Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

17 Nisan 2011 Pazar

Farkındalık

Selam yavrular.

Eğer sabahları uyanmak için sebebinizin olmadığını, yahut gidişatın o yönde olduğunu hissediyorsanız beni okumayın. Bu blog'ta size tek vaadettiğim şey biraz tebessüm ve biraz da farkındalık. O yüzden baştan anlaşalım, uzun yaşamak istiyorsanız okumayın beni. Farkına vardığınız her yeni bok, hesaplamak zorunda kaldığınız her yeni ihtimal, sizin ömrünüzden bir parçayı daha çalacak, bunun sorumluluğuyla başbaşa bırakmayın beni. Neyse sen okuyorsun galiba, madem öyle sen kaşındın, gel buraya s.ktim seni.

Şimdi meditasyon kitapları okusan, internette araştırma yapsan farkındalık hakkında sana şöyle şeyler okutturacaklar, "kendimize farklı açılardan bakmayı öğrenmeliyiz, aldığımız nefesi izlemeli ve tüm enerjimizi evrene vermeliyiz, çünkü biz evrene ne verirsek evren de biz.." off devam edemeyecem. Zaten kıl kaparım böyle kişisel gelişim kitaplarından fırlamış tiplere, böyle sürekli gereksiz bir pozitiflik, her cümlede "enerji" kelimesini kullanmak. "Heeey hayat çok güzel heeey. Haydi enerjimizi kullanarak sürekli iyi şeyler düşünelim heeeey" neeey amına soktuğum ney?

Yalanınızı sikeyim. Farkındalık nedir onu mu bilmek istiyorsun? Anlatayım, hayatım onun üstüne kurulu, en sevdiğim ve kaybettiğim insanın da hayatı onun üstüne kuruluydu, Yeşil Yol'daki John Coffey'nin de hayatı farkındalık üstüne kuruluydu. 2'sinin sonu hiç haketmedikleri şekilde yarak gibi bitti, tekinin de gidişatı o yönde.

Babam yılbaşından yılbaşına aldığımız piyango biletine "o ikramiye binlerce fakirin parasıyla biriktiği için" karşı çıkardı. Odaya giren sineği terlikle öldürmeye kıyamaz, camları açıp sineği dışarı çıkarmaya uğraşırdı. 12-13 yaşındaki oğlu ona "yaa baba benden ne zaman döl gelecek?" diye sorduğunda uzun uzun açıklardı. Yeri gelir oğluyla karşılıklı küfürleşirdi, am göt muhabbeti yapardı, yeri gelir yaptığı terbiyesizliğin bedeli tokadı suratına yapıştırıverirdi. Terbiyesizlik deyince aklınıza küfür geliyorsa eğer hay sizin kafanızı sikeyim zaten, bu kafa yapısı yüzünden erdemsiz, etik nedir bilmeyen orospu çocukları aramızda dolaşıyor ve biz de onlara "terbiyeli" diyoruz, çünkü jilet gibi pantolon ve gömlek giyiyor, küfürsüz konuşuyorlar dimi? Materyalist orospu çocukları sizi, şekilciliğinizi sikeyim.

Her neyse, işte babam zaten belki de şu içine sıçtığımın İstanbul'unda kendisi kadar dürüst 100 kişi çıkmayacak kadar düzgün bi adamdı. İnanılmaz hassas, müthiş duyarlı, aşırı iyi niyetli bir herif, bir de gece gündüz okuyup, üstüne spiritüalizm ile ilgilenip farkındalık denen olayın amına koyunca, ortaya böyle süper kahraman tarzı bir adam çıkmıştı.

Babam son ameliyatlarından birinden çıktığında şunları kaçırdı ağzından, "Yeter artık, alsınlar çıkarsınlar beynimi de rahatlıyım... Kurtulayım..." Müthiş acı çekiyor olması dahi ona oğlunun yanında açık seçik "ölmek istiyorum" dedirtemezdi zaten, en fazla bu kadar ima edebilirdi, o halde bile. Bu adam "farkında" idi canlar, farkında idi ciğerler. Her şeyin farkındaydı, öleceğinin, benim gelecekte nasıl olabileceğimin ve benim ihtimalini dahi düşünemediğim birçok şeyin, o komple farkındaydı. 45'inde gitti. Büyük acılarla. Son dönemlerinde konuşamıyor, yürüyemiyordu o süper kahraman. Değil ona, dünya üzerindeki en orospu çocuğu insana dahi yakıştıramayacağım şekilde gitti hem de. 3 sene olacak, ben hala amı götü toparlayamadım, fakat onun için seviniyorum. İçim yana yana da olsa, seviniyorum. O hastalığı atlatsaydı bu adam kahırdan ölecekti çünkü, bu anasını siktiğimin karaktersiz insanlarıyla dolu dünyasında, kahırdan ölürdü bu adam.

Her şeyin farkındaydı.

Yeşil Yol filmini seyretmişsindir heralde, he dur elit entel ekşici piç gibi orijinal ismiyle sorayım. The Green Mile'ı seyrettin mi? Mucizevi güçleri olan idam mahkümu John Coffey'i hatırladın mı? Gardiyan rolündeki Tom Hanks "istersen seni kurtarabilirim" dediğinde ona verdiği cevabı da hatırladın mı? "Hayır patron, hergün binlerce şey görüyorum, çok acı çekiyorum, dayanamıyorum, bırak öleyim."

Farkındalık.

Babama Stephen King'in romanındaki gibi mucizevi bir şekilde malum olmayacaktı tabi bazı şeyler, fakat sen mesajımı aldın sanıyorum, babam da en az John Coffey kadar farkındaydı. Müthiş ıstırap çekiyordu içten içten.

Nereden mi biliyorum? 21 yaşında bir insan günde 3'er çeşit 300 mg anti-depresan ile, 2'şer paket sigarayla zar zor ayakta duruyor, sabahları uyanmak için sebebinin olmadığını hissediyor, anlık da olsa kendini rahatlatacak bir bok, tutunacak bir dal arıyor. Bir de her canından çok değer verdiği, onu yarak gibi ortada bırakıp gidince, inandığı 2-3 değerden başka bir bok kalmıyor elinde. Bugüne kadar hayatına son vermediyse de o 2-3 değer yüzünden yapmıyor. Söylese götünüzle güleceğiniz şeyler, Allah, sevgi ve güven. Bunlardan başka inandığı bir değer kalmamış elinde, egolu ve orospu çocuğu karakterli insanlara artık dert anlatacak ne gücü kalmış ne de sabrı. Hatta tanımadığı birkaç insana, dolu gözlerle klavye başında dert anlatmaya çalışıyormuş şu an.

Farkındalık.

O sikim sikim yoga enerjinizi, medite edici yöntemlerinizi, kişisel gelişim kitaplarınızı, alın ta götünüze sokun. 

Böyle bir şey işte o amına kodumun farkındalığı. Kavradın mı olayı?

He bu arada Allah'ın sevdiği kullarını yanına erken alması geyiğinin de orijini budur işte. John Coffey mevzu...

O yüzden okuma beni.

Aklına sokacağım, hesaplanması gereken her yeni ihtimal, her yeni durum, seni biraz daha koparacak maddiyattan. Bazı şeyleri anlamak, farkedebilmek hiçbir bok kazandırmayacak sana emin ol. Maddelerle dolu, dünyevi bir hayatı yaşıyorsun şu an, o yüzden yarak gibi bi adam olmak istemiyorsan kopma dünyeviyattan. Bırak da Orçun'un ucuza aldığı Zara montun aynısını bulabilmek seni mutlu edebilecek bir meşkale olabilsin.

Basit yaşa ki Orçun'un montu, Selin'in amı sana amaç olabilsin. O mont, o am, sana içi boş gelmeye başladığı an yarağı yedin demektir, aklında olsun.

O yüzden bırak, olma farkında.

Farkındalıkmış.

Sikimi yesinler.

69 yorum:

  1. Sen yaz biz sabaha kadar okuyalım panpa

    YanıtlaSil
  2. okumak istedim gözlerim el vermedi

    YanıtlaSil
  3. iyi ki varsın iyi ki yazıyorsun bilgisayarımı açtığımda ilk senin sayfalarına bakıyorum yeni bir şey yazmış mıdır acaba diye duygulara hislere tercüman oluyorsun sakın vazgeçme yaşamaktanda yazmaktan da

    YanıtlaSil
  4. çok damardan girdin lan maykıl.

    YanıtlaSil
  5. yazının sonlarına doğru kafam karıştı amk

    YanıtlaSil
  6. kültürlü adamsın, böylelerini severler

    YanıtlaSil
  7. bi seni okumaktan zevk alıyorum amına koim

    YanıtlaSil
  8. lan sabah sabah şirazemi kaydırdın.
    allah rahmet eylesin kardeşim mekanı inş. cennet olur.

    YanıtlaSil
  9. bu siyah üzerine beyaz yazı gözlerimizi sikiyor haberin ola, kör olacaz senin yüzünden...

    YanıtlaSil
  10. lan amcık ağızlı sana bir neden daha söyleyeyim. bu dünyada yalnız olmadığını bil. senin gibi insanlar var biyerlerde. şimdi sen bunu yazdın ya, ben yalnız olmadığımı bir kere daha anladım. demek ki varlığın bişeylere yarıyo. senin gibi insanların var olduğunu bilmek biyerlerde birilerini mutlu ediyorsa bu da bi nedendir sana. neyse hadi siktir git şimdi.

    YanıtlaSil
  11. Yukarıdaki doğru diyor amk sen şu sıralar gözümü açtın, kördüm ama şimdi görüyorum yeaaa..2-3 gündür çıkamıyorum burdan, bir numara adamsın

    YanıtlaSil
  12. topla kendini la sikilecek cok am
    okunacak nice guzel kitaplar var

    YanıtlaSil
  13. psikolojin harbi kötü durumda.benim de aklıma geliyor arada,her şey madde değil diye düşünüyorum ama son anda kopmadan kurtarabiliyorum kendimi bu düşüncelerden.herhangi bir amacın olmadığı için böyle bence.her şey boş geldiği için amacın da olmuyor doğal olarak.ilaçla falan çözülecek bir şey değil bu.sorununu tamamen biliyorum çünkü kendim de yaşıyorum arada sırada.çözüm yolunu nasıl açıklayacağımı bilmiyorum,içimdeki duygu sayesinde senin içinde olduğun psikolojiden kurtulabiliyorum.dediğim gibi bu kadar anlamlı yazılar yazan birisinin bu durumda olması beni üzdü.burada bu kadar yazılar yazman falan her şeyi neden yaptığını düşün,hayata tutunman için(sadece kendi açından) hiçbir neden göremesen bile hayata tutunmanın doğru olduğunu biliyorsun.

    YanıtlaSil
  14. Reis küfrü biraz azaltsan be

    YanıtlaSil
  15. maykıl helal olsun lan sana her türlü takipçin etmeyi başardın. adamsın.

    YanıtlaSil
  16. Daha gencim ne kazandım da ne kaybederim anasını satim. Ben de bu yüzden yalnızım işte Orçunun montuyla burcunun saçı umurumda olmadığı için... Ne şekilci embesillerle yaşıyoruz lan biz? Bi gözüme bakın lan beynini kıyafet diye kıçına geçiren herifler. Yaşayın ulan tamam devam edin siz.

    YanıtlaSil
  17. devAM adamımım yazmaya

    YanıtlaSil
  18. selinin amı dediniz de aklıma geldı.bu aralar nette okudugum herşey yada herkes dünyanın selının amı üzerine dönmedıgını söylesede klawyenın basından kalkıp dışarı cıkan herkes seline gidiyor galıba ki bu selınlerdende onların etrafında dolananlardanda etrafta sayılamayacak kadar cok war we adeta birbirlerine çarparak çogalıyorlar...farkındamısınız

    YanıtlaSil
  19. Farklı yerlerde olsak da, zevkle okuyup kendimizi okuyoruz yazdığın yazılar şahane eline sağlık hocam.

    YanıtlaSil
  20. ilk satırda okuma demişsin okumadım konu ne panpa?

    YanıtlaSil
  21. Üstteki adsız sıçam ağzına :D Güldürdün lan :D Sikko şimdi ciddi ciddi sana tavsiye vereyim dostum. Boşluğa düştüm diyorsun. Allah'a olan inancın birçok insandan fazla olduğu her yazından anlaşılıyor. Bir yazında temel emirleri yerine getirmekten çok onlarla yaşayabilmek önemli gibi bir söylemin vardı. Hani şu markette 50 kuruş fazla gelse bile iade eden, bilinçi müslüman örneği. Aynı kafadanız. Etrafımda selinin amını amaç edenleri gördükçe kendimi daha yalnız hissediyorum ve bu yalnızlığı atmayı namaz kılmakta buldum. Sanada tavsiye ederim. En azından bir dene. Kimsenin olmadığı bir yerde derdini Allah'a anlatmak, senden katkat üstün varlığa ibadet etmek gerçekten insanı rahatlatıyor. Bir dene derim. (Işıklar kapalı tavsiyemdir resmen trans olayı oluyor ve dünyadan kopuyorum)

    (Dipnot: Akp ci değilim lan sazanlar ayrımına varın bazı şeylerin)

    YanıtlaSil
  22. ehehe eyvallah hacım.

    fakat o dipnotu atma be abi. yapma bunu işte. benim uğraştığım şey bu zaten. islami bir görüş belirtirken insan kendini "cemaatci akpci şucu bucu değilim valla bak" diye aklama çabasına girmemeli.

    bir de ateistlere karşı önyargı var derler. görüyoruz esas önyargı kime karşı var yıllardır... hem de müthiş bir ivme ile artan önyargı.

    YanıtlaSil
  23. Lan çok güzel yazmışsın içime oturdu evlat acısı gibi.Eline sağlık kardeşim.

    YanıtlaSil
  24. gözlerim dolu dolu okudum senin yaşadıklarını anlayabiliyorum çünkü benim babamda acılar içinde öldü gözlerinin ferinin nasıl eriyip bittiğini gördüm kendime gelmiş sayılmam 1 senedir ama farkındalığı aynı senin gibi yaşadım çok güzel bi yazı olmuş sonuna kadar katılıyorum

    YanıtlaSil
  25. Evet her şeyin farkına vardıkça, düşündükçe, şu günlük hayat basitleşiyor, o amaçlar amaçsızlığa dönüşüyor. Peki farkındaysak bu maddesellikteki amaçsızlıktan, niye girdiğimiz bu yolda bir amaç edinmiyoruz? onlara karşı bir amaç?

    YanıtlaSil
  26. abi olayin özü ölüm mü ya acaba..
    biyerde okmuştum koskoca kanuni doneminde o kadar sene icersinde sadece 40 küsür cinayet olmuş şimdi ne alaka diceksiniz ama yazan adam burdaki olayi osmanli donemindeki mezarlarin sokaklarda,mahalle aralarinda olmasina yani insanlara biyerden de olsa bu farkindalik dediğin şeyi hissettirebilmeye bağlamişti,başka bi ornek hayatinin bir doneminde kanseri atlatmiş insanlarin artik ben başkayim demeleri dunyaya bakiş acilari falan falan..
    şimdi ben bunlari nie mi yazdim bende bi donem bu farkindalik olaylarinda kafa patlattim ve çikiş yeri ilk soledigm gibi ölumdü be abi

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. George Orwell - 1987
    "Cehalet Saadettir."



    Not: ekşici diyeni çok ekşi sikerim

    YanıtlaSil
  29. ya adam ne dio siz nelere takılıosunuz..aslında hala işin gırgırında olabilmekde güzel,ama sikko sanırım o uyardığın farkındalık mevzusuna,okumaya başladığım ilk birkaç yazıdan sora girdim bile..tv hepden iptal durumda,herşeyin birden boş gelmesi fena bi boşluğa soktu.üstelik çok şey için mücadele vermişken..

    YanıtlaSil
  30. sikkocum yine döktürmüşsün. lan blogunu okurken birden klavyemin 6 rakamının basmadığını fark ettim. olum bu bi işaret falan mı? :)

    (buradaki 6 yı klavyenin yukarı tarafındaki rakamlardan yazdım seni gidi aynştayn)

    YanıtlaSil
  31. trt fm de duyduğum bi sözü hatırlattın karşim.

    önemli olan farklı olmak değil farkında olmaktır.

    bu sözü buraya ekleyerek ortamı biraz ergenleştirdim lşkjfşlahglşkjahg

    YanıtlaSil
  32. yazdıkların için teşekkür ediyorum sana sikko

    YanıtlaSil
  33. HAcı şu küfürü azalt ..Aile de okuyo buraları, anamıza babamıza akrabamıza okutuyoruz bazı yerleri

    YanıtlaSil
  34. vay amınakoyum lan sikko senin. o zara montu arayan bendim amk

    YanıtlaSil
  35. Tası tarağı değil,götü amı topladım kardeşim ve kendime lanetler ettim ki senin şu sahip olduğun bilincinin 10'da 1'i bende olsaydı, babam karı kız peşinde, kumar derdinde olmayıp, hele ki kız evlat yetiştirmenin ne demek olduğunu bilerek, senin babanın 1000'de 1'i olsaydı şimdi kendimi uykudan yeni uyanan moron gibi hissetmez, ben de kendim için, insanlar için faydalı bişeyler yapmış olurdum deyü.. Ama fakat hiçbişey için geç değil di mi la? Evdekileri işlemeye başladım inceden... Sayende resmen dönüm noktasını gördüm hayatımın....

    YanıtlaSil
  36. lan senin filmini çekecem amına koyim ya

    YanıtlaSil
  37. sikko senin aq ölürsen.. ilk ben yakana yapışırım öteki dünyada benimde sözüm senettir feriköy cocuguyum..sen yaz o sayaç bir gün gelir 70 milyon olur bence sen yeni bi sayaç bul zira o yetmicek..taşağını sikerim

    YanıtlaSil
  38. keşke tanısaydık seni be reyiz..

    YanıtlaSil
  39. yazılarından top 10 seçilse ; cezve yazınla beraber bu yazıyı 1' e gelsin diye 6644'e sms atardım inan.

    YanıtlaSil
  40. on numara!!! Valla daha okumadan götüme yediğim yarak feci iyi geldi fark ettirdi ki uzun zamandır kimse zevk noktamı bulmamış...Aynen yüzde bin katılıyorum sana ..Aletinle dövdün baba!!!!

    YanıtlaSil
  41. sikko kardeşim valla şuan çok mutluyum sayende . Düşüncelerini anlıyorum çünkü bende öle düşünüyorum kendimi ruh hastası beklerken sende de bunu görünce rahatladım ( : not:kezbanın amına koyim .d berkcanın da .d

    YanıtlaSil
  42. kardeşim 1hafta 10 gündür fırsat buldukça yazılarını okuyorum forzabeşiktaş forumda gördüm bu konuyu sonra senin blogda buldum kendini bak güzel kardeşim saatin 05.56 sı olmuş hala seni okuorum ve ilk defa yorum yazıyorum sana öncelikle baban için allah rahmet eylesin bildiğim bütün duaları edicem yatmadan babana ki bana bunları okumamdaki ilk sebep babandır sanada söyleyeceğim bikaç sözüm var...
    VAZGEÇME BU HAYATTAN!
    yaz bildiklerini uyar herkesi ... hepsini bi bitireyim yazdığın herşeyi kitap gibi yapıcam etrafıma eşime dostuma herkese okutturucam tekrar söylüyorum OKUTTURUCAM!çok büük kitlelere ulaşmışsın bravo!
    daha büyük işlere devam...
    bizleri uyandırdığın için
    EYVALLAH...

    YanıtlaSil
  43. Derste ogrencilerime anlatirken gozlerimin doldugunu cok bilirim. Simdi seni okurken tasikardi gecirdim. Ifadenin bu kadar guclu olmasi durumun benden daha derin oldugunun bir gostergesi. Kufurler boyle durumda bir kutsala donusuyor. Bu kadar sacmalik icinde adamakıllı yapılacak tek sey. Gelmisine gecmisine saydırmak. Derste bazen sadece erkek ogrencilerimin guldugu oluyor. Kufuru onlarin anlayabiliecegi sekilde ifade ediyorum gizli ozneyle. Kızım icin endiselendim okuyunca, annesi uyarmisti anlatma bu kadar die. Ben daha erken bi uyari aldim. 26 yasinda mide kanamasindan gidiyordum 5 unite kan aldim ancak ayakta kalabildim. 1 aylik hastane donusu televolelere kadin programlarina basladim. O sayede idare ettim. Kufurun cok yardimi oldu. Bosverle baslayip, salla, siktiret ve koy gotune ile biten yelpazede herkes kendine uygun olani secip kullanmalı. Sevgili Sikkofield her ne yapılacaksa once hayatta kalmak gerekiyor. Keske denecek bir durumda yok sen ve senin gibiler icin baska bir secenek olamazdi farkindalik acisindan. Cok uzuldum seni tanidigima....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstteki yorumu okuyunca aylar sonra ilk defa bir yorum yayınlamak zorunda hissettim kendimi.

      küfür fazla kullanılınca bir süre sonra sadece ağızdan çıkan öylesine bir laf olmakla kalmıyor, hayatına da yansıyor. o siktir etler, koy götüne gitsinler, senin yaşayış şeklin haline geliyor. o sebeple evet anlık bir rahatlatıcı olabilir fakat asla övülmemeli küfür.

      zira kurtuluş değil, sadece kaçıştır küfür. aynı benim kaçtığım gibi.

      alkol, drug, ot vs bunlar da küfürle aynı işe yarar, sadece anı kurtarır, bir anlığına rahatlatır fakat götürüsü çok olur bilirsin. küfür biraz daha masumdur uyuşturucudan ve alkolden, fakat onlarla aynı prensipte çalışır.

      ben küfürün ve alkolün ne olduğunu yaşayarak öğrendim. bu ayeti ise çok sonra öğrendim bir bakar mısın: "Sana uyuşturucuyu/şarabı ve kumarı sorarlar. De ki: "Bu ikisinde büyük bir günah vardır; insanlar için çıkarlar da vardır. Ama onların kötülüğü yararlarından çok daha büyüktür." (bakara 219)

      Allah "büyük günah" dediği şey için aynı zamanda "bir çıkar da vardır, ama zararı çok daha büyüktür" diyor. oradaki çıkar/fayda sadece kumardan kazanılan para değildir, alkolü de kapsar bu ayet, uyuşturucuyu da. evet rahatlatır seni, evet o açıdan faydası vardır, fakat senden alıp götürdükleri çok daha fazladır.

      eğer bir üniversitede hocaysan, ben senin "öğrencilerim" dediğin çocuklarla yaşıtım. fakat nacizane yaşadıklarımdan şunu öğrendim, küfüre sarılmak doğru değildir, fazlası hayatına da birebir yansır. evet çok küfrediyorum, fakat bu takdir edilmemeli. benim ayıbım. kızına da lütfen sadece onu yıldıracak şeylerden bahsetme, o sebeple ben buradaki bazı yazılarda "beni okumayın" diyorum. son cümlen manidar olsa da çok etkiledin beni, evet hemfikiriz önce hayatta kalmak lazım ki bu hayata bir faydamız olsun.

      Sil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. sikko erasmus öğrencisiyim dışar da selinin amından daha iyi amlar var oda arkadaşım 2 gündür farlı kızlara çakıyor,ben ise senin yazılarını okuyorum oda da. ne kadar farkındalık uyandırdığını anla ;)

    YanıtlaSil
  46. Tavanda bedenini kucultup uykuya dalmis orumcegimin korkusuybasa cikamayip zayif bir hal aldigim icin gozumde yagmur yagdi, yoksa gucluyum ki ben valla, yapma ama bidaha, duygusala baglama be adamim

    YanıtlaSil
  47. senin kadar vazgeçemesem de ben de bayadır hayatta olma amacımı anlamaya çalışıyorum. ama çözüm ve cevap yok.

    arkadaşlarımın tavsiyesiyle okumaya başladım bu bloğu. zaten aklımda olan ama gerçek nedenini tam olarak kavrayamadığım şeyleri somutlaştırdığın için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  48. Ulan maykıl sana bi şey olsa yeminle biz toplaşıp devam ettiririz, daha şimdiden ufak çapta bir ordu yarattın. Sakın ölme geri zekâlı. İçkiye sigaraya sakın ara verme ki kötü adam olasın. Allah da seni geç yanına alsın. Daha çok lazımsın şu bok dünyayı düzeltmeye. İnançlarımdan şüphe ettiğim an ''ama maykıl böyle dediydi işte gerçek bi örnek var'' diyorum kendi kendime. Hayır bu körü körüne inanmak değil. Kesinlikle yazılarını okurken süzgeçten de geçiriyorum. Katılmadığım yerler de elbet var. Ama hiç görmesem de hissediyorum be maykıl. Güç veriyon hacı. Çok eskiden yazdığın bi yazı da olsa bu eğer hâlâ böyle düşünüyorsan esas ben seni olmayan yarramla sikerim. Seni bi buçuk senedir okuyorum. 16 yaşındayım, yemin ederim gözümü açtın. I am illuminated thanks to you ehehe. Bak ben güzel yazdığımı düşünürüm, egoyislik yapıyoruz ama dürüstlük de önemli. Amma ve lâkin kitap okumayı öyle çok sevmem. Hayatımda tek oturuşta okuduğum sayfa sayısı 100'dü o da bi yerden sonra artık o sayıya ulaşayım diye oldu. Ciddiyim bak. Ama yaz tatilinde ergenlik yapmak yerine, bugüne kadar gözüme önemli gelen yazılarını okuduktan sonra her şeye baştan başlamak, sayende pek çok şey öğrenmiş olmama rağmen bütün bu yazılara en başından belki bi şey atlamışımdır diye yeniden göz atmak gibi bi işe kalkıştırdın lan beni. Olm tembelim diyom. Valla helal. Bilmiyorum işte cidden etkiledin beni. Yani demem o ki üzülmeyi bırak. Sen amacına ulaştın. Şimdi istersen git bi adam öldür, bence yine de cennete gidersin. Kaç kişiyi uyandırdın farkında değil misin? Belki somut olarak kimse dirilmedi ama inan bana içimde bi şeyler farkına vardı. Bi can almış olabilirsin ama aynı zamanda kaç milyon kişiye can verdin. Sayacına bakarken ben mutlu oluyorum lan. Neyse biraz fazla övdüm sanki. Çok içimden geldi seni çaresiz görünce. Çünkü cidden her şeyin bi çözümü vardır. Umut vardır. Ki var. Rahat ol yani sen. Teşekkürler her şey için.

    YanıtlaSil
  49. her satırda kendimden bir parça. senin ki kadar ileri düzeyde değil ama gittikçe yaklaşıyorum sana. yapmayı düşündüğüm hiçbişeyden tat alamayacağımı eğlenemiyeceğimi sabah kalkerken içimdeki boşluğu gidermek için ne yapabileceğimi düşünüyorum.çoğu şey boş ve anlamsız geliyo. bi işi yapmadan önce işin sonrasını düşünüyorum. sonra diyorum sonra nolcak boş ve anlamsız bi iş daha. yemek hazırlanırken bile içimde bi heyecan olurdu eskiden şimdiyse yemek yerken bile sıkılıyorum.

    YanıtlaSil
  50. Gerçekten bütün övgüleri fazlasıyla hakkediyorsun abi , her konudan yazdıklarını okumak vazgeçilmez bir alışkanlık haline geldi. senin gibi insanlar olsa hep var ya ,sorgulayıp, araştırıp , kafa yorup üstüne insanlara bunu anlatmak için çaba harcayan . hayat çoğu zaman yaşamaya değmezmiş gibi ama sizin gibi insanları gördükçe umudum artıyor, tek değiliz aslında . vazgeçmeyin , vazgeçmemelisiniz , çok insan için tahmin edemeyecek kadar değerli ve hayatlarını etkilemiş durumdasın.

    YanıtlaSil
  51. Yaşıtlarımdan daha farkında olduğumu farkettirdin bana. Siki tuttuğumu anladım. Eyvallah Sikko.

    YanıtlaSil
  52. Bu yazı oldukça kısa gibi görünse de hayatımı özetleyen yegane yazıdır. İnsanlara bağır çağır anlatmak istesem de, bildikleri takdirde hüsrana uğrayacaklarını bildiğimden yapmıyorum. O kadar kötü bir insan değilim sanırım. Ben olamıyorsam onlar mutlu kalsın isterim. Ama bir yandan da ulan ot gibi yaşanır mı diyorum. Diyorum ama gördükçe dehşete kapılıyorum çünkü herkes kendi halinden memnun. Kimse düşünmüyor acaba ben sahiden ot muyum veyahut bu dünyaya ayakkabımın ve çantamın renginin aynı olması için uğraşmaya mı gönderildim diye. Böyle düşününce de bildiğim her şey anlamsızlaşıyor. İnsanlar bu kadar basit yaşarken uçta yaşıyor olmak kafamı duvarlara sürtme isteği oluşturuyor bende. Yahu diyorum bi baksana, bişeyler oluyor. Bir bak! Bak! Bi kere! Ama o inatla ve ısrarla Bihter’in kolyesini nerden aldığıyla ilgileniyor. Sığır insanlara anlatacak değilim. Onları üzmekte istemem açıkçası. Onun tek ilgisi varsın Bihter ve kolyesi olsun. Ben düşünüyorum da ne oluyor? Bazen böyle sadece elektrik faturası olsun istiyorum tek derdim. Sahiden sadece feysbukdaki beğeni sayımın düşük olması bozsun moralimi istiyorum. Sonra bu fikirden dehşet korkuyorum. İnsan olmak, düşünmeyi gerektirir.
    Yaptığım yanlış değil. Herkesin yaptığı doğrudur diye bir kaide yok. Beynimden buhar çıksa da bazen düşünmekten, düşündükten sonra ağlamaktan uyuyamasam da bazen, yaşamak bu olsa gerek diye düşünüyorum.
    Buda böyle bir iç dökmemdir.

    YanıtlaSil
  53. Lan adamsın şerefsiz.bir tanısaydım seni bir elini sıksaydım :)

    YanıtlaSil
  54. Derdi olan insan okur, derdi olmayan da okuyarak dert sahibi olur. Asıl mesele bir derdimizin olmasıdır. Rasim özdenören
    Dertsiz adam yoktur,varsa adam değildir. Şadi sirazi
    Dert nimettir aga kıymetini bilin

    YanıtlaSil
  55. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  56. Dünya denilen yer aslında insanların sevdiği kadar güzel bir yer değil amınakoim , insanlar hafta da beş veya altı gün ömürlerinden dokuz veya on saat bir şirket yada her ne sikimse kiralayıp ay sonu o güzel görünen kartın hesabına yatacak parayı bekliyorlar ve o para yatınca da seninde dediğin gibi Orço'nun aldığı o ucuz montun peşine düşüyorlar .

    Farkındalık ...


    Çalışmayı çok seven bir adam değilim ama zamanında kendi yapmam gerekenler için çalışmam gerekiyordu , bende öyle dedim ki çağrı merkezi olabilir hem saç sakal serbest biraz giyim kuşam rahat eyvallah dedim , başladım bi uçak firması sektöründe . İnsanları tanıdım yine dertlerini gördüm dertlerine özendim dertlerinden istedim , istedim ki on beş dakika geç kalkacak olan uçak için arayıp ortalığa ayağa kaldıran Fatma Abla olmak istedim . Sonra gerekli mevlaya ulaşınca oraya satmış olduğum vaktimin ücretini alıp çıktım işten ..

    Sonra üni işleri felan uğraşırken peder beyin maddi durumundan dolayı tekrar çalışmak durumunda kaldım girdim yine bir mağazanın çağrı merkezi işinde işe girdim dedim ki elit zengin insanlar çok uğraştırmazlar dedim başladık işe , elit zengin insanları tanıdım o ihtişamlarının arka planında olan sikimsonik düşüncelerini tanıdım bir çanta için ağlayan kadınlar tanıdım , soğudum şuan halen zorunluluktan dolayı o firmaya haftada bes gün günde dokuz saat ömrümü satıyorum ...

    Sonra seni farkettim buldum bi yerden okumaya başladım aslında biraz farkında olduğumu farkettim .. Sonra seni tanıdığım için sana küfür ettim biraz daha farkındalık kattığın için bana .. Halen arada söverim sana ismini de öğrendim Cemre güzel isim lan pezevenk .

    Senin anlayacağın kaynatasız farkındalık kötü dediğin gibi ama farkındalık bazı insanların o çanta uçak dertlerine özendiriyor ya o daha kötü o kaçmak onun sonu teslim olmak amk . Seninle fikirlerimin çeliştiği çok yer oluyo ki çok şükür bu meselelerde fikir yürütmem de çok işime yarayür dudaklarına kombo attığım <3

    Dert yoksa hayatta yok kardeşim iyisin güzelsin ben üzüldüm babana ama şunu da farkettim evet ruh halin sikimsonik olabilir yazılarının birinde bahsettiğin narkoz olayı olabilir ama sana çok şey katmış .. Özetle ekranın arkasında anlattığın kadar güçsüz bir adam yok bunu biliyorum adım kadar eminim sen güçlü bir köle adayısın kardeşim yazmaya devam et , farkında olmaya devam et işine gelmeyen yerlerde az farkında olmayı unutma ;) :* .

    Edit = AKP yazayımda ilgini çeksin oku amına koyim :D

    YanıtlaSil
  57. Ulan sikko iyisin hoşsunda az biraz az söv amk.

    YanıtlaSil
  58. sarıliyim mi? (dalga geçen saçma salak bir yorum olmayıp,gerçeği yansıtmaktadır. sarıl denmesi sonucunda oluşacak durumlar önceden düşünülmüş olup.. bla bla. çok ciddiyim özetle.)

    YanıtlaSil
  59. herşeyin farkındayız ama farkedemiyoruz bunu malesef

    YanıtlaSil
  60. Reis küfrü biraz azaltsan

    YanıtlaSil
  61. Nefes almaya devam ediyoruz. Hamd olsun..

    YanıtlaSil
  62. Herkes kufuru azalt falan yazmış o kadar alışmışım ki kufur ettiginin farkına bile varmadım. Vay be aradan kaç yıl geçmiş.

    YanıtlaSil
  63. belki Atatürk de farkindaydi bazi seylerin bu yuzden alkole basvurmustu cunku kendisi de bahsetmisti bu kafanin ona agir geldiginden

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.