Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

16 Nisan 2011 Cumartesi

Korku Politikası ve Terörizm

Bir diğer kontrol altına alma yöntemleri, korku politikasıdır. Amerika birleşik devletleri şu an bu politika ile yönetiliyor. Onlara "sadece evinizde ve işyerlerinizde güvendesiniz" mesajı dikte ettiriliyor yavaştan yavaştan. Hoş, bizim için de pek farklı değil ya. Yiyin için tüketin sıçın, gerisine karışmayın. 

Halka korku vermek, devlete ve bu düzene ihtiyaçlarının olduğunu göstermek ve vurgulamak için uygulanır. 

Bu korkuyu oluşturmanın günümüzdeki en popüler yöntemi terördür. 

Bakın bir süre abd`de bulundum ve tüm otobüs terminallerinde, havaalanlarında elektronik ekranlardan yazılar akar "lütfen bavullarınızı ortalıkta sahipsiz bırakmayın" gibisinden. Adamların aklı çıkıyor terörden. Ulan sanarsın amerika`da her gün biri dağa çıkıyor, ortalık terörden geçilmiyor. 

Son 10 yılda birkaç patlama olayları ve bir de meşhur 11 eylül`leri var ki bunların hepsi de zaten tezgah. 

Cahil bırakılmış toplumu yönetmek her zaman daha kolaydır. Zira size zıt gidebilecek, özgür düşünen beyinler yoktur. Eğitim sisteminin ta anasını sikeyim ben, saçma salak şeyler öğrenip duruyoruz 6 yaşımızdan beri ve sadece türkiye için konuştuğumu sanmayın, dünyanın her yerinde böyle. O cahil topluma bir de korku aşılarsanız, onları yönetmek koyun sürüsünü gütmekle aynı gibi olur. Etinden sütünden faydalanırsınız istediğiniz gibi. Bangır bangır terörizm diye bağırmaları, gözümüze gözümüze sokmaları hep bu korku politikasının ürünüdür.

12 yorum:

  1. aferim.güzel yazmışsın

    YanıtlaSil
  2. hacı şimdi bu haberlerde çıkıyo ya hani 3-5 tane amcık ağızlıya soruyolar kıprıs nerede diye falan bide 12 yıl önce bunun abd versionunu görmüştüm misal; answer the questions: u harfiyle başlayan bir ülke söyleyin

    cevap uok adamlar kendi ülkelerinin u harfiyle başladığını bilmiyor yani diyorum ki bu soruları kimler soruyo acaba hani insanlar ne kadar gerizekalılaşmış acaba onları istediğimiz kıvama getirebildik mi diye şov mu yapıyolar hakket bak lan son zamanlarda da bu olaylar baya olmaya başladı...

    çoğu abartı gibi gelse de insanların ne kadar salak olduğunu gösteren videolar var her yerde sadece Türküyede değil her ülkede..bu ne ayak acaba bak merak ettim şimdi..ben araştırırım meraklıyımdır ama sende bi destek atarsan iyi olur be hacı .... everybody good night...tabi böyle bir şey mümkünse

    YanıtlaSil
  3. 12 değil 1-2 Türküye değil Türkiye ... başkası düzeltmeden ben kendimi düzeltteyim.. dil konusunda hassasım :)

    YanıtlaSil
  4. Aynen Kardeş Takdir ettim seni ;)

    YanıtlaSil
  5. İnsanlar devletlerden korkmamalı,devletler insanlardan korkmalıdır(V for Vendetta)..

    İnsanların düşünememesi,yöneticiler için bulunmaz nimettir(Adolf hitler)

    Belki ikisinin birbiriyle alakası yok ama konuyla bağlantısı olabilecek şeyler..

    V for Vendetta filmi ile ilgili sembol,mesaj v.b. şeyleri irdelersen eğer varsa tabii müteşekkir olurum..

    YanıtlaSil
  6. maykıl helal lan kaynatasız, bu korku politikası hakkaten büyük mesele. bi kaç örnekle sağlamasını yapalım bak; misal Bush, terörü bahane ederek ülke içinde güvenlik tedbirlerinin ve orduya ayrılan bütçenin artırılmasını taleb eder. bush'un terör meselesinin abarttığı gerekçesiyle bu teklif abd senatosunda oy çokluğuyla reddedilir. 1-2 hafta içinde abd'nin kapitalist gücünün sembolü ticaret merkezi kuleleri yerle bir olur. bush'un teklifine karşı oy kullananlar vatan hainliğiyle itham edilir, bush bu yüce öngörüsü sayesinde kahraman ilan edilir. savunma bütçesi artırılır, abd vatandaşları güvenlik tedbirlerinin artırılmasını kendileri taleb edecek derecede paranoyaklaşıp birbirlerinden kıllanmaya başlarlar.

    o kadar uzağa gitmeden bizim memlekete bakıp aynı dümeni görebiliriz. misal yıllardır birileri çıkıp bize sürekli, olası marmara depreminin istanbulun özellikle marmaraya kıyısı olan muhitlerinin yerle bir olacağını söyleyip duruyor. yakın bi zamanda ataköy ve yeşilköy sahil şeridi istanbul kodamanlarının ikamet yerleriydi hatırlarsınız. gölcük depreminden sonra bi sonraki depremde istanbul sahillerinin yıkılacağı meselesi o kadar abartıldıkı, ataköy-yeşilköy sahil şeridini mesken tutmuş zenginler göt korkusuyla, levent-etiler-ulus-istinye gibi daha güvenli bölgelere kaçtılar. ama ne hikmetse korkusuz birileri çıkıp ataköy sahil şeridinin hemde denize yürüme mesafesi 2 dakika olan yeri trilyonluk binalarla doldurdu ve hepsi kapış kapış satıldı.

    düşün kaynatasız, bu işte bi tuhaflık yok mu? ya birileri deprem konusunda bizle acaip taşak geçiyo, ya da o binaları alacak kadar parası olan zenginler ölümsüz. bu arada 2012'de kıyamet kopacak diye biz kuyruğumuzu kıstırıp bekleşirken dünyada neler oldu bittiye getirildi bi bak kaynatasız. her zamanki gibi önümüze attıkları yemlere bakarak bişeylerin farkına vardığımızı sanıp biz olmayan aklımızla böbürlenip dururken götümüzü bi kere daha siktiler. ama olsun neyse ki kıyamet kopmadı. yav arkadaş nasıl olsa ölmeyecek miyiz? ha kafamıza göktaşı düşmüş ha su içerken boğulmuşuz. nihayetinde faniyiz, ölümlüyüz. nedir amına koyum bu ölüm korkusu. sikik bi pazzıl olan büyük resme genelinden bakınca herşey kabak gibi görünüyo. bizi bu korkularla nasıl kırbaçlayıp güttükleri, nasıl siktikleri kabak gibi ortada. ölmekten değil Allahtan, yanılıp O'ndan başkasına güvenip sığınıp medet ummaktan korkmayı becerebilirsek, bizi kimse korkutamaz, korkuyla güdüp yoldan çıkaramaz. neyse kaynatasız sen iyi şeyler yapmaya çalışıyon Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
  7. ama bışağın kemiğe geldiği anı hesaplayamazlar

    YanıtlaSil
  8. Amerikan halkı fantastik düzeyde korku politika fanıdır. Olası bir felaket anında (bunlar uzaylı saldırısı, dünyaya isabet edecek bir gök tasi ve son olarak nükleer terör ve terör gibi) kendilerini koruyabilmek için yiyecek depolayip şehir dualarına exstra güvenlikli korunak inşa edenler bile var. Buradan halkın psikolojisinin ne durumda olduğunu görebiliriz. Eğitim sistemine gelince Finlandiya çığır açan tek ülkedir dayatma yapmadan eğitim veren. Turkiyeye donucek olursak... Söyleyecek bi halt bulamiyorum sikko.

    YanıtlaSil
  9. Bu arada dostum Türkiye deyince şöyle bi gözlerim kararıyor içimi bi umitsiLik kaplıyor sende bunun nedeni nedir dostum. Toplumsal histerimi yaşıyorum diycem ama millete bakıyorum herkes güllük gulistanlik gibi takılıyor yok acaba sorun milletten değilde bende mi merak ediyorum. Belki de istenilen budur. Yeter artık.ina koyim bölen bilsin yıkan yiksin yeterli durun dedirtmek. Öyle bir kaniksadik ki birilerinin ölmesini bir yerde bomba patlamış tepki vermiyoruz artık ( cevremle gördüğüm bu ) biz insanoğlu çok garip canlilariz ölen yada öldürülen kendimiz yada yakininiziBununla olmadıkça kafamiza dank etmiyor bazı şeyler. We are the robot böyle birşey sanırsam kaniksamak tepki verememek ve hergun suyuna lsd katilmiscasina bir rüyanın içerisinde laylaylom gezmek. Ya sagdasin ya solda iyide ben ortada yürümek istiyorum be kardeşim beni niye ötekil yapıyorsun şimdi. Sanki ne olmuş biliyor musun? Birileri gelmiş ve büyüsünü tutturabilecegi herkesi buyulemis. Eskiden böyle değildi ki biz biliyorum hatırlıyorum 27 yaşındayım ben. Uyanmak lazım sanki ama sihirli sözleri maalesef hatırlamıyorum. Şimdi lütfen birileri çıkıp bana eskiden şunu vardı bu mu vardı demesin. Dünya degisiyor senin o buyun zaten olmak zorundaydı koçum. Ben onu demiyorum ben ne oldu benim halkıma diyorum, ne oldu insanlara diyorum, üzerimde ölü toprağı varmış gibi hissediyorum be sikko.

    YanıtlaSil
  10. Size ülkemizden bir örnek vereyim; "Biz gidersek tüp kuyruğuna girersiniz"

    Ya da "biz gidersek camiler ahır olur"

    YanıtlaSil
  11. Sikkonun dediği gibi özgürlük kilat bişey değil birsürü cefa çekmemiz gerekiyor.

    YanıtlaSil
  12. Sikko seni 5 senedir takip ediyorum ben takip etmeye başladım sen yazmayı bıraktın amk , eski yazılarını tekrardan okuyorum

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.