Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

29 Nisan 2011 Cuma

Patates

Baba ya, gel şöyle az konuşalım. Senin de iyice götün kalktı baba he, bi öldün diye iki çift laf edemeyecez mi ne var?

Şu burç sikine inanmazdım ama artık inanıyorum biraz. Öyle "teraziler, bu hafta böbreğinizi aldırmanız bir takım sağlık sorunlarına yol açacak" falan gibi sikimsonik falları kastetmiyorum ama insanın genel özellikleri cidden o siktiğimin gezegenlerinin konumuna ve çekim gücüne göre şekilleniyor sanırım. Neyse işte, dur bi yükselenime bakıyım bari dedim geçenlerde, senin burcun çıktı baba lan. Hiç şaşırmadım ama he ehehe.

Baba ya, saçlarımın uzamasına en çok neden sevindim biliyo musun? Yolda, otobüste, vapurda falan rahat rahat başkalarına çaktırmadan ağlayabiliyorsun. Kahkülleri atıyorum öne doğru, emo sıtayla takılıyorum yaşlarım kuruyana kadar ehehe.

Ya hani senle bazen bozuşurduk ya, hatta bazen baya uzun sürerdi o dargınlıklarımız. Hani yaptığım hataya kızardın ederdin, kavgamız ne kadar şiddetli de olsa aramızdaki bağ yüzünden her şey eskisi gibi olurdu bir süre sonra ya... Baba, salak oğlun yıllardır seni arıyor insanlarda. Seni koyuyor onların yerine. Sana güvendiği kadar onlara güveniyor. Bazen dostu oluyo bu, bazen beraber olduğu kadın oluyo, bazen herhangi biri oluyo işte. Ama onlara yaptığı hata yada hatalardan sonra hiçbir şey asla eskisine dönmüyo, götünü de yırtsa geri döndüremiyor. Senle olan o bağ, başkalarıyla kurulmuyor baba.

Her şey pamuk ipliğine bağlıymış hissiyle yaşamayı kaldıramıyorum artık baba ya.

Sen mutlu olmanın değerini bilirdin, hep de anlatırdın. Sana ne zaman bir karar aşamasındayken danışacak olsam, hep "seni ne mutlu edecekse onu yap" derdin. Hani Ercü Abi'nin meşhur bi hikâyesi vardı ya, işte adamın birine sormuşlar "Allah sana öl dese ölür müsün" diye, o da evet demiş. "Peki Allah sana mutlu ol dese mutlu olur musun?" diye sormuşlar, o da "Allah mutlu ol demez ki." demiş. Ercü Abi de küfrede küfrede anlatırdı bunu hani, "lan siktimin salağı, Allah aslında mutlu olmanı istiyo, ne sanıyosun sen Allah'ı" falan derdi, gülerdin sen de.

Heh işte ben mutlu değilim baba lan.

Mütevazilik yapmıycam, kafa çalışıyo ya benim, onun sayesinde yaşıtlarımın yaşamadığı, belki de ömürleri boyunca hiç yaşayamayacağı şeyler tattım. Yani kötü olanları da var bunların arasında iyi olanları da. İşte normalde beni çok mutlu edecek, o iyi olaylar var ya, niyeyse onlar bile mutlu etmiyo beni baba ya. Başkalarının uğruna göt vereceği şeylere sahip oluyorum zaman zaman, hani iyi de hissettiriyor bir süreliğine eyvallah ama sadece o kadar baba ya. Sabahları senle seyrettiğim Tom ve Jerry'den aldığım sürekli keyif ve huzuru vermiyorlar bana.

Tuzsuz patates kızartması gibi her şey baba ya.

Uzaktan görünce herkes "uff sıcak sıcak hadi yiyek la" falan der, ağzı sulanır ya. He işte benim sulanmıyo baba. Sulanmıyo amına koyim, çünkü biliyorum ki o ağzına sıçtığımın patatesinin tuzu yok, bir sikime benzemiyor aslında o üstünde dumanları tüten patates.

İnsanların yanında şen şakrağım, "hadi güldür la bizi" diyorlar bana genelde, e ben de rol yapmam yani onlarla beraber gülerim. Ama sonra yalnız kalınca Gregor Samsa gibi böceğe dönüşüyorum amına koyim. Çift kişilikliyim baba lan.

Hem fırlama piç olup hem duygusal olmak.

Hem hiçbir şeyi sikine takmıyor olup hem binbir türlü ihtimali içten içten hesaplıyor olmak.

Bunlar kolay şeyler değil baba lan. İşte senle bunları bi nebze bastırıyordum, bilirsin işte az diller dökmezdin bana. E şimdi o da gitti, ne yapacam ben baba ya? Bu kadar güçsüz değilim ben amına koyim, öyle miymişim yoksa anlayamadım baba ya, sikeyim zaten nasıl bi tipsem hiçbi kategoriye sokamıyorum.

Eşek kadar adam oldum ama hala içimden gel diye ağlıyorum.

Gel artık baba ya.

Ölen birinin arkasından gel diye seslenmek ne kadar işe yarayacaksa bunun da o kadar işe yarayacağını biliyorum, ama ona rağmen gel baba ya. Gel artık. Nerdesin amına koyim? Küçükken bazen annemle beraber saklanırdınız, yolda beni yalnız bırakırdınız bi anda, uzaktan seyrederdiniz ya. Sonra benim gözler dolmaya, dudaklar büzüşmeye başlardı sizi bulamayınca, tam o sırada da çıkardınız ya saklandığınız yerden gülerek "ehehe korktun mu la ehehe" diye. Şimdi niye çıkmıyosun o saklandığın yerden baba ya. Çık işte allah aşkına. Olmuyo baba olmuyo, valla olmuyo bak amına koyim delirecem çık artık.

Hayata dair en büyük planım en fazla yarın ne yapacağımla ilgili oluyor. Başaramayacağımdan mı? Ya bırak, sen de biliyosun dimi baba, öyle sıradan bi çocuk değilim. Kafaya koyup da başaramayacağım çok fazla şey yok, istersem kralının amına koyar, onun daha kralını yaparım. Ama istemiyorum baba ya, hiçbi şey istemiyorum, hiçbi şey cezbetmiyo beni, her şey içi boş geliyo, amaçsız geliyo.

Bu dünyaya hiç inancım kalmadı ki benim zaten. Sen hayatımda tanıdığım en düzgün adamdın, hakettin mi onları? Kahroldun yıllarca içten içe, hem kendi haline, hem o haldeyken bile düşündüğün oğluna yardım edemeyişine ve daha onlarca belki de binlerce şeye kahroldun. Sen hangisini hakettin bunların baba ya? Varsa eğer 2-3 sikindirik günahın vardır, burada yaşadığın şeyler senin zerre kadar hakkın değildi, bedeli böyle olacak hiçbir bok yapmadın sen. Şimdi nasıl hesaplaşıyorsunuz orada çok merak ediyorum? 30 liralık hesaba sen 300 lira ödedin burada baba, nasıl ödeniyor onlar şimdi sana çok merak ediyorum? O'na inanmamın en büyük sebebi sensin belki de. Çaresizce ve salakça biliyorum ama öyle. O varolmak zorunda, sana hakkını teslim etmek zorunda baba.

Burada yediğin, içtiğin, sıçtığın şeylerin hesabı sana tamamen şansa geliyor. Kimi karides salatasından haydarisine binbir türlü mezeyle dolu masadan 10 lira hesap ödeyerek kalkıyo, kimi soğan ekmek yiyip 300 liralık hesapla boğuşuyor. Ben böyle yalan bi bokun içinde neyi isteyebilirim ki baba? Adaletten bu kadar yoksun bir hayatta ben nereye yönelebilirim ki baba? Ne yapmak gelebilir içimden baba?

Gel artık nolur ya. Gel bi kere sarılayım sonra yine git. Ama bi gel ya. Gel. Ölüyorum.

89 yorum:

  1. boğazıma bir şey takıldı. küfredecem sikko ama küfredemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Allah gani gani rahmet eylesin. Senin gibi birini yetiştirmiş, hayata güzel bir iz bırakmış baban. Allah'a sığın Maykıl, her özleyişinde dua et ki ona iyi baksın, cennet bahçelerinden yer versin.

    YanıtlaSil
  3. Allah rahmet eylesin. Duygulandım valla.

    YanıtlaSil
  4. cok duygulu yazmissin valla bende babasini yitirmis birisi olarak etkilendim.
    daha onceki yazilarinida okudum, babani yitirmen sende travma yaratmis birader, olenle olunmez, bence psikolojik destek alman lazim.

    YanıtlaSil
  5. dostum benim de babam vefat etti 6 sene önce seni çok iyi anlıyorum
    kendi ayakları üstünde çok rahatlıkla durabilecek bir insana benziyosun muhtemelen de öylesin.
    nasıl olsa cennette buluşacaksınız o zaman doya doya hasret gidereceksiniz. o zamanı bekle. şu an için kafanı takacak hiç bi durum yok.
    bu arada çok güzel çok duygu yüklü yazmışsın kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  6. ulan amıma koydun sabah sabah ya, nikaha gidecektim lan bu akşam ben. benim babam şükür ki yanımda ama küçükken geceleri aklıma gelen ulan anam babam ölürse ne yaparım diye düşünüp kendi kendime ağladığım günler aklıma geldi şimdi. acını daha anlayamıyorum ama adamsın be abi.

    YanıtlaSil
  7. gözüme bi şey kaçtı galiba.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Amına koyim yine duygulandırdın beni.

    YanıtlaSil
  10. sen benden daha şanslısındır bu konuda acın taze belli,ben babamı 14 yaşında kaybettim amk dünyasının gerçek yüzüyle daha çocukken tanıştım.olum bırak şu karamsarlığı at şu ölü toprağını amk hayatını bırakma olum sen bu acıyı hayatına yansıtmadan bertaraf edecek olgunluktasın lan baban bu halini oradan görüp ne der lan sana ne olcak bu cocugun hali güçsüz iradesiz pezevenk demezmi olum bizim bu zamanları boşa geçirmek gibi bi lüksümüz yok biz kendi göbeğimizi kendimiz kesicez bu böyle adam gibi mücadeleni bırakma bu sözlerimi belki şimdi fazla hırslı pragmatist değerlendirebilirsin ama bundan 3-4 yıl sonra acın hafifleyince kafanı duvardan duvara vurma diye söylüyorum okuluna işine gücüne bak çünkü bundan sonra bunlardan başka hiçbişeyden sana fayda yok.

    YanıtlaSil
  11. Kaydın Aydınbabasınıözler30 Nisan 2011 17:08

    Allah rahmet eylesin hafız. Her şey seçim meselesi. Rabbim kuluna zerrece zulmetmez. Adı Hakk'tır terazisi şaşmaz. Amel defterini yine defterin sahibine okutur, muhasebesini kendisine tutturur. Babam aslanlar gibi gemiş ve aslanlar gibi de gitmiş. Aynı benim babam gibi. Aynı nice güzel insan gibi. Zaten onların topu bir, bademler gibi. Badem bin ama yağı bir. İsyan etme. İtaat et. Yanlış anlama yalnız Alemlerin Rabbi'ne. Babana yakışır şekilde doğruluk yolunda cihad et. Allah aşkına. Rabbim düzeni kurmak için kaotiklerin üzerine has kullarını gönderir ve dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olsalar dahi seni yani "zafer benimdir" diyeni zafere ulaştırır. Unutma hacı bu kainat boşa inşa edilmedi. Baban bu dünyada boşa vücut bulup da senin vücuda gelmende, semirip serpilmende boşuna vesile olmadı. Amcolu boşa değil hiçbir şey. Hiçliği bul, yok ol. Önce fenafillah sonra Allah'ın izniyle bekabillah. O'nu dile, O'na kavuş. Emin ol O'nda babanı da bulacaksın. O'dan başkası da yok zaten. Yarattıkları hep ölmeye mahkum. Ezana kulak ver hacı. 20 bin fesaha teçhizatsız inemezsin bıldırcın. Kalk abdest al da namaza duralım biraz. Dalları basmış erik ve kiraz. Mümin mümine cümbür cemaat cihad yapalım ne dersiniz ha! Cemaat uçtu, "heeey aslan baba Allah rahmetini esirgemesin sana". Amin.

    YanıtlaSil
  12. Aşkım azıma sıçsan daha iyiydi he!!111

    YanıtlaSil
  13. ağzıma sıçtın lan sabah sabah. sikicem. fırk.

    YanıtlaSil
  14. amk gözlerim doldu sonunu su içerek bitirmek zorunda kaldım. ilerde ben ne bok yiyeceğim acaba

    YanıtlaSil
  15. şu insanların içinde şen şakrak kendi başına kalınca duygusal mod banada oluyor. aynı şeyi bende yaşıyorum. kimsenin sikinde olmuyorsun onları güldür yetiyor.

    YanıtlaSil
  16. duygulandım piç

    YanıtlaSil
  17. lan gozlerim doldu,ekranı tam göremiyorum amk.allah rahmet eylesin dostum

    YanıtlaSil
  18. ya birader sikeyim ben böyle işi... Allah rahmet eylesin baban iyi adammış, seni de böyle güzel yetiştirmiş. egodan arınık, okuyan, paylaşan bir eleman olmuşun tamam da ... da işte. mesela annen var mı panpa, yani yaşıyor mu? onla ilgilenmen gerekmiyor mu? ne bileyim inançlı bir adamsın da şu dinin şartlarını yerine getirsen huzuru orada arasan olmaz mı?

    yok şimdi sövecen bana da ben de babamı kaybettim lisedeyken... yüksek ihtimalle yaşıtız 88liyim ben... elalem zaaaalarken biz ağladık bokum gibi bitirdik liseyi.

    neyse ben iyiyim artık, babamın acısı eskisi kadar koymuyo artık (belki senin rahmetliyle olan ilişkin kadar güzel bir ilişkimiz yok olduğundandır)ve de annem var bakmam gereken... milletin şifrelenip girdiği sınavı alnımızın teriyle hazırlanıoz işte. bi şekilde yaşamaya devam edioz.

    neyse toparliim:

    kendine çeki düzen ver, git bi duş al abdest al, cemaatle bi iki namaz kıl, alkolü sigarayı azalt. adam gibi bi yemek ye. annen kardein varsa git bir sarıl onlara.

    yazıma son verirkene: cübbeli, feto, adnan gibi cemaat liderleri ile ilgili bi yazı istediğimi belirtiyorum. adnanın masonlarla programı var amk.

    YanıtlaSil
  19. " O'na inanmamın en büyük sebebi sensin belki de. Çaresizce ve salakça biliyorum ama öyle. O varolmak zorunda, sana hakkını teslim etmek zorunda baba. "
    Valla çok kötü oldum la ben, takma üzülme saçmalaması yapmayacağım, zaten seni anlamam da mümkün değil. O yüzden başın sağolsun diyebiliyorum sırf cano.

    YanıtlaSil
  20. bi siktir git pezevenk sikko götü başı dağıttık burda

    YanıtlaSil
  21. kalıbımı basarım adam terazi burcu :d
    ayrıca mutlu ol reyiz seninleyiz..

    YanıtlaSil
  22. ağlattın lan anten

    YanıtlaSil
  23. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun İnşallah...Merhametlilerin en merhametlisi hiç bir iyiliği zayi etmez...Babanın hayır defteri seninle devam edicek İnşallah...Bak ne güzel bir evlat yetiştirmiş...Senin Allah katında yaptığın tüm makbul işlerinin sevapları da rahmetli babanın sevap hanesine yazılacak...Twitterda sonradan sildiğin bir twit vardı...Hani 8 yaşlarında oyun arkadaşınla sizin evde yemek yerken annen arkadaşının tabağına da senin ki kadar çok yemek koymuşmu diye kontrol ettiğin...O twiti okuduğumda da böyle duygulanmışdım...O gün bugündür blogun devamlı acıkdır ikinci adresim gibi...Paylaşdığın konular bahane ama böylesine sıkı bir takipçin olmamda ki asıl sebep insanlığın ve merhametin...İmanı merhameti kardeşliği gördüm ben o anında...Dünya imtihan yurdudur güzel evladım benim...Bu imtihanı en güzel şekilde kazanıp sevdiklerimizle cennetde buluşmak duasıyla...

    YanıtlaSil
  24. aminiske...zabah zabah ağlattın lan beni..

    YanıtlaSil
  25. yuhh lan ağlattın lan beni offf

    YanıtlaSil
  26. O gün öğleden önce, Cebrail aleyhisselam, Azrail aleyhisselamla birlikte kapıya gelip içeri girdi. Azrail aleyhisselamın girmek için izin beklediğini söyledi. Resulullah efendimiz izin verdi. Azrail aleyhisselam içeri girip selam verdi. Allahü teâlânın emrini bildirdi. Resul-i ekrem, Hz.Cebrail’in yüzüne baktı. O da, (Ya Resulallah! Mele-i ala sizi bekliyor) dedi. Bunun üzerine (Ya Azrail! Gel, vazifeni yap) buyurdu. O da, mübarek ruhunu alıp, ala-yı illiyyine ulaştırdı.

    Hz. Âişe ve diğer hatunlar, ağlayınca, mescid-i şerifteki Eshab-ı kiram şaşırdı. Ne olduklarını anlayamadılar. Beyinlerinden vurulmuşa döndüler. Hz. Osman’ın dili tutuldu. Hz. Ebu Bekir, o anda evinde idi. Koşarak geldi. Hemen, hücre-i saadete girdi. Fahr-i âlemin yüzünü açtı, mübarek yüzü ve her yeri latif, nazif olarak, nur gibi parlıyordu. (Mematın da, hayatın gibi ne güzel ya Resulallah!) diyerek, öptü. Çok ağladı. Mescide geldi. Şaşırmış olan Eshab-ı kirama nasihat verip, ortalığı düzene koydu. Resulullah vefat edince, Eshab-ı kiramın hepsi bu derin üzüntü ile ne yapacağını şaşırdı. Üzerlerine çöken acıdan, dehşetten, kiminin dili tutuldu kimisi yerinden kalkamaz, sokağa çıkamaz oldu.

    Hz. Ali de, ayrılık ateşinden ne yapacağını şaşırmıştı. Hz. Ömer şaşkınlıktan eline kılıç alıp, (Kim Resulullah öldü derse, boynunu vururum) diyerek sokak sokak dolaşmıştı.

    Bu karışık hâli gören Ebu Bekri Sıddık mescide gidip, minbere çıkarak, (Ey Resulullahın Eshabı! Biz Allahü teâlâya kulluk ediyoruz. O hep diridir. Hiç ölmez. Hiçbir zaman yok olmaz. Zümer suresinin (Ey sevgili Peygamberim! Bir gün gelecek, sen elbette öleceksin. Onlar da elbette ölecektir) mealindeki otuzuncu âyetini okudu. Allahü teâlânın haber verdiği gibi, Resulullah efendimiz vefat etmiştir) dedi. Böyle tesirli sözlerle nasihat etti.

    Sonuç (Ateş düştüğü yeri yakar düsturundan yola çıkarak; söylediklerim seni anladığım anlamına gelmiyor. Anlayamam da zaten.): Peygamber (sav) BİLE öldü. firavun da, ebu cehil de, öldü(onlara da kalmadı). Ancak, baki olan Allah'a döndürüleceğiz. Mesajlarında yazdığın onca şeye tapanlarda elbet toprak olacaklar. Esas hesap günü onlarda hesap verecekler, hesapları da pek çetin olacaktır. Sen de Müslüman kardeşlerini o münafıklardan (göründükleri gibi olmayanlardan)haberdar ettiğin için Allah'da senden inşallah razı olacaktır. Çünkü, sen ilim sahibisin. İlminin zekatını verdin, vermeye de devam ediyorsun. Adını bilmediğim için babanın ruhuna Fatiha okumaktan başka elden bir şey gelmiyor. Allah günahlarımızı inşallah affedecektir. O çok merhametlidir.

    Not: Edep içinde yazarsan belli bir kitleyi kaybedersin ancak daha fazlasına ulaşırsın.

    Onunla kavuşacağın güne kadar Allah'a emanet ol, bizi de ona emanet et inşallah.

    Müslüman kardeşin.

    YanıtlaSil
  27. bebekler gibi ağladım la:(:(:( 01 Haziran 2011 de yorum yapan arkadaş ağzına diline sağlık alemlere rahmet olarak inen peygamber efendimize kalmamış bu dünya bize mi kalacak:( inne lillah ve inne ileyhi raciun hacı O'ndan geldik yine O'na döndürecez. bir ayette de onlar(inanmayanlar...)ALLAH'ın nurunu üfleyerek söndüreceklerini mi sanıyorlar,muhakkak ki ALLAH nurunu tamamlayacak diyor. yorum yapan arkadaşların dediği dostum dünden beri yazılarını okuyorum ve şu an bebekler gibi ağlattın p.tesi sınavlarım başlıyor ama şu an umurumda deil onlar gözümü açtın dostum Allah babanın mekanını cennet eylesin inşallah ölenle ölünmez bak canın var annen var onları için bu bunalımdan kurtul ağa. herşey için saol dostum

    YanıtlaSil
  28. gözümden yaş döküldü sikik. ZE_

    YanıtlaSil
  29. ilk cümleden sonrasını okumadım amına koyyim. tam 7 sene önce 31 yaşında yetim kaldım. evet o yaşta bile insan kendini yetim hissedebiliyor. baba kelimesini duyduğunda boğazına bir yumruk oturur, konuşamaz hatta bir süre sonra gözlerin de göremez olur. yetimlik böyle birşey işte. ağlamamak için yazını da okumadım.

    YanıtlaSil
  30. sana ilk kez yorum yazacağım dayanamadım pek. blogundan haberdardım ama bir türlü okuyamıyordum öss falan. oturdum okuyorum işte en baştan. her ne düşünüyorsan yazzdığın için teşekkür ederim kendi adıma.. bak herkes sabah sabah ağlattn lan demiş beni de gece gece ağlattın iyi mi.. Allah rahmet eylesin. mekanı cennettir inşallah babanın.. senin yazında duygulanacagım hiç aklıma gelmezdi valla.

    YanıtlaSil
  31. babana rahmet diliyorum
    ama yaşadığın bu durum çift karekter değil bipolar davranış bozukluğu korkma aynısından çok insanda var bu yorumu okuyorsan dikkate al derim maykıl .

    YanıtlaSil
  32. herkesin içinde şen şakrak, yalnız kaldıgında gözyaşları şelale.. yalnız değilsin sikko. iyi hissettirecekse, yalnız değilsin.

    YanıtlaSil
  33. İnsanların suratına karşı fırlama piç olmak ama öte yandan yalnızken içten içten hüzünlenmek,ağlamak.Yalnız değilsin sikko bu bok bende de var.Bu arada ağzıma sıçtın sikko ağzıma sıçtın.

    YanıtlaSil
  34. Olum madem böyle yazabiliyosun, ben dahil herkesi ağlatabiliyorsun... Roman falan yazmayı düşündün mü hiç? Zevk, eğlence için bir roman.

    Öneririm. Ayrıca, inançlı olmasam bile Allah rahmet eylesin sikko. Her zaman yanındayız.

    YanıtlaSil
  35. sikko kardeşim vallaha ağlattın beni yazını okuyunca. uzun süredir böyle ağlamamıştım hem ağladım hem kıskandım. baban hayattayken aranızda olan ilişkiyi kıskandım. benim babam hayatta sikko ama 30 yıla yakın ömrüm boyunca ben bir an olsun babamla böyle yakın olamadım. işte bunu kıskandım sikko.

    YanıtlaSil
  36. okudukça kendimden bişeyler buldum sende, kendime yakın hissettim seni. ama yazdığın yazı normal değil yaa. insanı acıtıyosun amk senin. allah gani gani rahmet eylesin ruhu şad olsun. çok üzdün lan beni gecenin bi yarısı..
    15 dk önce cinlerden perilerden tırsıyodum; şimdi üzüntüden karnım kasıldı aq. ne biçim bi insansın la sen. oturduğum yerden seni okuyarak bir sürü duyguya kapılıyorum amk.
    nitekim ölümlü dünya. mühim olan el ayak muhtac olmadan gitmek, hasta düşmeden gitmek.. inşallah biz de el ayak muhtac olmadan gideriz hayırlısıyla. zira nasıl yaşarsan öyle ölürsün, nasıl ölürsen öyle muamele görürsün.
    necip fazıl ölüm için şöyle der:
    Her Ağızda, Her Telde Fanilik Dırıltısı , Sonunda Tek Bir Şarkı, Tabutun Gıcırtısı

    YanıtlaSil
  37. zahriyan - omuzlarımdaydı ya
    dinlemeni tavsiye ederim.
    bu arada tüm bloğunu ikinci okuyuşum.
    sıkmadan güzel okutuyorsun.
    Allah babandan razı olsun

    YanıtlaSil
  38. vay be sikko tahmn etmezdm böyle duygulu olucagnı ama herkesin kimseye göstermedgi bi yüzü vardr derler genelde o yüz insan yalnız kalınca cıkar ortaya ALlah rahmet eylesin ve babandan razı olsun cok büyük bir adammış ki senin gibi bir evlat yetiştirmiş bak yüzlerce insanı aydınlattın bilgilendrdn illuminati kelimesini duydugumda arastrma yapatrken senin siteni keşfettim tüm hayatımı değiştirdin hepsi sayende. diğer yazılarında dindar bir insan değilm gibisinden yazmıstın iyi düzgün insan olmak dindarlıkla olmaz zaten sen içini rahat tut bilemeyiz Allah katındaki degerini ama bence senin yerin babanın yanında simdiden hazır inşallah senin için hayat daha güzel olur ama umudunu kaybetme herkesin hayatında belli dönemlere vardır kötü gecen, süresi bazen cok uzun olur ama karanlıklarında sonu vardır güneşin doğusunu görebilmek için önce geceyi atlatman gerekir kendine cok iyi bakman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  39. Hayatımı Siktin Sikko.Çok Büyük Geçmiş Olsun,Çok Büyük Geçmiş Olsun.Allah Mekanını Cennet Eylesin.

    YanıtlaSil
  40. ne kadar siko şeyleri kafaya taktığımı düşündürdün bana, allah rahmet eylesin kardeşim..

    YanıtlaSil
  41. Mekanı cennet olsun sayın sikko, gerçekten üzüldüm.

    Ölenle ölünmez lafının yalan olduğunu bilirim. Ölenle ölünür, kalbinden bir doku sızlayıp durur. Gerçek anlamda sızlar, düşüncelerin kadar acıtır. Ama ne mutlu ki gerçekten sevdiğini ve sevildiğini biliyorsun be! Cidden söylüyorum, eğer ki filmlerden özlü sözlerden etkilenip yazdığımı düşünüyorsan amına çam girsin. Ama sevmenin ne olduğunu bilmeden laylaylom yaşayan o kadar insan var ki. Biliyorum bir sikime yaramadı şu yorumalrın hiçbiri. Ama kendini çok kaptırmamaya çalış koçum, yavaş yavaş koyver kendini, isyan etme. Yoksa kafayı yersin. hadi kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  42. Allah Gani Gani Rahmet Eylesin. Babsı olanlar gidin sarılın. Sebepsizce.. en büyük sebep olacak sarılmak. Sikko gibi bende yapamam artık.

    YanıtlaSil
  43. Taziye bildirmenin sana pek bir faydası olmayacak "ne kadar hissetmesek de yanındayız" gibi kıçı kırık bir mesaj iletmekten başka. Ama baban için hayır duaları etmemiz ve mağfiret edilmesi için dualar okumamız elbette berzah aleminde olan ruhu için bir şifa, sebep olacaktır. Bunu bilmek de seni bir nebze olsun iyi hissettirir umarım. Allah ruhuna rahmet eylesin, sorgusunu kolay, kabrini bir cennet bahçesi eylesin.

    YanıtlaSil
  44. Sikkocuğum sırf sana yorum(lar) yazabilmek için google hesabı açtım değerini bil. cümlenin sonuna değerini bil piç de yazardım da beni siklememe şansını az da olsa azaltırım diye düşündüm.
    neyse konuya zıplayayım
    En baştan söyliyim, 4 5 yıldır ''allahın varlığı yada yokluğunu ispat edemessin, hiç bir dine mensup değilim'' diye geziyorum. Ama senin bizi filmlerin idollerin vb. şeylerin bizi dinsiz olmaya nasıl ayarttığını gözlemlerine hasta oldum. harbidende öyle hani ben bi ortamda ''o konuları bilemem bana ispat edersin yada edemessin göreceli kavram'' demem harbiden bana bi ''cool'' luk katıyomus bende yeni arkadaslardan öğrendim. ancak din konusunda boş levhalıktan biraz kaydığını düşünüyorum. sonuçta insan tabiki hayatındaki trajik olaylar bir dine sığınmasını sağlayabilir ancak hiç düşündün mü bu adam cool olmak için değil de sahiden ilahi adaletin adaletsizliğini gördüğü için dinden soğumuş?
    Sana bi hikaye anlatıyım, yok lan gerçek. benim babam yıllarca işçinin, öğrencinin hakkını savunmuş, akedemik başarısı tavan yapmış, sevdiklerine toz kondurmayan, ayrıca doktor ve onlarca insanı iyileştirmiş ve zaman zaman hiç bir karşılık talep etmeden bunu yapmış olan bir adam(mış). Annem de aynı şekilde doktor ve anlatılanlara göre beni çok seven hayatta başarılı vs vs. uzatmıycam öyle biriymiş işte. Miş diyorum dikkatini çekmiştir, çünkü onlar biri ben 3 biri abim 10 yaşında iki çocuğu hem öksüz hem yetim bırakmış insanlar ve ben bunları ailemden ve yakınlarımdan duydum. Ulan bu nasıl adalet? bu Tanrı, Allah, büyük yaratıcı artık her neyse ona yaranmak için ne yapmak gerekiyo lan ??? 10 yaşında bir çocuğun yıllarca babayla anneyle yaşayıp sonra trafik kazasında annesinin ve babasının gözleri önünde ölmesi, 3 yaşında bir çocuğun (şuan 18) sırtını sıvazlıycak bir babası yada başını okşıycak annesi olmaması ne demek lan? bumu ilahi adalet? annemin öldüğünü kavradığım yıllardan beri ne karşılıksız aşka, ne dine inancım kaldı nede babamın öldüğünü kavradıktan sonra başarıya paraya hırsa aileye inancım. Geriye sadece bana yol gösteren bir abim kaldı birde ben. ne kaldı başka? ben şimdi namaz mı kılayım dine dönüp, dua mı edeyim bana siktiri çeken bi tanrıya? insanlar tabiki cool gözükmek için yapıcaklar ben atayizim ben sosyalizdim ben çüklüyüm bokluyum diye . çünkü farklı olan herzaman ilgi çeker ve boş insanlar farklı olmaya sorgulayarak araştırıp okuyarak değil belli bi düşünce seçip sadece onun altını doldurarak ulaşırlar. boş yani insanları eğitmek zor. neyse fazla uzattım : ÖZET GEÇ PİÇ...

    sonuç olarak annem ve babam şu an yok hayatıma çoğunluğu kötü olmakla birlikte her türlü etkiyi yaptılar. inanırsamda anca içimi rahatlatmak için '' inşş Allah onları cennete gönderir Amin'' derim o kadar . insanlar tamam zavallı aciz kişilerde sikero bazı insanların inançlarına da saygı göster.

    öptüm tarraam :) ... yok lan swh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babanı ve anneni kaybettiğin için başın sağolsun.Bende genç yaşta ailemi kaybettim.Bu durumu adaletsizlik olarak görebilirsin ama Allaha inkar etmek bu durumu daha adil yapmaz.Sağlıcakla

      Sil
  45. Üzerinden 4 ay, babanın ölümünden bilemediğim bir zaman geçmiş artık, bundan sonra "başın sağolsun", " Allah gani gani rahmetler eylesin" demek ancak senin asabını bozacaktır. Hani arada insanda olur ya duygu patlaması, ama şöyle birşey de var hani. Damdan düşen hesabı.. Neyse ya, saçmalamayayım ben, zaten okumayacaksın yorumumu zaten oku diye de yazmadım süper bir yazı okudum onun için yazdım.

    YanıtlaSil
  46. gregor samsa benzetmesi süper sikko o olay arada bana da oluyor çoğu kişiye oluyordur yalnızken bambaşka bir kişiliğe bürünüyor insan.

    babanın yaşadıkları cidden adil değilmiş sikko ama artık bu dünyada adalet denilen bir bokun olmadığını bildiğimiz için sadece allah rahmet eylesin demekten başka bir şey gelmiyor aklıma.
    ailemden çok yakın birini kaybetmediğim için acını anlayamıyorum ama boyutlarının çok fazla olduğunu tahmin edebiliyorum anladığım kadarıyla hayatında en fazla değer verdiğin insan baban benimde babaanem onun öleceğini düşününce ağlardım yatakta uyumadan önce.

    hayat kötü ya cidden büyüdükçe daha da kirleniyor bazen hiçbir şeyden haberi olmayan insanlar gibi olmak isterdim. cahillik beraberinde mutluluğuda getiriyor sikko bilen insan farkında olan insan kötülükleri biliyor masumiyeti yitiriyor bir nevi.
    şimdi bu illuminati'nin varlığından haberdar olmak bile beni suçluymuş gibi hissettiriyor bilmem size oluyor mu ?

    yalnız son sorduğum soruya okursanız cevap verebilir misiniz ?
    bunu tek benim hissetiğimi zannetmek istemiyorum.

    YanıtlaSil
  47. dostum yemin ederim yazıyı bitiremeden ağladım
    yarım saat. benim de 3-4 arkadaşım babasını kaybetti. ama unutma her işte bir hayır vardır. sonunda buluşacaksınız. umudunu kaybetme. hepimiz savaş veriyoruz. kimin hayatı istediği gibi ki. orospu çocuğu hayat kimseye hakkını vermiyor. 2 gram hak almak için çırpınıyoruz. kimileri daha şanslı. ama orospu çocuğu gibi yaşamaktansa ölmeyi tercih ederim. yaşamın da bir şerefi var. üzülme dostum. en azından seninle aynı yolda savaşan okuyucuların yanında.

    YanıtlaSil
  48. mekanı cennet olsun reyiz.. ilahi adalet ona hakkını verecektir..

    YanıtlaSil
  49. Yok lan ağlamıyorum amk gözüme baba sevgisi kaçtı.

    YanıtlaSil
  50. Duygulandırdın piç.. Beğendinmi amk..

    YanıtlaSil
  51. Bu dünya geçici heves ve eğlencelerle dolu. aslolan ahirettir. bunu senin seviyende zeki birinin düşünmesi lazım. neleri neeri çözmüşsün illüminati adına, bunu da ark etmen lazım. bu dünya sınav yeridir, hesap ödeme ve yaşama yeri ahirettir. adalet ahirette ortaya çıkacak. sen boğaziçili'sin zekisin biliyorum. bunları senin de düşünmen lazım sadece. hedefe odaklan araca değil. bu dünya araçtır. ahiret hedeftir. bu dünya tarladır, ahiret sofradır.

    bunları iyice düşün zeki insan. kendini karamsar saçmalıklarla "ya bu dünya niye adil değil ki ama yaaaa" gibi boş laflarla doldurma.

    YanıtlaSil
  52. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  53. babanla gurur duymalısın sikko, senin gibi bir evlat yetiştirmiş, inşallah cennette kavuşursunuz babanla tekrar.

    YanıtlaSil
  54. ölümüne sevdiğin ve her şeyini bağladığın insanın terketmesini, yaşamayan bilemez. bu yazından sonra 2 yıl geçmiş. acında azalma var mı? babanın aklına gelmediği bir gün? bir an? yaşlı amcalara baban gibi bakasın geliyor dimi? hatta belki yaşlı amcalara sarılmak istiyosundur. yapamayınca dolu gözlerle başka yöne bakıyosundur? her gece ölmek için dua da ediyosundur belki, babana kavuşmak için? ama en güzeli, öyle bi insanı tanıdığın için, o insan baban olduğu için allaha hep şükrediyosundur. ölmesine üzülürken; ya hiç tanıamsaydım düşüncesiyle mutlu olabiliyosundur belki?

    YanıtlaSil
  55. oyle kolay kufur eden bırı degılımdır amına koyım ama harbi yıktın beni be sikko e biz inanmıyoruz ama oylece yokolup gıttıyse gıtcekse e ben dunyanın taa amına koyım sikko icirceksin bu saatte beni . sereflerine serefe be ben iciyorum anasını satıyım

    YanıtlaSil
  56. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  57. ben sakin. bu yazımı görüp okur musun bilmem sikko. ama baştan ilgini çektiyse okuyuver lan olur mu? oğlum yazıda kendi tanımını yaptığın yer var, orada bir cümle kullanmışsın ya ''Hem hiçbir şeyi sikine takmıyor olup hem binbir türlü ihtimali içten içten hesaplıyor olmak.'' diye. birçok kişi bunu okuyup, kendisinde bulmuştur bu özelliği. klişeleştirmeye başlamıştır bile kendi bünyesinde. hah onların amına koyayım ben. ama orada tamamen kendimi gördüm lan ben. gerçekten tamamen kendimi gördüm. yolda o amını yurdunu siktiğimin araba plakalarını dahi aklımda tutuyorum çoğu zaman. o kadar detaylı düşünüyorum her şeyi. ama sorsan, başıboş aylağın tekiyim. oğlum ben babamla aramdaki ilişkiyi tam olarak hiçbir zaman anlamadım. çok severim öyle böyle değil ama farklı bi ilişki işte. bir de yorumlarda gördüm, ''anam babam ölürse ben naparım'' diyerek ağlayan da varmış geceleri. o hala oluyor bana amk. toparlayayım sikko, senin yazında kendimi buldum ve yazın büyük yutulmuş lokma gibi susuz gitmiyor, 10 dk sonra unutacaz bu yazıyı belki ama o 10 dk sikik kalacak bi tarafımız. hah işte dedim ki ''lan acaba?'' sonra uzaklaştırmaya çalıştım kafamdan o tarz düşünceleri. hepsini siktir ettim, seninle acayip tanışasım var tahminimce yiğit özgür tipli abi. bi an onun bile hayalini kurdum. hay sikeyim dertleri ıstırapları. tanışsan ya benle? amk kadıköyde yarım saatliğine bi çay içsek bile olur. kafam çok karışık amk. o cümlenden sonra, sanki beni bi sen tam olarak anlayabilirmişsin gibi geliyor. ben dayımı kaybettim yakın bi zamanda, 5 çocuk bıraktı geride. biri 9 biri 10 yaşında üstelik. biri ergenlikte, kafayı yedi resmen. biri üniversitede okuyor, biri askerden döndü. ölüm haberini de askerdeyken aldı ha. falan falan. birikmiş, hep anlatmak istediğim şeyleri yazdım buraya bi ihtimal okursun diye. tanışalım bir gün, karikatürünü çizmeyen sakini siksinler. neyse abi bi şeyler bi şeyler. muhtemelen de o ihtimal yok zaten. ama olsun isteyenin bir yüzü, vermeyenin amına koyim. baybay sikko abi.

    YanıtlaSil
  58. Babamla konusmuyodum, klasik kiz cocugu kaprisleri, e gurbetteyim de neyime guvenip rest cektiysem, kiymetini bileyim ben ya, bugun senin baban icin agladigimsa yarin kendi babam icin gururlanip aglayayim, vicdan azabinan degil, eyvallah micho

    YanıtlaSil
  59. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  60. Çok şanslısın babanla sağlığında bir çok şey paylaşmışsın.Anıların var aklına geldikçe duygulandığın ne mutlu sana.....Olması gerekende bu ya neyse.Ağlayabilmek ne kadar güzel en az gülmek kadar.Ya lafın kısası sen şanslısın ağlayabildiğin bir babaya sahipsin....Aç gözlerinide bir etrafına bak kaç kişi var senin sahip olduğun duygulara.Şükret Allaha .

    YanıtlaSil
  61. lan sikko lan sikko ! :( hep mutlu ol emi !

    YanıtlaSil
  62. Ağlattın lan orospu çocuğu ağlattın.

    YanıtlaSil
  63. Ulan salonda olmasam ve annem televizyonda Yılmaz Morgül'ün kulaklarımızı şenlendirdiği bir program izlemese ben de ağlardım. Hem de delice. Tek eksiği elimdeki boş şişe. Babanın çok iyi bir insan olduğu senin gibi bir evlat yetiştirmesinden belli. Daha önceki yorumum da seni yine çaresiz gördüğüm için yapılmıştı. Ama bu sefer harbi delip geçtin be sikko. Yine tekrarlıyorum 16 yaşındayım, daha hiçbir halt görmedim şu dünyada ama valla çok fena yaptın. Babam da sağ salim mutfakta maç izliyor falan ama yine de çok kötü oldum be. Hiç görmediğim biri de olsan yanında olduğumu bilmeni isterim. Çünkü çok belli ki acı çekiyorsun. Ama o kadar çok insana yardımın dokundu ki. O kadar çok kişiyi bilinçlendirdin ki. Dün gece cinli yazını okuduktan sonra saat 05.00'e kadar sürekli odanın kapısından bir şeyin geleceğini düşündürtüp altıma bazen biraz sıçtırtsan da valla okudukça mutlu oluyorum. İnsanların bize verdiği süslü yalanlardansa senin acı gerçeklerini tercih ederim. Hayır elimden gelse yardım edecem valla. Ama ne yapabilirim ki burdan? Dediklerini yapıyorum, insanlara anlatıyorum, elimden geldiğince, o egoist dediklerin dinlemiyor tabii ama deniyorum işte. Başka yapabileceğim bir şey olsa yapacam. Elimde olsa evlenecem la seninle. Acıdığımdan değil, aşırı iyi bir insan olduğun için. Şu aynı bokun soyu kendini havalı sanıp hiçbir şeyden haberi olmayan ''elit'' etiketlilerden ya da boş zamanlarında hobi olarak insanları inciten, onlara yalan söyleyen, adaletin amına koyan ama beş vakit namazını kılıp Ramazan ayı gelince ezan bitene kadar ağzına bir lokma sürmeyen o pis iki yüzlülerden değilsin. Dürüstsün. Bu dünyada her zaman iyiler acı çeker be sikko. O yüzden inancını kaybetme. Ben de senin gibi düşünüyorum. Tayyip de senin baban da öldükten sonra sadece çürüyor olamaz. Adalet diye bi şey varsa o burada yok ama başka bir yerde olmalı. O yüzden umudunu yitirme. Sen yazılarınla yeterince sevap işliyorsun zaten. Karınca olsam leşinden parça koparıp yuvama taşımaya kıyamam lan. Kendine iyi bak. Biz burdayız. Sorun olursa çaldır kapat annemin bedavası var. Biz seni ararız. Karton sigara da alırım gelirken. Hadi öptüm.

    YanıtlaSil
  64. Üçüncü kere denk geldim direk indirdim sayfayı aşşağı. Okuyamam.

    YanıtlaSil
  65. Allah rahmet eylesin. aynı durumdayız.

    ağlattın beni akoyim.

    YanıtlaSil
  66. TUZSUZ PATATES KIZARTMASI DEĞİL Mİ? BİLİRİM BİLİRİM :((
    BİR DE EVDE TUZ YOKSA :((
    OFF Bİ FENA OLDUM ŞİMDİ BEN :'((

    ciddiyim lan.

    YanıtlaSil
  67. Gözlerim doldu lan.

    Siktir et, isyan etmeyi. Adaletin kaynağı hayat değildir.

    Bu dünyada ne kadar az yediyse ve ne kadar fazla hesap ödediyse o kadar iyi bir yerde baban. En azından ben öyle düşünüyorum.

    Hep kıskanmışımdır öyle adamları. Bir benim imtihana bak bir de adam gibi adamların imtihanlarına.

    Birde şöyle düşün. Hani sen hep 'farkındayım' diyorsun ya sikko. Baban farkındaysa bu sistemin götlüğünün, inancın bir kaç kişinin küçük görmesi olduğunun. Ha! işte bu asıl önemli olan. Hayattan alacağını almış zaten sikerim yüklü hesabı.

    Babasızlığı bilmem onun için bir şey diyemeyeceğim. Mekanı cennet olsun. Şu sıralar Kur'an okumayı bıraktım, tekrar başına oturursam onun ruhuna da hediye edeceğim.

    YanıtlaSil
  68. Ama yaptığın adiliktir, hadsizliktir. Gecenin (Sabahın) 03.10'u, şu yaşattığın duygu krizi nedir ya? Sana bu yazıda ayar oldum arkadaş, babaya da gani gani rahmet diliyorum. Öyle ışığa yürüsün falan olayı pavyon ortamına döndürmeyi sevmem ben. Mekanı cennet olsun. Şu duyguların bilincinde olmayı hak eden torunları da olur inşallah. Ama sana kılım, onu bil.

    YanıtlaSil
  69. Eşşek kadar herifin gözlerini doldurdun ..

    YanıtlaSil
  70. babasını seven, kaybedince böyle yanan bencileyin yanık yetimleri kendime yakın görüyorum. ayrıca ilgi alanın ve insanlık sevgin, bildiklerini paylaşma gayretin, insanları uyandırme gayretin de hayranlık uyandırıcı. şu ürkütücü ve bir o kadar da güzel dünyada senin gibi bir canın yaşıyor olması güvende hissettiriyor.60 yaşındayım, 3 oğlum var, seni de ikiz kardeşim veya 4. oğlum gibi görüyorum inan.leman samın söylediği anladım şarkısını babam için dinlerim , sen de bi dinle. sanki bizim gibiler için söylüyor.seviliyor ve sayılıyorsun ne mutlu sana .

    YanıtlaSil
  71. Başın sağolsun, Allah mekanını cennet eylesin, sana da sabırlar michael

    YanıtlaSil
  72. Ben bu blogu 2-3 senedir biliyorum,fakat bu yazıyı ilk defa okudum.İlluminati hakkında bizi aydınlattığın gibi,ailenin önemi hakkında çok aydınlatıcı bir yazı olmuş.Senin şansızlığın babasının değerini bilmeyenlerin bile,babası yaşarken seninkinin vefat etmesidir.(Tabi kimsenin babasının ölmesini istemem ama,bazı o.ç. ların baba kelimesinin sözcük anlamını dahi bilmediği kesin.)

    YanıtlaSil
  73. abi ben birçoğunuzun kardeşiyim hepiniz çok iyi insanlarsınız amına koyim ama çok üzme abi kendini bir gün herkesin başına gelir bu ölenle ölünmez benide ağlattın hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  74. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  75. senin agzina sicayim ben. okurken neden agladigimi dusunuyodum buldum sonunda. bazilarinin cok sevdigi hayatinda buyuk yer tutan, herkesin babasindan daha guclu, herkesin babasindan daha yakisikli, herkesin babasindan daha kahraman daha daha daha.... biri olabiliyor ve onun adina baba diyor. kimi boyle bi insanla gecirdigi iyi kotu guzel cirkin zamandan sonra kaybediyor onu, biliyor ki gelmeyecek. benim gibilerse senin onunla gecirdigin kisitli zamana anlam veremeyen cunku babasiyla tek guzel an gecirmemis, onun yasayip yasamadigini bile bilmeden, baba kelimesinin anlamini kavrayamayan ve asla anlayamayacak ve gun gelince cocuguna iyi bir baba sececek. zor amk. babami hissedip kaybetmek mi zor hic hissetmeden boyle okuyup imrenmek mi zor. zor amk her turlusu zor. ama en guzeli benim babam diye gururla sirtin dik bi sekilde gurur duymak galiba. benim babamin allah belasini versin diye nufus mudurlugunden yasayip yasamadigini sorgulatmak kadar buyuk bi iskence yok benim icin.e

    YanıtlaSil
  76. sen babanla aranda mesafeler varken bile elini uzatsan ona dokunabilirmişçesine yakın,ben babam yanımda otururken bile bu kadar uzak..seni şimdi kıskandım işte mike. Allah rahmet eylesin..

    YanıtlaSil
  77. Sikkio kardes,
    Acini hafifletemem biliyorum. Allah rahmet eglesin ve cennette kavustursun.
    Prygamberimizin hayatinida okurmusum. Kac yasinda babasiz ve annesiz kalmistir. Birde evlatlarini kaybetmistir. Allah kimseye cekemiyecegi aciyi vermezmis.

    YanıtlaSil
  78. Şu yazısan sonra samimiyetine inanmayanın ecdadını sikeyim sikko.böyle dünyanında adaletini silkeyim işte

    YanıtlaSil
  79. Sikko oğlum, yazdıklarını bazen keyifle okuyorum, ama bu seferki bana gerçekten çok dokundu. Belki baba sevgisinin yerini tutmaz ama bu dünyada seni kucaklayıp sevecek benim gibi başka moruklarda var, başka insanlar, kadınlar, çocuklarda olacak,...önemli olan bu değilmi?

    YanıtlaSil
  80. Allah rahmet eylesin , mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  81. ekran bulaniklasti

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.