Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

16 Nisan 2011 Cumartesi

Tek Bir Dünya Cumhuriyeti Emeli [New World Order]

Masonluğun en büyük ideali, Tek bir dünya cumhuriyeti kurulmasıdır. Şimdi şirinler seyrederek büyümüş bir nesil olduğumuzdan "Aslında dimi lan ülke falan olmasın her yer benim vatanım olsun ne güzel ehehe" diye iç geçirebilirsiniz lakin öküzün bacağı öyle değil. 

Avrupa Birliği, Milletler Cemiyeti ve şimdiki adıyla Birleşmiş Milletler, masonların yüzyıllara dayanan çabalarıyla kurulmuşlardır. Yeni dünya düzenine giden yolda ısınma turlarıdır. 

Tek bir dünya cumhuriyeti demek, tek bir güç, tek ve çok sağlam bir otorite demek. 

Her şeyi daha iyi kontrol altına alabilmek demek. 

Peki insanlar en iyi nasıl kontrol altında tutulur? Kaostan Doğan Düzen lafını duymuşsunuzdur sanırım. 
Peki bu kontrol yöntemleri nelerdir? 

İlki zihin kontrolüdür. Medya, eğitim sistemi ve bize dayattıkları bu yaşayış biçimi onların zihni kontrol etme yöntemidir. Medyayı tamamen ellerinde tutarlar, sizin ne seyretmeniz uygun görülüyorsa onları seyredersiniz televizyondan. Ünlü yıldızların hayatlarına imrendirilirsiniz, dayattıkları hayat biçimini benimsersiniz. Yüzyıllardır bu zihin kontrolü uygulanmakta bizlere. 

Hay amına koyim giriş çok uzun tuttu terör ve ufo mevzularına birazdan değinecem.

20 yorum:

  1. La o zaman bu zeitgeist küllüyen yalan amına koyayım.Tek bir dünya düzeni kurulsun gibi sikimsonik şeyler diyorlardı.Yok sınırsız enerji kaynağı mevcutmuş , petrol gibi şeylere gerek yokmuş . Bu da onların hazırladığı bir video olabilir mi ? Biz ne kadar güçlüyüz bakın amına koyayım demek için olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  2. işte alttan alttan sokuşturuyorlar insanlar alışsın diye psikolojik alt yapıyı yapıyor adamlar ki sonrada cart curt edenleri hapse atıp öldürünce sıkıntı olmasın.ehhh birileri evet birileri hayır dyecekki insanalr çatışsın birbirini öldürsün sonra bu tipler araya girip ayırınca insan sevgisi diyip bunu politika gibi gösterecekler

    YanıtlaSil
  3. Olm iyi de 25 senedir ne sikim gordum dunyadan da tek devlet olmasi kotu bisey olsun? Sadece uslubun super diye okuyorum lan yoksa hic sikimde degil bu konular

    YanıtlaSil
  4. sikimsonik bi üniversitede uluslararası ilişkiler okuyorum hocamız almanyada eğitim görmüş.ervin lazso diye bi lavuğun kitabını aldırdı bize evrensel düşünmek ismi.kitapta yol ayrımından bahsediyo yol ayrımından sonra sınırları olmayan bi devletten bahsediyo ve buna karşı önlemimize din eğitim sanatla almalıyız felan diyo.ne bilim bağlantılı geldi amına koyim

    YanıtlaSil
  5. hacı bir taraftan milliyetçilik=masonluk demişsin bir taraftan yeni dünya düzeni. yeni dünya düzenine karşı çıkması gereken insanlar milliyetçiler değil midir? o zaman adamlar kendi önlerine neden engel koysunlar bu milliyetçilikle?

    YanıtlaSil
  6. 29 Mayıs 2011 19:25 te mesaj atmış olan Adsız arkadaş cevaplıyorum. Onların silahları çeşit çeşittir. Milliyetçilik sadece bunlardan biridir. İnsanlar çabuk unuturlar. Milliyetçiliği büyük imparatorlukları yıkmak için kullandılar. Bir söz var, Böl parçala yönet! Bu taktiği uygulayarak birlik olmamızı engelliyorlar. Sonunda şuan ülkemizde olduğu gibi televizyon manyağı, düşünme özürlü olup çıkıyoruz. Sence o zamanlarda Osmanlı imparatorluğuna mı söz geçirmek daha kolay olurdu, şimdiki Türkiye halkına mı?

    YanıtlaSil
  7. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_CWBTL33MpA#at=15

    YanıtlaSil
  8. Erdoğan'ın şu zamanlarda birleşmiş milletlerin statüsü ve amacı artık değişmelidir gibi düşünceleri de bu amaçla mı söylenmiştir acaba?

    YanıtlaSil
  9. Bu adam Her Türlü Haklıdır Bende İnanıyorum Tabiide Gine Michaelin Ölmesi Beni Üzer :(

    YanıtlaSil
  10. diyorsun ki, bunların amacı tüm dünyayı bir çatı altında toplamak. Ve yine diyorsun, bunların amacı kaos yaratmak, Ülkeleri savaşa sürükleyip silah satmak vs... E bunların amacı tüm dünyayı bir çatı altında toplamaksa, niçin ülkeleri savaşa sürüklüyorlar, birbirlerine düşman ediyorlar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böl parçala yönet stratejisi tamamen bence

      Sil
    2. çünkü senin hayatında her şey yolundaysa kontrolünü asla bana vermezsin. ama bana ihtiyaç duyarsan? arkadaş olabiliriz! eh,benim arkadaşlıktan anladığım biraz farklı.. ama sen bunu şu an dert edemezsin.

      Sil
    3. Mert Özer, çok kısa vadeli düşünüyorsun be yavruuum... İbneThor'ların yüzlerce yıllık planları var. TV leri kapatın uleyynn

      Sil
  11. New World Order ın türkçe karşılığı " yeni dünya düzeni " dir. sen ise " yeni dünya cumhuriyeti diye çeviriyorsun. nedenini öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  12. Abi ben bu dizideki zenginlere özendirme özenme işine çok kılım, kılçığım. Nesine özenecem o ibnelerin. Benim o dizilerden tek çıkarımım para var huzur yok anasını satayım. Hangi kadın param olsun kocam metres de tutabilir dışarı da kayabilir der ya da hangi erkek karısının saçma derneklerle kafayı bozmasını kabul eder. Ben hıçbirini kabul etmem.Ben de mi sorun var yoksa onlara özenen dangalaklar da mı sorun var anlamıyorum yıllardır.

    YanıtlaSil
  13. ama tek bir sistem oda siyonizim adamların amacı bu

    YanıtlaSil
  14. 1453 diyorsun yani

    YanıtlaSil
  15. Ya sikko uzun yazılarını arıyorum dostum iki kelam edip kesme şöyle konuyu hoş yıllar olmuş ama. Bide neden Facebook burası iyidi be dostum

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.