bulcan illimunati zıkkımını söle hele bi kere araştırmaya başladın mı ip söküğü gibi gelio gerisi daha önce bilgi verildimi bilmiyorum ki ztn biliosunuzdr bunların kökeni taa firavun emmiden gelio ztn kimse istemio müslümanları herkes bize azınlık gibi bakıo bütün savaşlar müslüman ülkelerde oluo ezilioz yıkılıoz ülkemizde olan doğal kaynakları kullanamıoz neden bunlar bi düşün yani klip şu bu die geçmein arkadaşında dedii gibi bu kadar şey tesadüf olamaz

    müslüman muhabbetinide abartın bence ztn müslüman olarak hangimiz yasıoruz ki avrupada kim ne yapıosa avrupalılaşma adına bizde yapıorz bi face muhabbetidir gidio ne lan dünyadan koptuk arkadaşlık yasam hersey sanal yani havada yok boş muhabbet ömrümüzün yarısını şu zıkkım başında gecirioz. insanlar artık beynini kullanmıo hazıra alışmış yani bu konuyla ne ilgisi var dieceksiniz ben çok arastırdım biliorum ama bilgilerimin burda küfürlere uqrmasını istemediqim için yazmıorum allah yardımcmız olsun dünyanın sonu gelio...

    nasıl çıkcak bunlar bilmiorum ama yakındır yani belki hepsi bi komploda olabiliri ama emin değilim çokta kaptırmayın kendinizi kuranda bu olayın nasıl biteceği yazıo zatn içiniz rahat olsun iman olduğu sürece tabi.....!

    YanıtlaSil
  24. benim bildiğim bütün şeytan resimlerinde, şeytanın bacakları keçi-ceylan ayağı gibi bişey- dikkatimi çekti bu klipte de 4:33 te katy perry nin ayakları o şekil ilgincime gitti paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil
  25. Bunlar böyle sembollerle, işaretlerle insanları etkilemeye çalışıyorlar ya. Hani amaçları Deccal'i çağırmak. Bir konserde mesela binlerce insan eliyle üçgen şekli yapıyor, hep bir ağızdan "Ruhumu şeytana sattım, zehrini ver bana, kurbanın yap beni" falan diye çığırıyor. Bunlar hep deccalin/cinin...neyse gelmesi için bir enerji, bir altyapı oluşturuyor ya.

    Şuraya varacağım. Biz ne kadar naif, ne kadar ince düşünceli bir toplumuz lan. "cin" kelimesini telaffuz etmeyiz mesela, onun adını ağzımıza almayız, "üç harfliler" deriz ki çağırmayalım onları, o enerjiyi oluşturmayalım.

    Bu "enerji" kelimesi de ayağa düştü gerçi ama var bunun gerçekliği diye düşünüyorum. Bunla ilgili ayet de var galiba, ya da hadis. Allah'ın konuşulduğu ortamlara melekler gelir, gibi birşey.

    Böyle dağınık dağınık bir şeyler geldi aklıma, paylaşayım dedim ben de. Sen de daha çok paylaş arkadaşım, okuyom ben yaa.

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. herkes biliyor,bilen susuyor nereye kadar....

    YanıtlaSil
  28. Ya o değil de bu seksli meksli mason buluşmalarına Katy Perry de gidiyosa ben mason olurum arkadaş

    YanıtlaSil
  29. sikkofield tamamen olumsuz açıdan bakıyorsun bu klibe misal 'You`re so hypnotising, could you be the devil' yazmandan belli o sözün sonunda 'could you be an angel' da demekte o sözü neden eklemedin mesela ? Ayrıca bu cin şeytan olaylarını da geç evren hakkında daha çok bilgi edinmeye çalış sana doğru yolu gösterecegine inanıyorum.Ayrıca tavsiye olarak cosmos a space odyssey 2014 dizi-belgeselini izlemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cosmos da illuminati , neymiş galaksiler gözdeki genlerin resmi gibiymiş

      Sil
  30. şeytana hizmet edenlere yazıklar olsun

    YanıtlaSil
  31. Ayrıca klibin sonunda ketty mitolojik şeytani bir yaratık olan pan'a dönüşüyor. Belden aşağısı keçi ve belden yukarısı insan. Pan resimde aklıma pancarın dansı kitabı geldi, parfümün dansı olarak Türkçeye çevrilmiş. Güzeldir o kitap. Okuyun

    YanıtlaSil
  32. Cemre benim bi sorum olacaktı. Buraya yazıyorum illmunati yazısıyla bi alakası yok. Hep aklımdaydı.

    Şimdi diyorlar ya müslüman olmak için eşhedü enlâ...getireceksin deniyor ya hani hz.Muhammed öncesinde de birsürü peygamber geldi. O peygamberlerin topluluğu getirmiş midir? Ya da onlarda getirip sonuna misal Musa Allah elçisi falan mı demişlerdir? Umarım saçmalamamışımdır. Çok uzun oldu bu cümle xD

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.