Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

16 Nisan 2011 Cumartesi

Hollywood Dayatması: Kötü Araplar

Biraz televizyon, medya ve Hollywood dayatmalarından bahsedecem.

Şu ana kadarki hemen hemen tüm Hollywood yapımlarında Araplar kötü insanlar, gereksiz-piyon vazifesi gören insanlar ve teröristler olarak gösterilir. Çok farklı bir konu işleyen bir filmde dahi banka soygunu sahnesinde soyguncu arap oluyor. Lan geçmişe dönelim, şu ufak boylu Sam`in Bugs Bunny`i top ateşine tuttuğu bir bölüm vardı hani, sam orada arap`tı, olay çölde geçiyordu.

Bu "kötü izlenim bırakma çabası" bizim için de uygulanır. Geceyarısı Ekspresi, İndiana Jones The Last Crusade, ve şu Jackie Chan`in filmi Altın Yumruk İstanbul`da, aklıma gelenler bunlar. Türkler hala dış medyada Arap kültürüyle özdeşleşmiş bir biçimde tanıtılır. Türkler`in hala fes taktığını düşünüyorlar, bizi Arap zannediyorlar! Ve Arap ise onlar için terörist demek. Bu korku politikası özellikle 11 Eylül`de tavan yaptırıldı zaten. Yedikleri boku Arapların üstlerine attılar ve şu an Amerika`da bir Arap yada bir Kürt terörist olarak algılanır. bu korku politikası zaten filmlerle yıllardır dayatılıyordu, zemin hazırdı.

Peki neden Araplar? Müslümanlar diye mi? Bilemiyorum, olabilir.

Fakat en geçerli nedeni söyliycem size piçler, iyi dinle burayı evladım not al. şşşt Arka sıra dinle burayı sikerim ananı.

Vadedilmiş Topraklar Nil Nehri`nden Fırat Nehri`ne kadar uzanır. Vadedilmiş topraklar şu an Arapların ikamet ettiği yerlerdir. Vadedilmiş Topraklar Orta Doğu`dur.

Bana dokunmayan yılan bin yaşasın mı diyorsun? Peki. E be gerizekalı fırat nehri nereden kaynamaya başlıyor? Başlangıcı neresi? Sen de yaşıyorsun ulan onların vadedilmiş topraklar olarak gördükleri yerde.

Bazı şeyler çok net olum, bilmiyorum bak belki bu bilinçli olma bilinci de onların istedikleri bir şeydir bilemiyorum. Fakat bazı şeylerin çok net olduğu ortada. bilgisiz olmak da, farkında olmak da hataysa eğer, farkında olarak hatalı olayım daha iyidir derim ben şahsen. Bir yay burcu olarak felsefem "yapmadığın bir şeyden pişman olacağına, yapıp da pişman ol" dur. Ama katılırsınız ama katılmazsınız, mantıklı bulursunuz bulmazsınız, saygı duyarım. fakat delleniyorum artık bu kadar göz göre göre insanların sikilmelerine.

16 yorum:

  1. sikko kardeş çok güzel konuşmuşsun, kaç gündür takip ediyom blogunu, ama nedir bu küfürlü makale yazma çaban anlamadım gitti. hiç küfür etmesen, inan daha çok kitleye dinleteceksin bu güzel mesajları emin ol. anti-illuminati'sin ama bu küfürlerle onların işlerine ortak oluyorsun farkında mısın? hani doğruyu ve güzeli savunan insan, nerdee?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küfür ettiği için mi illumnunatinin işlerine ortak oluyor?

      Sil
  2. neler saçmalıyorsunn sen hakan.Bize piyasayı bilen adam lazım

    YanıtlaSil
  3. Sikko yuarıdaki arkadaşın dediği olay birçok kullanıcı tarafından söyleniyor. 2 görüş var. "küfürlü yazma paylaşalım" ve benim savunduğum görüş "küfürlü yazmasan kimse okumaz." Aslında sana bir yardım eden olsa yada boş vaktin olsa bu yazıların tümü küfürsüz versiyona çevrilse dehşet olur. Tabi otur yap demiyorum bu kadarını bizimle paylaştığın için minnettarım. Bazı işaretleri biliyordum ancak ilk defa bu derece net ve öz kaynak haline getiren sensin. Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. hocu boşver küfüre devam.

    YanıtlaSil
  5. araplar hiç kötü olurmu ya, beyaz kadın ticareti onlar için yapılıyor, halk bok gibi yaşarken , şeyhleri ülkesini pazarlıyabildikleri için kral gibi değil resmen kral isminde yaşıyor, hiç kötü olurmu bunlar adamlar altından tuvalete sıcarken halkı tarih öncesi cağlarda yaşıyor kötü ne demek lan, heriflerin hayali bile yok yaşamıyo resmen

    YanıtlaSil
  6. sikko bizim doğu o yüzden karışık devamlı amk.
    mesele kürt-türk meselesi değil ki. israil bayrağında da işlenmiştir bu vaat edilen topraklar. bayrağı getir gözünün önüne. yukarıda ve aşığa bulunan iki mavi çizgi, o iki nehri simgeliyor. nil ve fırat. arada siyonist yıldızı olan bölüm de vaat edilen topraklar. doğuya kürdistanı kurduracaklar. sonra amerika saldırsın oraya.
    orta doğuda bir israil bütünlüğü sağlamaya çalışıyorlar. siktimin savaşlarını da o yüzden açtılar ya. arap deyince akıllarına terörist gelsin. ırak'ta 1.5 milyon sivil katledilirken, bütün dünya da içi rahat bir şekilde "ölen 1.5 milyon kişi teröristti" desin.

    ama sen rahat ol. Allah'ın dediği olur.
    kıyamet alametlerinden birisi kabe'nin yıkılması. hani demiştin ya enerji kullanıyorlar falan filan. kabe'ye de günde kaç milyar müslüman dönüyor. yılda kaç milyon kişi ziyaret ediyor. kabeyi yıktıklarında muhtemelen çoğu kişiyi kendilerine çekerler.

    hadis aktarıyorum.kaynağı da vercem.
    Yahudilerle Müslümanların savaşmaları, Müslümanların Yahudileri öldürmesi (Tecrid-i Sarih Tercümesi, VIII, 341; Müslim, Fiten, 79-82)

    Fırat nehrinin sularının çekilerek, nehir yatağından altın çıkması (Müslim, Filen, 29-31)
    o altınları kullanmamamız emrediliyor. bu şerefsizlerin sonunu hazırlayacak bir nehir fırat.

    efendiler efendisi doğru söylemiştir. ne zaman yalan söyledi ki muhammedul emin?

    YanıtlaSil
  7. Vadedilmiş topraklarda bok mu varda orayı istiyorlar bildiğin çöl be abi orayı neden ele geçirmek istesinler biri petrol mü dedi birkaç yılda petrol bitecek dostum

    YanıtlaSil
  8. Sikko bence uslubun gayet guzel. oturup bu kadar yazı yazmak kolay bir iş değil, kufurlu uslubunla daha rahat daha akıcı yazıyorsundur heralde o yuzden nasıl rahatsan oyle yazmaya devam. Sırayla okuyorum

    YanıtlaSil
  9. aynı bokun laciverti bizde de mevcut; kürtlerin hepsi teröristtir, hepsi bellerinde bombalarla sokaklarda dolanıyolar kafalarına esince patlıyolar. en basitinden yolda sökülmüş bir bank falan gördüğümüzde "doldular şehirlere kürtleri hep kürtler yapıyolar böyle cık cık cık cık dağdaki de aynı şehirdeki de" diye söyleniyoruz. yogöylebişeeey. yaftalamaya gelince oskar gooz tu törkiş piipıl. bakın geçen yıl tekel eyleminde biraz faal bir insandım, günlük hayatım gereği her gün sakaryadan geçiyordum ve insan her gün gördüğü şeye kayıtsız kalamıyor. gittim okan bayülgen gibi ordaki işçilere "nedeeen böyyle olduu? niçin böyle yapıyorsunuz?" dedim ve anlattılar. şimdi diyeceksiniz "kürtlerle tekelin ne alakası var?" diye. konuştuğum çoğu insan kürttü de ondan, türkiyedeki kürt çoğunluğunu azımsayamayız pek tabii. size şunu söyleyebilirim ki, içlerinden sadece birkaçı "istediğimiz olmazsa dağa çıkıcaz naapalım" tarzı söylemlerde bulundu. SADECE BİRKAÇI. demek istediğim, maykılla yine aynı kapıdan çıkacağım, birisini tam olarak tanımadan veya herhangi bir konu hakkında yorum yapıcak kadar bilgi sahibi olmadan çamur atmaktan vazgeçelim. ben size demiyorum ki tüm kürtler iyidir, elbette ki içlerinde alnı kabağına tükürülesi insan var. ama böyle tipler türklerde de var. birinin bok gibi bir birey olması onun etnik kimliğiyle alakalı değildir. maykılında da dediği gibi ne mission is kürdistan. oyuna gelmeyelim genşler. arz ederim.

    YanıtlaSil
  10. Ca$h
    vadedilmiş topraklar tüm dinler için kutsal topraklardır. bütün dinlerin çıkış yeri orasıdır. islamda bile kabe den önce insanlar namaz kılarken mescid-i aksa ya yönelirdi. kıyametten önce kabe yıkılacak ve tekrar mescid i aksa mamur olacak. önem kazanacak ve müslümanlara kıble olacak. bildiğim kadarıyla tüm dinler için kudüsün çok önemli olduğudur.
    bilmediğim kadarına ise örn. bunun gibi linklerden bakabilirsin :
    http://www.msxlabs.org/forum/soru-cevap/222528-kudus-sehrinin-hristiyanlar-icin-onemi-nedir.html

    ya da google da kudüsün önemini araştır

    YanıtlaSil
  11. Daşşanı yisinler senin. Böyle okunabilir, bilgi dolu blog,site, cart curt görmedim! Küfre de devam amk. Küfür olmasa, TRT spikeri gibi olsaydın siker okumazdım amk.

    YanıtlaSil
  12. Vadedilmiş topraklar dediğin nedir sikko?

    YanıtlaSil
  13. Vaadedilmiş toprakların tek zenginliği petrolden ibaret olmamakla beraber ben amacın ekonomik olduğundan çok dini bir amaç olduğunu düşünüyorum. Din insanlara her şeyi yaptırabilir, hayatını belirler. Açıkçası dini bir amaç için bu kadar savaş çıkarmalarına komplo teorisi demek biraz ilkelce olacaktır.

    YanıtlaSil
  14. zaten adamların tek amacı islama karşı çıkmış

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.