Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

16 Nisan 2011 Cumartesi

MTV Yıldızları, Basın ve Medya Dayatması

Lady Gaga`nın da her zaman bir ilişkisi olduğunu düşünmüşümdür, neden mi? Ayrıca Madonna ve Britney Spears`ın da İllüminati kollarıyla bağlantıları var.


Neden mi?


Bakın size seyretmenizi istediği şeyleri seyrettiriyor, görmeniz gerekenleri gösteriyorlar. Şimdi paranoya yapıp "Laa şu filmde dünya yok oluyürdü, kesin mesaj vermek istiyürler amağa goyim" gibi düşüncelere girmeyin. Zihin kontrolü denen şey böyle yapılmıyor. Sizi oyalamak için önünüze sürdükler her şeyden, mtv`ye ve onun gibi içi boş şeylere özendirilmeye çalışılan gençlikten bahsediyorum.


3 sene önce Lady Gaga diye biri yoktu. Sonra sahiden poker face olsun, bad romance olsun, telephone olsun böyle akılda kalıcı şarkılarla piyasanın amına koydu bu kadın.


İyi de neden lady gaga?


Sesi çok mu güzel? Siktirin gidin amına koyim, tüm şarkılarında bilgisayar efektleri kullanılıyor ve emin olun o şarkılar kendisine verilse Lady Gaga`dan çok daha güzel söyleyebilecek birçok insan vardır.


Çok mu güzel bir kadın? Ehehe. Lady Gaga lan.


Çok mu yetenekli? Ulan onun yaptığı dansları yapacak, o şarkıları söyleyecek yüzbinlerce insan çıkar.


Böyle neden bu kadar çok ünlü oldu olduğu anlaşılamayan tipler gördükçe benim canım sıkılıyor.


Keza Madonna. Madonna`nın sesi güzel mi lan? Siktirin gidin şimdi.


O şarkılarla babaannem bile piyasanın amına koyar emin olun (mübalağa yaptım ciddiye almayın ananızı sikerim). O eğitimi aldıktan sonra onların yapacağı dansları, sahne şovlarını vesaireleri çoğu insan yapar.


Onlar, seçtiklerini sürüyorlar piyasa.


Onlar, kendilerinden olanları getiriyorlar bu pozisyonlara.


İş dünyasında da böyle, müzik dünyasında da, sinemada da. Emin olun. Hadi şimdi "siktür lağn komplocu ehoeheo" deyin tamam, ben de madonnanın 3 oktavlık mükemmel sesine hayran olayım bu arada.

14 yorum:

  1. KÜFÜRSÜZ YAZSANDA PAYLAŞSAK O KADAR UĞRAŞIYOSUN YAZIK OLMASIN. TAKDİR EDİYORUM SENİ.

    YanıtlaSil
  2. adsız sana sesleniyorum, küfürsüz yazsa okumam amunakoyim lan

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Var ya 2-3 gündür hep okuyorum biraz karışık okudum galba amk :D bunu yeni gördüm lady gaganın sesi cidden güzel live performansını dinledim amk kendi piano çalıp soyluyodu hiç efeck fln yoktu yaw ztn güzel kadından iyi ses çıkmaz güzel kadının az konuşanı makbuldur... Özet: lady gaga yetenkli amk ona laf yok kaltagi çok az dinlerim ama yediği boklarla ilgili yazını okudm orospu iste bide sokak ağızını sakın bırakma daha samimi bide bu siktimin ipnelerine kufretmicende kime kufretcen amk

    YanıtlaSil
  5. http://marquee.blogs.cnn.com/2010/10/25/kanye-west-whats-the-illuminati/
    sarbi ve diğer arkadaşlarım, benim ingilizcem yarım yamalak. ama burda okuyabildiğim kadarıyla mtv west ile röportaj yapmış ve west 'illüminati de ne demek mnakoyım' demiş.
    doğru anladıysam siz de görün, yanlış anladıysam beni düzeltin demek istedim.

    YanıtlaSil
  6. Tası tarağı toplayıp köye mi yerleşsek hacı yeeaa.

    YanıtlaSil
  7. Yazılarını bugünü okumaya başladım baştan sona hepsini okuyacağım. Nüfusu kontrol altına almak için homoseksüelliğe özendiriliyor millet demiştin. Şimdide Britney Spears ve Madonnanın İllüminati kollarıyla bağlantıları olduğunu demişsin. İnsanın aklına canlı yayında bu ikilinin öpüşmesi gelmiyor değil...

    YanıtlaSil
  8. lady gaganın canlı sesini dinlede bilgisayar mı bak

    YanıtlaSil
  9. Kardeşim ozaman mustafa topaloğlu ne? Ayrıca yaşın kurtarmadığı içindir belki madonnanın eski albümlerinden haberin yok sanırım.karı gelmiş 60 yaşına hala hoplayıp zıplıyor. Onun yaşındakiler sıçmaya gidemiyo. Lady gaga konusunda ok ama madonna diyosun amk. Dişi maykıl ceksın lan o karı. Yeteneksiz demen komik olur

    YanıtlaSil
  10. Yeniden başladım tüm yazılarını okumaya eskiden daha samimiydin be sikko şuan da öylesin ama eskiden olduğu gibi değil

    YanıtlaSil
  11. bunları neden gündemde tutuyorlar diye bi araştırmak lazım

    YanıtlaSil
  12. Tekrar tekrar seyrettigim fight clup filminde illuminatiye büyük bir giydirme var keza patlatılan bi dükkanda vitrinde gökkuşağı renkli ısırılmış elmanın patlatilmasini görduk. Apple'i patlatmislar iyimi diyenlere. O zaman böyle applemi vardi ayrıca apple neden apple? Bankaların ve verilerin yok edilmek isteği devlet sistemine zara vermekdegil onların ana halterlerine zarar vermekti. Adam baş baş bağırmış bu bankalar bunlarindir diye biz ise vay anasını siteme çok güzel sovuyoo, yönetmen çok güzel sistem eleştirisi yapmis diye seyrediyoruz. Eferim bize...

    YanıtlaSil
  13. Bu arada Madonna deme be dostum. Onca yeteneksiz bok cuvali varken Madonna oldumu simdi?

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.