Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

19 Nisan 2011 Salı

Adalet

Bu hayatta en nefret ettiğim şey ne biliyor musun, overrated dedikleri olay var ya o işte. 

Başından geçen gayet sıradan bir olayı dünyanın en ilginç olayıymış gibi anlatan, neden bu kadar ünlü olduğu yada böylesine müthiş paralar kazandığı anlaşılamayan, sırf bazı olanaklara sahip olduğu için kumaşı kendisinden katbekat iyi olan insanlardan daha fazla reklamı yapılan, onların önüne geçen, bir sikim olmadığı halde kendini öyle pazarlayan insanlar var ya, heh işte ben o insanlardan nefret etmiyorum aslında. Onları, toplumun kendisine hitap ettiğini düşündüğü kesim sevdiği için kendisini de sevmeye şartlayan ve bu yeteneksiz dalyarakları göklere çıkaran, toplumda bir yer edinmelerini sağlayan, tırt solcu deyimiyle sistemin çarklarına kapılmış olan koyunlardan nefret ediyorum. Pink Floyd'u neden bu kadar severler anlamam mesela, elle tutulur 2-3 şarkısı dışında ne olayı var bunların amına koyayım ya, benim göremediğim neyi görüyorsunuz amına koduklarım? Kubrick sıçtığı boka zoom yapınca neden "üstad burada hiç kimsenin bilmediği eski italyan filmi La Gazetta Della Sport'un yönetmeni Costacurta'ya gönderme yapmış" yorumunda bulunuyorsun? Neden öyle anlamlar arıyorsun?


Birazdan söyleyeceğim şeyi deneyebilirsiniz, 3 aşağı 5 yukarı aynı sonuç çıkmazsa kapınıza gelip size oral seks yapacam. 10 cümlelik, gayet sıradan, ne iyi ne de kötü diyebileceğiniz bir konuşma metni hazırlayın. Aynı lafları seminerde Rahmi Koç'a, ayak üstü bir kafede Nuri Bilge Ceylan'a ve bir de İstiklal Caddesi'nde düdükle Godfather çalan adama söylettirin. Rahmi Koç alkışlanır, Nuri Bilge Ceylan entelektüel kazmalar tarafından "hmmmmmm" iç sesi ve "acaba bize hangi manalara gelen müthiş mesajlar verdi de biz anlamadık" düşünceleri eşliğinde takdir edilir, düdükle Godfather çalan abiyi ise yoldan geçen 1 kişi bile siklemez.

Neden? Şekilcilik, materyalizm, kapitalizm, faydacılık.

"Evet abi yaa, çok doğru söylüyosun böyle bu insanlar..." Bu insanlar mı? Sen de öylesin orospu çocuğu. Ben de öyleyim, kankam Hasan da öyle, onun mahalleden arkadaşı Cemil de öyle, Adnan Şenses de öyle... Hepimiz öyleyiz. Hepimiz Ermeni falan değiliz arkadaşım, hepimizi bir kategoriye sokacaksan eğer bu az önce dediğime sok, hepimiz bu dalyarağın söylediği gibiyiz falan de.

Altın doğada az bulunan bir element olmasaydı eğer kim takardı lan boynuna? Altını görüntüsü çok güzel olduğu için mi takıyorsun? Hayır, derdin şu, "bak arkadaşım ben altın, üstüne de pırlanta taşlı yüzük ve küpe takıyorum, çünkü bende para var, istediğime sahip olurum, aramızda sınıf farkı var." Bunu kelimelere dökmediğin yada dökemediğin için takıyorsun o sikindirik küpeyi. Bakır doğada çok az bulunsaydı hepiniz şimdi hurdacı gibi dolaşacaktınız etrafta, boyunda bakır kolye, bilekte bakır bilezik... Dubai'deki 28 yıldızlı otelin tuvaleti bile bakırdanmış laa abuuu şeklinde Show TV haberleri vs.

Liseden bir arkadaşım vardı, lakabı da odundu, çünkü bildiğin odundu. İki lafı bir araya getiremeyen embesilin teki. O çocuk şimdi özel bir okulda hukuk okuyor. Mezun olunca açtığı ofiste, onun altında devlet okulu mezunları çalışacak ve hatta o çalışanların bazıları zamanında ÖSS'de onun yaptığının yarım misli fazla puan yapmış insanlar olacak. Şimdi bana "insanları bi sınava göre mi değerlendiriyosooon" hümanistliği yapmayın gerzek gerzek, öyle olsa herhangi bir örnek verirdim, fakat ben tanıdığım bir kütüğü verdim örnek olarak ki ne teoride ne pratikte hiçbir sik olamayacak, maddi geliri olmasa "taşı oğlum şu kolileri" işinde çalıştırılacak vasat bir hıyardan bahsediyorum. Sırf imkânı olduğu için kapasitesi kendisinden üstün insanlara patronluk yapacak bu çocuk. 

Okuduğu ve ileride çalışacağı alanı söylüyorum tekrardan; hukuk. Gel şimdi bu düzenin içinde hukuk ara, adalet ara...

Adaleti savunacak insan, adaletsizliğin sembolü. Nasıl ki terörizmin en büyük düşmanı olan ABD (öyle düşünüyorlar, gittim gördüm), aslında tamamen terörizm üzerine kurulu bir ülkeyse... Kızılderilileri çoluk çocuk tecavüz edip soykırıma uğratan insanların kurduğu devlet, şu an dünyada barış için savaşlar yapıyor. Bir amına koduğumun evladı da çıkıp masaya yumruğunu vurmuyor, çünkü o masanın başında zaten seçilmiş "elit"ler var. Her neyse.

Celal Bayar, 1960 darbesinde idam kararı alınmış olmasına rağmen nasıl "yaşı ve rahatsızlığı sebebiyle" serbest bırakıldı? Madem bu kadar duyarlı bir devletimiz var, nasıl oluyor da 20 sene sonra 17 yaşını bile doldurmamış bir çocuğu işkenceler altında darağacına yolladı bu devlet? Cevabını verin ulan bana, Allah rızası için bir izah edin. "Kahve muhabbetine bağladı yeeaa" diye iç geçiren orospu çocuğu, eğer öyle düşünüyorsan bir saniyeliğine kardeşinin, eşinin, annenin veya babanın o darağacına yollandığını hayal et. Yer mi götün?

Celal Bayar mason olduğu için, Vatikan'ın telkinleri ve hatta ultimatomu sayesinde kurtuldu.

Kızılderililer sadece Amerika'da ikâmet ettikleri için değil, "son nehir kuruduğunda, son balık öldüğünde beyaz adam paranın yenmediğini anlayacak" mentalitesinde sözleri olan, Şirinler Köyü kıvamında kabile hayatı yaşayan, kapitalizme tamamen zıt bir millet oldukları için soykırıma uğradı.

İnsan hayatının değeri, sahip olduğu güce eşit arkadaşım. İnsanlığın mızraklarla savaşlar yaptığı dönemden, günümüze kadar bu böyleydi, böyle olacak.

Şuraya bağlayacam, bir kere bile "BAŞKA" bir insanın yada insan topluluğunun uğradığı haksızlık için bu hayatta sesini yükseltmediysen, yarın öbür gün evine girip kafana kara çuval geçirip ananı siktiklerinde de ağzını açma hakkın olmayacak. Zaten ağzını açtırmazlar da, "vicdanen" de sen zaten hakettiğini bulmuş bir suçlu olacaksın.

İnsanın en sikten yanı da bu işte, keşke "ateş düştüğü yeri yakar" diye bir söz aklımıza bile gelmeyecek fitratta yaratılmış olsaydık da, böylesine bencil öküzler olmasaydık. Hayır o kadar orospu çocuğu bir ırkız ki insanoğlu olarak, kendimiz başkası için parmağımızı yerinden oynatmadığımız gibi, bunu yapanlara da "enayi" gözüyle bakıyoruz. İlkokulda yediğim bir azarı hala unutmuyorum. Hoca arkamda oturanlara bağırmıştı konuşuyorlar diye, ben de atladım "öğretmenim onlar konuşmuyodu ki, başka yerden geliyodu ses" diye. Aldığım cevap şu olmuştu, "sen onların avukatı mısın?". İsyankar ergen yaradılışlı olduğum için hadi bu bende ters tepti, fakat ya "koyun olarak doğacakmış da son anda yanlışlıkla insan olarak fırlamış anasının amından" yaradılışında bir çocuk olsaydım, bu benim bilinçaltıma nasıl işleyecekti? 

"Senin çıkarın yoksa, başkalarının işine karışma". Bize verdikleri, dayattıkları bilinç bu.

Ananızı sikeyim öldürüyorlar insanlığı, öldürüyorlar. Bundan büyük soykırım mı var Allah'ın cezaları?

Ben oturduğum apartmanda kimler oturuyor bilmiyorum. Sadece iki alt katımızda oturanları tanıyorum. Çocukluğum Karagümrük'te geçti, orada bırak apartmanı, tüm mahalle tanırdı birbirini.

Neyse, diyeceğim o ki, banka kuyruğunda sen sıranın en arkasında da olsan önündeki adam kaynak yaptığında ona sesini yükseltmediysen, "nasılsa en arkadayım banane amına koyim" içgüdüsüyle hareket ettiysen, zamanı geldiğinde sana yapılan büyük orospu çocukluğuna da ses çıkarmayacaksın. Üzüleceksin, canın yanacak, acını yaşayacaksın, fakat şikâyet etmeyeceksin. Senin hakkın buydu zaten, sadece adalet tecelli etmiş oldu.

Tüm enayilere sevgilerimle.


29 yorum:

  1. @1 sikti beyler.

    YanıtlaSil
  2. pinkfloyd örneği hariç haklısın sikko afferin lan kerata swh

    YanıtlaSil
  3. kanka bende pinkfloyd dinlemem ama zevk ve renk meselesi şindi.
    bendekide olay amk. kocaman yazıda bi pink floyda takmışım.

    YanıtlaSil
  4. Rihanna'nın umbrella parcasında ''ella'' nakaratı ayinlerindeki zikirleridir. Şans olma ihtimali var mı? ell diye baslayıp a-e arası bi harf okuyarak tekrarlanır. ella ella e e diye gidiyor hatırlarsanız. Yani birebir aynı.. Agzını siktigimin sikkofield i da bilmeden her baslıkta bu sarkıyı söylüyor, gavat.

    YanıtlaSil
  5. overrated bi yazı olmuş sikkocuum

    YanıtlaSil
  6. okuduğum iyi oldu. yazılarına devamın diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Celal Bayar Kurtuluş Savaşında göstermiş olduğu yararlılıklar sebebiyle idam edilmedi diye biliyorum yanlış olmasın

    YanıtlaSil
  8. 1. Dünya Savaşı da Avusturya-Macaristan veliahtı öldü diye çıktı ona bakarsan gadasını aldığım ehehe

    YanıtlaSil
  9. Sikko siktir git ilber ortaylının kitaplarını oku biraz öyle gir bu konulara cahil cühela kısmını kandırmaktan başka bi sikim işin yok a.q

    YanıtlaSil
  10. bunları kitap haline getir maykıl

    YanıtlaSil
  11. Neme lazım...Düşüncelerin bana Kanuni Sultan Süleymanla süt kardeşi Yahya Efendi arasında geçen olayı hatırlattı...Nemelazımcılık sadece devletleri değil insanları da çürütür kokutur insan olmakdan çıkarır...Neme lazım demeyenlerden olmak duasıyla...

    YanıtlaSil
  12. pink floyd ornegi beni derinden yaraldi, gotumden sikertti, basur oldum

    YanıtlaSil
  13. pink floyd kim amunakoyim adında ibnelik var bi kere

    YanıtlaSil
  14. vay amına koyim sen iyi mi yazıyosun ben mi çok etkileniyorum

    YanıtlaSil
  15. sende de bi popüler kültürü sikme çabasıdır ki bitmiyo amk. bu yolla popüler olmaya çalıştığını düşünsem siklemezdim ama bi gözden geçir hacıt. önyargının amkoymuşsun haberin yok.

    YanıtlaSil
  16. yav siktir git sikkofield kpss çalışmam lazım :) ama çok güzeldi beğendim gene celal bayar kurtuluş savaşında çok çalışmış acımışlar :)))))))))) güzeldi güzeldi

    YanıtlaSil
  17. Senin gelmene gerek yok ben geliyorum kapı önünee, aç bakayım ehehe.

    YanıtlaSil
  18. Her yazıda bi siyasete bağlayıp karşıt olduğun fikirleri küçük göstermeye çalışma orospu çocuğu.

    YanıtlaSil
  19. ulan senin o amcık ağzın yüzünden eskiden pek siklemediğim şeylerden nefret eder oldum lan geçen arkadaşım adolf hitlerin kişiliğini seviyorum yeaa dedi diye amına koydum çocuğun kafamı olmadık yerlerine soktum , okumayın diyon ya haklısın amına koyım

    YanıtlaSil
  20. Küfürsüz yaz diyenlere; Yerini bulan küfür sadakadır.

    YanıtlaSil
  21. beyler adam haklı amk mesela yukardaki yorumlarda iki tane elit kelime kullanıp sikkoya bok attığını zanneden bir orospu çocuğu var sen 10 tane dil bilsen ey orospu çocuğu kavga sonrasında bizim ali fuat'ın polise ömeri alıyosan beni de al biz beraberiz demesi kadar faydan yok tek bir insana ..

    YanıtlaSil
  22. adalet mülkün temelidir hz ömer

    YanıtlaSil
  23. Doğduğu kenar mahallenin en Avam kültürü ile büyümüş, orta dindar bir Dacik ailesinin,ortanca ergen oğlu olan Cemre Demirel,Oktay Sinanoğlu ve Adnan Oktar kitaplarını mahalledeki abilerin den alıp çokça okumuş olup...sonra askerlik çağı sonrası edibiler tarikatı şeyhi Edip Yüksel ile tamamlamış... sözlükteki ergenlere entelektüel olduğunun hissini vermeye çalışarak geçirmiştir ömrünü. Yine günlerden bir gün...Bu hikaye devam edecek.

    YanıtlaSil
  24. avukatlığın o kısmına 3 ay dayanabildim amına koyim

    YanıtlaSil
  25. nüri bilge ceylan filmi izlemeden ölmeyin sakın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok dogru..

      Sil
    2. üstad yine doğru konuştu... güller, kadehler, yaşam... Siz hiç jazz dinler misiniz? Ben hep dinlerim de...

      Sil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.