Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

30 Nisan 2011 Cumartesi

Yobazlık benim isyanımdı

Ben de diyorum bu ülkede neden işsizlik bu kadar fazla, neden 35 yıldır terör var, neden yıllardır AB'ye girmek için birilerinin ağzının içine bakılıyor, neden bu kadar dış borcun içinde yüzülüyor, neden tarihin akışını değiştirecek bilim adamları yetişemiyor...

Lan zorunlu din dersi varmış ya bu ülkede.

Heh şimdi her şey açıklığa kavuştu yaa oh.

Zorunlu din dersi kalksın diye yıllardır durup durup zıtlık çıkaran, idealist, hümanist muhalefet arkadaşlarımız, başka dine mensup insanların haklarına saygılı olduğunu ileri süren aydın arkadaşlarımız, YGS'deki adaletsizliğe neden adam akıllı ses çıkartmıyorsunuz? Hukuk okuyacak bir çocuğun yıllarca fizik kimya okumasına neden karşı çıkmıyorsunuz? Her "zeki" olarak görülen çocuğun mühendis olması farzmış gibi sayısal alanlara yönlendirilmesine neden tepki koymuyorsunuz? Okula gitmek için kilometrelerce yol yürüyen insanların eğitim hakkını neden savunmuyorsunuz? İlkokul 1. sınıfın da 5. sınıfın da aynı sınıfta eğitim gördüğü okullara neden çözüm önerileri sunmuyorsunuz?

Oğlum gerizekalı mısınız lan siz?

Dangalak mısınız?

Tek derdimiz zorunlu din dersi mi? Ayrıca bu bir dert mi? Ya deliriyorum bunların şu yapmacık hümanistliklerine.

Neymiş? İşte bi arkadaşı varmışmış, hristiyanmışmış, ona zorla din dersi okutuyolarmışmış, karnesine zayıf düşürüyolarmışmış, subanekeyi okumazsa falakaya yatırıyolarmışmış, anasını sikiyolarmışmış.

Bak, ben özel Fransız okullarında büyümedim. Ortaokulu varoş sayılabilecek bir okulda okudum. Tipik 60 kişilik sınıflarda. Seviye zaten yerlerdeydi, belalı tipler çoktu, olaylar eksik olmazdı. Yine bu okulda, sınıfımdaki hristiyan kıza ayrı, özel sınav hazırlardı hoca, o da zaten hep 5 getirirdi karnesine.

Şimdi bazı okullardaki orospu çocuğu karakterlerli hocaların yaptığı ayrımcılık üzerinden demogoji yapıyor ve bunu tüm din derslerine mal ediyorsunuz ya, "sırf türbanlıyım diye sakız çiğnememe karşı çıktılar kiiiiiieeee" diye mektup yazan kişilerden pek bir farkınız kalmıyor. Öğrencisinin götünü elleyen beden eğitimi hocası da var bu ülkede, beden eğitimini de mi çıkaralım müfredattan amın oğlu?

Ne kadar inkâr da etseniz, toplumların afyonu olarak da görseniz, din insan hayatında çok ama çok büyük bir yer tutar. Bu konu hakkında okullarda bilinçlenmeyecekse çocuklar, nerede bilinçlenecekler? Abi evlerine gidenlerine sonra cemaatçi diyorsunuz? Çocuğunu Kuran kursuna gönderen anne babalara da yobaz yaftası yapıştırıyorsunuz?

Olum bakın, faşistlik olacak ama sikerler.

Birbirine benzer 2 durum var beni acayip sinir eden.

Birincisi Kürtlerin bağıra bağıra "ben Kürt'üm tamam mı Kürt'üm bakın, şşş bakın la Kürt'üm ben neler yapıyorum nasıl da Kürt'üm görüyonuz mu barış süreç demokrasi diyalog uzlaşma lililili" şeklinde ısrarla Kürtlüklerini duyurmaları, ikincisi de ateist arkadaşlarımızın bağıra bağıra ben ateistim diye hönkürmeleri.

Tamam dalyarak anladık ateistsin ne yapalım yani, gelip önüne domalayım mı ne yapayım seni memnun etmek için.

Zorunlu din dersini iyi ki görmüşüm. İleride çocuğumun da bu dersi zorunlu almasını canı gönülden isterim. Şu an ezbere 2-3 sure biliyorsam, babama geceleri dua edebiliyorsam, yakınlarımın cenazesinde ne yapacağımı bilmeden etrafa bakmıyor ve bir fatiha okuyabiliyorsam, işte bu küçükken verdikleri o eğitim sayesinde yapıyorum bunları.

Şimdi diyeceksin ki "nasıl müslümansın sen yeeaa bi de bu halde din dersi istiyosun kendin de öğrenebilirsin bunları o kadar müslüman olsaydın bırak yeeeaaa" falan diyeceksin dimi?

Be kulağına soktuğum, ben sana ne zaman iman dolu über dindar bir insanım dedim?

Ben var ya, cehennemin odunuyum lan. Dinler üzerinden yapmadığım espri kalmaz arkadaş ortamında.

Camiye uğramam bile, namaza durmayı zaten unutmuşumdur büyük ihtimalle.

Böyle bir herifim.

Ama inançlıyım.

Evet böyle inanıyorum ben, çünkü imanım zayıf, çünkü kendimi uzak hissediyorum.

Yaptıklarımın günahını ve sorumluluğunu da kendi üzerime alıyorum, Allah affetsin.

Böyle olmayabilirdim. Ama oldum. Yozlaştık çünkü. Çocuklarımız daha da yozlaşmış bir dünyada yaşayacaklar.

Sadece inanmayanlar değil, inananlar da yozlaşıyor evet. Çok haklısın olum ben de senin düşündüğünü düşünüyorum, ben de alkol yaşını yükseltenlere sövenlerdenim.

Ben demiyorum ki tüm dindar insanlar çok şerefli, namuslu insanlardır. Ulan ben Beşiktaşlıyım diye sana diyebilir miyim ki tüm Beşiktaşlılar süper güvenilir adamlardır diye? Nereden bileyim diğer müslümanların ne kadar müslüman olduklarını? Fakat "dinci" yaftası alan bir insan senin gözünde itibar olarak 3-0 mağlup başlıyor. Gerici olduğunu, kapasitesiz ve cahil olduğunu düşünüyorsun içten içe. Hadi öyle düşünmesen de her türlü kendini o insandan üstün ve ileri görüyorsun.

Çünkü namaz kılan bir insan yobazdır.

Camiye giden insan cemaatçidir.

Dimi?

E bu durumda sen nesin? Sen yobaz değil misin lan? Yobaz olmak için illa hacı sakalı bırakıp cübbe giymek gerekmiyor kafasına sıçtığımın materyalist ruhlu pezevengi.

Neyse, din dersi diyoduk. He işte sen şimdi bi de şey dersin, "ama ben din dersi tamamen kalksın demiyorum kiiieee seçmeli olsun diyoruuaaam.". 10 yaşında bir çocuksun, seçmeli derslerin şunlar: din kültürü, resim, müzik.

Hangisini seçersin?

Bazı şeyler zamanında öğrenilmeli, o bilinci ileride edinmen sen ne kadar istesen de çok ama çok zor oluyor inan bana. O yüzden bırak artık, gereksiz detaylar ile uğraşma, siktiğimin eğitim sisteminde yüzlerce adaletsizlik, binlerce saçmalık sayabilirim ben sana. Git onlarla uğraş, idealist hümanist duygularını daha işe yarar, daha adil konularda bastır.

Tamam siktirin gidin şimdi.

50 yorum:

  1. afferrin lan gerizekalı seviyorum seni amk pezevenk isyanını seveyim kerata.

    YanıtlaSil
  2. Kaydın Aydınıkızdırma30 Nisan 2011 16:47

    Lan beyinsiz tosba! Bunu da yayınlama seni ters çevirir çarmıha çivilerim. Yaradan'ın bir dini vardır o da İslam'dır. Ezelden ebede bu böyledir. İblisin görevi kibrine yenildiği için -dumansız ateş hikayesi- Din Günü'ne kadar en nankör ve şerefli mahlukatları yoldan çıkarmaktır. Halis olanlar müstesna. Teslisi kesss: Nötron (0) - Proton (+) - Elektron (-). Vişnu (no wish hesabı till the end of days) - Brahma (İbrahim peygamber ama tövbe deyelim) - Şiva (yokedici şeytan mı lan bu yoksa). Tövbe haşa. Ayet var hacı mealen "Allah üçün üçüncüsüdür diyenler kafir olmuşlardır" diye. Tevhid hacı. Vahdet. Yaradan vahit. Tövbe estağfirullah. Bilmediklerimi söylemekten Rabbime sığınırım. İblise dönelim: Şeytanlar cinler ve insanlardandır. İblis bunların başıdır. O da Allah'ın hikmeti üzerine verdiği söz gereği sapkınlıkları yaymakta, fitme-fesadı körüklemektedir. Allah'ın izni olmadan yaprak düşmez yoksa hacı. Şimdi bunlar hem dini bozar -dosdoğru yol üzerine oturur- hem de dinsizliği yayar. Bakıver; operatif ve spekülatif daş ustacılığı bir zahmet. Küfrettirme bana. Bak kafir gerçeği gizleyen demektir. Küfr de zaten onun köküdür. Köküne sövdürme sikko kafalı. Kendine dönemiyorsan yine sorunu kendinde ara. Namaza duramıyorsan kendini suçla, nefsini kına. Kendine gel lan şaşkaloz. O kadar biliyorsun geg geg geğiriyorsun alnını secdeye koyanlarla birlikte sen de koy deyince bin dereden su getiriyorsun. Birliğe gel şaşkın. İkilikten bela gelir unutma. Hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Lan tontişko sen münafikun diye bir şey duymadın mı hiç? Hani nefsimizin ateşinden, kibrimizden yanan cehennemde kafirlerin de altında kavrulanların ait olduğu müessese. Onlar dilleriyle kabul ederler ama kalpleri ile tasdik etmezler. Onlar gösterişin dibine vururlar. Onlar kıldıkları namazdan da gafildir. Onlar Kuran okur, Kuran da onlara lanet. Hiç bilenle bilmeyen bir olur mu corcinyo?

    Çok ağlamışsın yine. Benim de babam göçtü madde aleinden. Muazzam da bir insandı. Ama münafığa kızıp İslam'a en alttan saldırırdı. Sorunun İslam'da değil de müslümanda olduğunu anladığımda kendisi de ölüm döşeğindeydi. Allah'a şükür kendimce idrak ettim, son nefesini vermeden ona da aktarabildim bilebildiğimin özünü.

    Kendini hırpalama. Güzel diyorsun. Ama din dersi koyanların derdi din değil, ahlak değil. Zokayı yutuyorsun. İllümine olma kupa papazı. Vatikan'ın kurallarına terso olduğum için ben de ateistim hem. Ama Allah'a şükür kendini bir olan Allah'a teslim etmeye çalışanlardanım. Paganları, müşrikleri, haçlıları, münafıkları, kafirleri, heva ve heveslerini kendinlerine ilah edinenlere kanma. Alkol ayrı dava. Ben içmem ama ateş suyunu mezesiz-muhabbetsiz içine de girişirim. Bunlar ince konular bacanak.

    Ben senin doğrulanma merciin de değilim elbette. Ama çok içten dertleniyorsun dayanamıyorum. Bak varoş liselerinin levanteni dilersen gel seni bir sonraki cumaya götüreyim. Hacıoğlu sure var Cuma diye. Çok fazla açılma. Hikaye burnunun dibinde. Bir kilim yeter sevgilim hakikate talip olana...

    YanıtlaSil
  3. kemalistlerden yobaz gavat yok bu ülkede

    YanıtlaSil
  4. Sana şunu söyleyeyim abicim. Zengin semtlerdeki yüksek puanlı liselerde din hocasını takmayan sonra hoca neden dinlemiyorsun dediğinde dinlemek zoruda değilim çünkü ben ateistim, inanmıyorum diyen dersin ortasında tanrının neden hep var olduğunu sorgulamakla görevlendirilmiş embesil zenginler var. Abilere giden ve müslümanım elhamdülilah diyen gencin yanında oturup ona yobaz muamelesi yapıyorlar.

    Tamam sakinim şimdi gidebilirsiniz. SSSS

    YanıtlaSil
  5. Amına koduğumun ülkesinde neden hep karşı görüştekiler aşağılanıyor farklı karşılanıyor. Saygı göstermek o kadar mı zor ya. Herkesin kendi inancı kendi inandığı fikirler kendine kalsın. Niye zorla onları sikmeye çalışıyoruz. Amına koyum bu tip insanların hepsinin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyom kardeş bu oç sikko da aynı şeyi yapıyo.

      Sil
  6. aklının kör noktalarını sikim senin kanka. insanları tek tip hale getirme zihniyetini sikim. uzaylılara cin dedirten elinin kullandığı klavyenin yaylarını sikim.
    aq sanki din dersi denilince her türlü dinin eğitimi veriliyomuş gibi bu saçmasalak sikindirik şeyi savunmuşsun. olm aklın yerinde mi senin? yoksa deli mi sikti?
    din dersi diye islam'ı kafalara zorla yerleştirmeye çalışan mantığın da ta amına koyayım.
    sabi sübyanın zorla beyninin yıkanmasına izin veren bütün hacı hoca tayfasının ta amına koyayım.
    18'inden sonra bu çocuk hiçbi etkide kalmadan kendi dinini seçse olmuyo mu lan?
    bu kadar mı tırsıyosunuz aq sayınız azalcak diye?
    bi de bütün islam devletlerinin geri kalma sebebini sikindirik bi bahaneye sokmuşsun.
    lan amına koduum, bahsettiğin o din elin arabına geldi. sen o araptan iyi mi biliyon o dini? adamlar kendi dinlerine göre, 1400 yıl önceki düzene göre yaşıyolar, geri kalmışlığın içinde batının sikini yalıyolar olay bu. tıpkı türkiye gibi.
    illuminatiyle alakalı da bişey söyliim, sırf islam propagandası için bu taktiği yapıp milletin dikkatini çekmek istedin iyi de yaptın hem naparsan yap sikimde değil ama o yazdıklarının hepsi paranoyaklığın sikişmişlik halinden ibaret. biraz aklı olan zaten öyle şeylere inanmaz. yok piramit içinde göz mesajıymış, uzaylılar cinmiş, uzaylı simgelerini yahudiler yapıyomuş. ne kafası yaşıyon sen aq? tamam sakinim.

    YanıtlaSil
  7. "lan amına koduum, bahsettiğin o din elin arabına geldi."

    bu ne demek biliyor musun? ben hiçbir bilgi sahibi olmadan gerizekalı egom ile hareket ederek fikir sahibi oluyorum, çünkü tam bir beyinsizim. dinlere sövmeyi modernlik, ateist olmayı elitlik göstergesi olarak algılıyorum çünkü tam bir dalyarrağım. hatta o kadar dalyarrağım ki, kendim şu hayatta kendime ait herhangi bir görüş sahibi olmamama, hiçbir sike derman olmamama rağmen başkalarını oturduğum yerden jüri üyesi gibi eleştiririm.

    beynini siktiğimin salağı. bunları bir insanın ilgi çekmek için yapacağını düşünecek kadar ilgiden uzak, ezik, silik, kendini ispat etme çabasında bir malsın ki senin için ilgi görmek büyük nimet. beynini siktiğimin öküzü.

    insanların bir temele dayandırarak izah ettiği şeyleri oturduğu yerden "lan gerizekalı salak saçmalama mal" diye ağzından tükürükler saçarak, hiçbir sebep göstermeden eleştirme hakkına sahip olduğunu düşünen gerizekalı, evet bu hakka gerçekten de sahipsin. ama olgun ve donanımlı biri olsaydın bu hakkını kullanmaktan feragat eder, kendi geçerli sebeplerine dayanarak eleştiride bulunurdun.

    hay senin sıfatını sikeyim be hay. ne korkmuşsunuz şu islam'dan be, hay gerizekalı seni.

    islam'ın araplara indiğinisanacak kadar öküz birisin ve bu öküzlüğünle adam yerine konmayı bekliyorsun. öyleyse buyur seni şöyle alalım: http://www.eksisozluk.com/

    tamam siktir git şimdi.

    YanıtlaSil
  8. taşaklarına kurban

    YanıtlaSil
  9. Zorunlu din dersi, dersin din değil islam dini dersi olduğu gerekçesiyle kaldırılmalı. özgürlük bunu gerektirir, yaftalamayı, insanların birbirine bakış açısını dışarıda bırakarak.
    zorunlu din dersi kalksa bu ülkede din elden gitmez, inançsız ailenin çocuğu yine inançsız, inançlı dindar insanların çocukları da inançlı olur.
    eğer dersen ki bu dersi görmemek hakkıysa inançsızların, görmek de inançlıların hakkı olabilir, ona bişey demem. fikri yönüm bu çocukların zaten ailesinin dinine inandığı için buna ihtiyacı yok, mantık yönüm de bu sorunun dersin seçmeli hale getirilerek aşılabileceği yönünde.
    zengin piç değilim, ailem pek dindar değil, hatta din konusunda çok zor durumda kalmış biriyim ufakken, anne-babamın mezhep farklarından. din dersine girmeyi küçükken sorun etmedim, duamı ezberledim okudum, zaten hiçbirinin ne olduğunu bilmiyodum ve tanrı korkum da vardı çocuk olduğumdan.
    büyüdükçe bi şekilde, -övünmüorum bununla- fikirlerim değişti, ateist diilim ama din umrumda değil, tanrının ne yaptığı, allahın ya da neyse. bunu popüler olma, özenme, elitistlik gibi görünmesin çünkü böyle olduğumu bilen tek bi insan dahi yok.
    ama kimsenin allahına karşı değilim, yobaz demiyorum. yobaz dediklerim cemaat mensubu insanlar -bunun sebebi dine kendi penceresinden bakmak yerine birilerini kendine önder seçmeleri, ve bu konudaki son 9yıldaki yöntemleri, çabaları, allah yolunda değil sanki birbirlerini şişirmek, kendi gibi inananı yüceltmekten söz ediyorum ve bir de kendi mezhebinden olmayanları hakir görmeleri-
    bu ülkedeki sünni hakimiyetini azaltmak adına, ve özgürlüğün gerçek manası için din dersi isteğe bağlı olmalı. ya da dersin kapsamı tamamen islam üzerine olmamalı.

    YanıtlaSil
  10. "lan amına koduum, bahsettiğin o din elin arabına geldi."

    vay a.q varmı lan böyle mallık lan yengeçsözlük başka bi yerdede söyleme olm adam yerine koymazlar seni dangalak :D.Lan cahil gördümde bu kadar entel bu kadar cahilini görmedim tuh senin suratına balgam sıvayım ben.

    yok moruk bu adamlar kuranı okursam kurtuluşa ererim tükürdüğümü yalarım diye korkuyolar bırak okumasın çoğu cehenneme gitsin pezevenklerin :D şeytanın yanında kim yanacak işte bunun gibi dangalak cahiller.

    vay öküz vay tüh ulan valla böyle cahillik görmedim ya bide sözlük açmış oruspu evladı görki kimleri ne yalan ateist bilgilerle dolduruyo.

    e tabi sabah akşam sikişmek rahat içki içmek rahat kimin götü yer islama geçmeye bunları bırakıp.

    YanıtlaSil
  11. ehehe adamın korktuğu başına gelmiş sikik ateist ekşiciler buraya da dadanmış. suçu İslam'da arayacakları yerde müslümanda arasalar belki beyinlerine amgötmemeden ya da alkolden başka şeyler girer. İslam'ı hükümetlerle ne hükümeti lafı dolandırmaya gerek yok şuanki yöneten gavatlarla belirleyen "aydın,entel"ler yaratıklar var bu ülkede.

    yok arkadaşım sizin kafasında sarıkla cübbeyle gezen adamdan farkınız. şekil değiştirmişsiniz sadece. adam utanmadan demişki İslam araba geldi. sik beyinli din evrenseldir. Hz İsa avrupaya mı geldi he? sizin 1 gram beyniniz varsa beni tüm İslam alemi siksin. he ben çok mu müslümanım değilim aminom. canım isterse cuma namazına giderim istemezse gitmem. gitmedim mi rahatsız olur vijdanım o ayrı. alkolde kullanırım. ağzım küfür doludur karı kızın götüne de bakarım e ben bunları yapıyosam bu İslam'ın suçu mu? yok arkadaşım bi cemaatçiden daha cahilsiniz onlar en azından sizin kadar ön yargılı katıksız öküz değiller(geneli).

    hadi hava atın ortamda karı kıza bağıra bağıra ateistim diyin 2 am düşürürsünüz belki. sikimin fularlı entelleri

    YanıtlaSil
  12. bir üstteki adsız ismine sahip fakat gözümde 250 gram taşaklı olan piç, seni kastederek konuşacam.

    tek tük de olsa şu objektiflikte olan insanlara dert anlatabildiğim sürece ben yazacam bu anasını sikimin bloğuna.

    islam propagandası yapıyormuşum ben burada, ahahahaha. kuzu, islam propagandası yapılacak bir şey değil lan, mucizevi bi şey, senin gibi müezzinin sesinden, tayyip'in partisinden, yobazların sakalından tiksinip dinden uzaklaşmadım ben. insanlardan uzaklaştım orası ayrı ki o da doğru değil ama ben de insan evladıyım ve kötü huylarım var ve buna bağlı olarak bu amına kodumun leş karakterli yobazlarından uzaklaştım.

    fakat sonra baktım ki meğersem başından beri kandırılmışız. aslında o tiksindiğim yobazların 3 misli, 4 misli yobazları, aramızda "modern elitist kemalist" sıfatıyla dolaşıyormuş.

    o yobaz dediğin adam doğu kültürünü doğru kabul ediyor, sen ve senin gibi yarrolar ise bu düzen içerisinde (en azından elitist ortamlarda) çoğunlukta olduğu için kendi yaptığını yani batıcılığı, modernleşmek olarak görüp doğru kabul ediyor.

    rakamları değiştirilmiş işçi problemi gibisiniz.

    hiçbir farkınız yok prensip olarak.

    sadece görünüşleriniz farklı.

    özünde birsiniz.

    koyu dinci de, kemalist de, ikiniz de yobazsınız.

    keşke tükenseniz.

    YanıtlaSil
  13. yavru, seni kastederek konuşacam demişim de kafa kıyak özür dilerim, sadece 2. cümlemde seni kastederek konuştum lan diğerleri başkalarınaydı ahaha.

    YanıtlaSil
  14. yau gulüm canımıniçi sen burayı niye açtın millet bilinçlensin sikindeki aklını başına alsın diye he mi?
    ee biri gelip yazınca hemen ekşici oluyoruz ekşiye dair bi kelime gördün mü sen orda? entel kuntel laflar gördün mü yiğidim de hele bana. ama lafa gelince ekşici. bak de orda uzaylılara cinler olabilir demişsin
    ben sana şu linki koyup sen fethullahçının cemaatçinin önde gideni amına kodumun örümcek kafalısı diyo muyum?
    http://tinyurl.com/3kl34ng
    dedeler yok rahat rahat bak sikkocuğum.
    bak fethullah gülen senden önce söylemiş bunları, senin cemaatçi bi göt olmadığını nasıl bilicez?
    gelelim illuminati mevzusuna...
    biraz akıl aq biraz mantık lan sence öyle bi örgüt olsa lady gaga ile justin bieber'la uğraşır mı a benim yarak kafalım süzme yoğurdum?
    jay-z, justin bieber, lady gaga bunların hepsi dikkat çekme peşinde, popüler olma derdindeki gerizekalılar. tabi ki böyle şeyleri kullanıp popüler olmaya çalışacaklar...
    senin gibi paranoyak götverenler de onların klibini pozlarını blog açıp yayınlayıp "aha bunlar illuminati dünyayı yönetiyii götümüzü sikeceğler" diye feryad-ı figan ediyo.
    o amına koduklarımın emin ol 99%'unun bundan haberi bile yoktur. 1 doların arkasındaki piramit işaretinin gizemini yaratmaya çalışıyolardır ya da kendileri gibi gerizekalıların dikkatini çekmeye çalışıyolar.
    yazı uzadı tekrar soruyorum, basit tabirle dünyayı elegeçirmeye çalışan böyle bi örgütün çoluk çocukla işi ne?
    hadi diyelim hepimiz götveren paranoyak insanlarız, bu işaretlerin gerizekalı ergenlere gösterilmesiyle ne olacak?
    ehehe bilinçaltı hipnoz telekinezi gibi dimi he amına koduum he.
    o piramitli göz imgesini çoluk çocuğa gösterince beyinlerini yıkamış olacaklar, sonra dünyayı elegeçirecekler... mal mısın olm?
    2012'de gezegenler aynı sıraya gelecek, bu işaretler sayesinde şeytan güç kazanacak da vay aq hangi filmleri izliyonuz da bu kafayı yaşıyosunuz bilmiyorum lan bikaç film de deyiver hazır blog açmışken.
    tabi sana göre buna inananlar herşeyin farkında olanlar, inanmayanlar ergen tipler dimi? nöronlarını siktiimin.
    senin gibi götveren paranoyaklar yüzünden insanların pskolojisi bozuluyo, öyle bişey olmasa bile(buraya dikkat) varmış gibi düşünüp herşeyde bi işaret aramaya çalışıyo...
    bu rahatsızlık insanlara ne kazandıracak bi de hele bana.
    bi de insanlar uyansın diye her yerde bundan bahsedecekmişiz. mars'ta falan yaşamıyorsan(uzaylılar varmış lan?! ehehuhe) böyle birşeyin ne kadar malca olduğunu kendin de anlarsın. düşünsene etrafındakilerden bunlara bahsettiğini. 10dk geçmeden o meşhur beyaz gömleği giydirip paketlerler adamı... ki olması gereken de bu zaten. piramitli gözle dünya mı elegeçirilir aq? hani abd yapıyo bunları, gizli servisleri yapıyo falan desen tamam da, illuminati ne aq? götünü dan brown mu sikti? mr. and mrs. brown'ı küçük yaştayken yanlış birşeyler yaparken mi yakaladın?
    bi ihtimal daha var, o da götünün kocaman olduğu sikkocuğum... neyse o bi ihtimal de şu: diyelim öyle manyak bi örgüt var, senin onlara bilerek ya da bilmeyerek hizmet etmediğini nerden bilcez aq?
    bu adamlar gerçekten varsa, sürekli önplanda olmak istiyorlardır(anlattıklarına göre tabi) belki de milletin paranoyak olmasını istiyorlar sırf bu yüzden o işaretleri yarak kürek yerlere gizliyorlar? o zaman sen bu blog sayesinde o ibnelere hizmet etmiş olmuyor musun mühür gözlüm?
    burda sabi sübyanın beynini yıkarken bunları da düşün sikkocuğum.

    bi de dinin evrensel olduğundan bahsetmişsin.

    “Biz onu Arapça bir Kur’an olarak indirdik ki anlayasınız.”(yusuf suresi)

    “Biz, düşünüp anlamanız için onu Arapça bir Kur’an yaptık.”(zuhruf suresi)

    bu konularda konuşalacak bir sürü şey var ama götü kalkık bi ibne olduğundan msnden konuşamıyoruz. buradan yazmak zorunda kaldım sikkocuğum, diğer konularda da düşüncelerimi tabi ki beyan ederim. yazacaklarımın çoğunu unuttum zaten aq bi ara hatırlayınca eklerim merak etme. kib aeo xyz mucx

    bu arada yengeç sözlüğü ben açmadım orda yazan sıradan bi lavuğun tekiyim.

    YanıtlaSil
  15. salağın evladı kuyruk acısıyla, "blog açmışsın zaaa xdxd" aşağılık kompleksiyle hala benim ilgi çekmek için bunlar yaptığımı düşünüyorsun. seninki kadar uzun bir cevap yazmayacam zira haketmiyorsun fakat senin gibi götverenlere emsal teşkil etsin diye iki kelam edecem.

    "kuran'ı arapça indirdik" kalıplarının geçtiği ayetleri vermişsin, he o ayetler olmasa kuran'ın arapça olduğunu ispat edemeyecektin çünkü kafasına sıçtığımın salağı. herneyse, her ilahi kitap gibi kuran da indiği coğrafyanın diline göre inmiştir. cebrail aleyhisselam, hz muhammed'e göktürkçe konuşsaydı şu an islam diye bir din olur mu öküzün oğlu seni? din tabi ki evrenseldir ve tabi ki kitaplı peygamberlerin kitaplarının da tek bir dili vardır. fakat bu onun evrensel olmasına engel teşkil etmez. kavimden kavme, toplumdan topluma aktarılmasına engel teşkil etmez hatta buna teşvik etmesi açısından da böyledir. hem bütün insanların anlayabileceği bir dil mi var ulan öküzün evladı? tabi ki bir dilde inecek o ilahi kitap.

    insan hakları evrensel beyaannamesi ingilizce metin ile imzalandı diye ingilizce bilmeyen insanlar orospu çocuğu mu oluyo? salak mısın olum sen? farkındayım salak olduğunun da ne tür aşağılık kompleksli bi salaksın amına koyayım sen?

    ys malın evladı, sana niye cevap veriyorsam. bu blogda zaten o salak tezlerinin cevabı var fakat kuran'ı bölük pörçük okuyarak islam'ı çürütmeye çalışan her gerizekalı ergen gibi sen de islam üzerinde böyle temelsiz yargılara vardığın için, sadece ona özellikle cevap verme ihtiyacı hissettim.

    zira sen zaten daha önce "o islam araplara indi lan salak heoeheo" diye yorum yaparak embesilliğini bağırarak ifşa etmiş bir döl israfısın. eziksin. aşağılık komplekslerin var. bu kadar umutsuzsan git parasıyla karı sik rahatla.

    salağın evladı.

    YanıtlaSil
  16. ya moruk boşver 3-5 tane sikinin ucuyla düşünen her fırsatta islama sataşan piçlere açıklama yazma.Adam tüm başlıkları bi okumuyorki direk geliyo aha başlık var "dur nerde islam nerde kuran geçiyo hah aha şu başlıkta ben şuraya 2 yazı yazıyımda hem kendi egomu tatmin ediyim o tatminliğin üstünede gidiyim üniversitede lisede veya dershanede (artık ne boksa) milletin kızının 2 ırzına geçiyim" zihniyeti ile bloğa geliyolar.Bilmiyoki 2 gün sonra evlendiğinde bunun avradını sikecekler bilmiyoki kızı lise çağına gelince patlatacaklar.Etme bulma dünyası moruk.Ama öyle olacak olsa bile utanmaz arlanmazki niye ahlak yoksunu bi hale gelmişler amerika ve rusya gibi.Neyse konu sapmasın anlatmak istediğim noktaya değiniyim.

    Şimdi siz ateistsiniz maddecisiniz fizikcisiniz vs ne boksa akıl mantığı dünya daki gözünün gördüğü ve somut ıspatlara dayanan şekilde çalışan insanlarsınız.Ama bilmiyorsunki Einstein bir numaralı yahudi oruspu çocuğudur.E=mc2 (2'yi küçük çıkaramadım)Bilmiyorsunki newton 1 numaralı kabbalist (sikko'da önceki başlıklarından birinde yazmıştı bi zahmet aç oku bugun karı sikeceğin zamanı yada içki içeceğin zamanı şu blogu okumaya ayır ondan sonra yinemi eleştiriyon ne bok yiyosan ye.)Yani sizi ateistliğe sürükleyen insanlar zaten bizzat şeytana tapıyoduki?Siz neyin maddeliğinden mantığından fiziğinden maymundan gelmişliğinden bahsediyorsunuz maymun bokları?

    Sen o 2 ayeti koydun diye zoruna giden olay aslında kuranın ingilizce veya türkçe gelmemesimiydi?Her ülkeye ayrı ayrı mı geleydi?HZ. muhammed londra'yamı ineydi vatikana mı hacca gitseydik.

    E be dangalak siz bu kadar akıllısınız işte.

    islamın açığını aramak yüzünden de olsa eh zahmet edip saolasın yapıştırmışın ayetleri buraya

    “Biz onu Arapça bir Kur’an olarak indirdik ki anlayasınız.”(yusuf suresi)

    “Biz, düşünüp anlamanız için onu Arapça bir Kur’an yaptık.”(zuhruf suresi)

    haaa gelelim esas noktaya burdaki anlatılmak istenilene.Hiç bir dil tamamen birbirine uyumlu değildir sikişgen insan.İngilizceden türkçeye çeviriline bi kelimede anlam kayması olur amerika ingilizcesindeki zencilerin kullandığı kelimeler ile ingiliz ingilizcesindeki kullanılan kelimelerin anlamları bir değildir.Japoncadan farsçaya çevirilen kelimeler birbirine tam uyumlu değildir.Hele çince... çince dediğimiz dilde ek olayı yok.ben gidiyorum diyeceğimiz zaman cümle şöyle kuruluyor.Ben git.ne kadar garip değilmi?

    Peki o zaman kur'an çincemi gelseydi?japoncamı gelseydi? amerikan ingilizcesiyle mi gelseydi?

    what's up bro.İngilizcede what's = neyin up= yukarı.bro= brother (bilmiyosun diye yazıyım dedim belki karı sikmekten ingilizce bile öğrenememişindir)

    bak anlam kayması yaşandı.yani kardeş ne kadar götünü yırtarsan yırt bu adam illuminatiler için bile çalışıyor olsa (hayatınız film olmuş a.q)en azından kimseye bi zararı yok.Ben bu blog'Da "sikko senin yüzünden paranoyak oldum kendimi kaybettim karımı kestim eve amuda kalkarak gidiyorum" diyen birine daha rastlamadım.Ama sen imansızlığın dinsizliğin yüzünden o kadar bocalamışsınki neye inanacağını şaşırıp komplo içinde komplo diye düşünüp duruyorsun.Zaten bu adamın anlattığı kıyamet alametlerinin hepsinde geçiyor.1400 sene önceki bir kitap'da bunlar yazıyosa demekki bu adamın anlattıklarının bi doğruluk payı var.+ bu adam 99 doğru 1 yanlış olayınıda anlatmışki illuminati bile olsa kendini %100 deşifre etmiş oldu kapiş?

    ananı sikiyim yazıya bak baya uzun oldu inşallah karıya harcıyacağın beyin gücünü şu yazıyı okumaya harcarsında cevabı bulursun..

    YanıtlaSil
  17. yengecsozluk.net babanın en akıllı ipnesi senmisin
    lafa bak
    18 yaşına kadar dinsiz yetiştirelim 18 inde dinlerini seçsinler
    Mantıgına limon sıkayım senin

    YanıtlaSil
  18. Kaydın Aydınladevam3 Mayıs 2011 18:35

    Kalbi mühürlü yengeç insanı iyi dinle gerçekler şimdi başlayacak! Pam pam pam kartel vurup geçer ama kime vuracağını iyi düşünüp seçer! Lan sıska karakterli küffar soyu, lan münafık bozması amık. Baban malzemeden çalmış belli seni gidi mokar hastası seni. Kız sen Sodom'un neresindensin kevaşe! Kaybeden Kulübü'ne falan öyle inanma lan, punklar munklar, beatler mitler, özgürlük şarkıları... Oh çok kılap gıranç olmak, van lav festıvıllar falan... Bana bak öyle değil o hikayeler. Kibrine kibrit suyu emi senin... Seni şeytan bozması seni. Adamı kendine sövdürüp günaha sokturma Şam şeytanı kılıklı kıllı kılıbık seni. Kendi ellerine bak elindeki için yine mütahit hatası. İyi dinle demiştik, az din-leyiver harf cambazı, ruh simsarı seni... Seni gidi kendini bilmez seni!

    Fussilet, 3: Bu, bilen bir toplum için Arapça bir Kur'an olarak âyetleri genişçe açıklanmış bir kitaptır.

    Bilen toplum kimmiş! Bilenle bilmeyen bir olur mu hiç altı delik yengeç sepeti. Türk'üz evladım biz. Biz kitaptan öğrenmedik ahlakı. Ama cümlesine biz öğrettik. Ezelden ebede İslam üzerineyiz biz. Allah'ın görünmeyen ordularını hizmetine sunduğu, bu şerefi de binyıllardır şerefle taşıyan adamların birliğinin adıyız biz. İbrahim peygambere bak kareşort yengeç kafa, Lut peygambere, Nuh peygambere... Yafes, Ham, Sam kimdir bir kıllan kansız atnalı yengeçi seni!

    Şura, 7: Böylece biz sana Arapça bir Kur'an vahyettik ki, şehirlerin anası olan Mekke'de ve çevresinde bulunanları uyarasın. Hakkında asla şüphe olmayan toplanma günüyle onları uyarasın. Bir grup cennette, bir grup ise cehennemdedir.

    Zuhruf, 3: Apaçık Kitab'a andolsun ki, iyice anlayasınız diye biz, onu Arapça bir Kur'an yaptık.

    Nereye toplanıyoruz hacııı! Düşündün mü hiç! Cennet ve cehennem. Islah eden ve bozgunculuk çıkartan. İtaat eden ve isyan eden. Aklar ve karalar. Aydınlık ve karanlıklar. Birin oğulları ve Belial'in oğulları. Dünyanın savaşı bu... En geç sen anla emi yengeç sote... Mekke ve çevresindekiler kimmiş düşündün mü hiç ekşimiş turta! İbranice ile Arapça arasındaki aynılık ya da İzhak peygamber ile İsmail peygamber de mi ilgini çekmedi hiç! Siyon yıldızı nedir, Sirius nedir, Şira hangisidir hiç kafanı kaldırıp da bakmadın mı fezaya!

    Akıllı ol da demiyorum ki sana, akıllı dursan yeter.
    Akıllı olan bizden uzak dursun zahar.
    Lan oğlum kendine gel. Kendini bil.

    Sevgili köse yengeç bacağı.
    Bacaklarını kırarlar.
    Ama kırmasınlar.

    Tevbe edelim. Çok zor değil bak hem.
    Sen yeter ki iste hiç de zor olmaz demiş sevgili Pekkan.
    Ya da i believe i can fly demiş sevgili Kelly.

    Olmadı sana bir yaşam koçu patlatırız Vatikan'dan.
    Sonra bir kariyer planı. Koyarlar sıpayı da beline. Sonra ver elini Hindistan. Biraz eat, biraz pray, biraz love. Biraz Ganeşa, biraz Buda.
    Sonra bir süre misyoner faaliyetleri ile Jesus loves me...

    Sonra nasibin varsa "Allah birdir, Kuran haktır" diyebilirsin belki.

    Kısmet.
    Ama önce niyet.

    YanıtlaSil
  19. oku! lan. yarısında bırakırsan sülalene nasıl çaktığımı(selam) göremeyeceksin.

    ne kadar malsınız anketi

    1) michael mısınız?
    a) evet
    b) hayır

    2) sikkofield mısınız?
    a) evet
    b) hayır


    a'lar çoğunluktaysa malsınız ehöe. böylelikle anket mantığını da eleştirmiş oldum siz anlamazsınız gerizekalılar. ben müslümanım en iyi ben bilirim ateistler orospu çocuğudur ama benim ateist arkadaşlarım da var. hatta babamın en yakın arkadaşı da ateistti ya bakın nasıl sikiyorum milleti.

    yukardaki harflere bakın hepsinde illuminati harfleri var,
    uzaylılar aslında cinlerden ben de tarikatçı orospu çocuğunun tekiyim burda din propagandası yapıyorum. blog açıp saçmasapan işlerle milletin aklını bulandırıyorum ne de olsa bi sürü takipçim var.
    hıyarın biri beni adamdan saydı hergün bloguma bişeyler yazıyo benim de götüm kalktı işime geleni cevaplıyorum işime gelmeyeni siktir ediyorum. çok akıllıyım olm hayatı çözdüm bak illuminati'den bahsediyorum, müslümanlıktan bahsediyorum çok akıllıyım.
    biri nisa suresindeki miras paylaşımı kısmında bulunan KOL gibi hatayı sorsa apışıp kalırım ama belli etmem. bir yaşar nuri kıvraklığında güzelce kıvırırım sayıları sağa sola sokarım olmadı kendi götüme sokup cevaplamaya çalışırım.
    nasılsa takipçilerim MALın önde gideni, anasından danasından duyduğu "allah" lafıyla müslüman olan, sorup anlamayan GERİZEKALILAR olduğundan, onlar gibi düşünerek onların desteğini kazanırım.
    çoğu kur'an-ı kerim'i okumamıştır bile ama müslüman bunlar. sikeller. hepinizi sikeller olm. hıyarın biri 2 satır karaladı mı götüm tutuşur çarşaf gibi cevap yazarım 1 gün cevap vermezse ayrı konu açıp ego tatmini yaparım hırbonun önde gideniyim. nesil boyu öküzüz biz halbuki. sülalem de öküzdür.
    kur'an allah'tan geldi diyip hud suresinin ilk ayetlerinden çüküm kadar haberim yoktur. orda o kitabı yazdıran adam kendi ağzıyla mı yazdırmış başkasının götüyle mi yazdırmış hiç bilmem ama müslümanım işte. allah var din var heyooo götümüzü araplar sikti o günden beri böyle geziyoruz. adam kitabı yazarken bi sürü ayette "lan araplar anlayın bunu allah size gönderdi" demesine rağmen benim nohut beynim bunu kabul etmek istemez.
    insan hakları bildirgesiyle 2.5 milyar insanın inandığı dini bir tutarım ehehe öbürü de ingilizce ama anlıyoruz biliyoruz ehehe.
    bütün peygamber sayılanlar neden ortadoğudan çıkmış orasını düşünmem.arapların anayasasını din kabul ederim.
    biri çıkıp bunları söylerse "atsızcı lan bu" diyip yırtmaya çalışırım nasılsa bu ülkede bu işler böyle. ehehe.
    9 yaşındaki kız çocuğuyla evlenen adam benim önderimdir. ama 18'ine kadar beklemiş sikmek için.
    allahı kitabı bahane edip milleti sikenler doğrudur, ateistler orospu çocuğudur. bu yüzden ateistlerin çoğunluk olduğu yerlerde huzur var rahatlık var.
    aynı huzur bizde olsaydı, "bakın islam ne kadar doğru bir din. bu dünyada bile rahat etmemizi sağlıyor" diye kıvırırdım. iyi kıvırmasam blog açmazdım zaten. müslüman da olmazdım.
    güneş dünyanın etrafında dönüyo diyen ayetleri de okumadım çünkü benim sülalem de komple öküz.
    "Güneş, kendisi için belirlenen yerde akar (döner). İşte bu, azîz ve alîm olan Allah’ın takdiridir.(yasin: 38)

    "Ne güneş aya yetişebilir, ne de gece gündüzü geçebilir. Her biri bir yörüngede yüzmektedir.(yasin: 40)"

    "Yere ve onu yayıp dümdüz yapana ant içerim ki..." (şems: 6 )

    islam "dünya dümdüzdür. güneş dünyanın etrafında döner" diyosa da islam'ın dediği doğrudur. sikmişim bilimi. biraz götüm sıkışırsa fetullah gülen'den, olmadı harun yahya'dan araklayıp yazarım.



    yukarda büyük yazılan kelimelerde "subliminal message" yok maykılım, yorma küçük beynini.
    seni ciddiye alan beynimi sikim iş güç sahibi adamım lan ben. asosyal piçlere laf anlatmaya ıkınıyorum. karşılık vermesen ehehe diyip geçsen olmaz bunlar.
    bak uzun uzun yazdım kendi sıçmıklarını görmeden bu yazıya da bok atarsın uzun uzun yazmış korktu benden ehehe dersin. yazarken yaptığım harf hatalarım da kozun olsun hadi. amına kodumun malı.

    YanıtlaSil
  20. Nisa 4: 11,12,176 ayetlerine göre miras bir adam öldü ve geride üç kız evlat, bir ana, bir baba ve eşini bıraktı.. Üç kız evlata mirasın 2/3 ü, ana ve babanın her birine 1/6, karısına 1/8 kalacaktır. (2/3)+(1/6)+(1/6)+(1/8 )= 27/24 = 1,125 bulunur.

    Bu salağa göre miras ayetlerinde belirtilen paylar hesapsız belirtilmiştir, bu yüzden uygulamada miras paylardan az olabiliyor ve bir kısım (sona kalan) mirasçılar pay alamıyor; bunu da Allah yapmayacağına göre...


    Bu Amerika'yı yeniden keşfettiğini zanneden bilgisiz inkarcıya hemen bildireyim ki, ortaya koyduğu mesele İslam'ın ilk devrinden beri bilinmektedir; maksat anlaşılmış, çözüm oluşturulmuş, buna göre uygulama yapılmış ve hiçbir mirasçı mahrum bırakılmamıştır. "Payların mirastan fazla geldiği" ifade ve düşüncesi bilgisiz salağa aittir, doğrusu ise payların, mirastan değil, hesap gereği olarak paydalar eşitlenince paydadan fazla olabildiğidir. Böyle bir "mirasçılar tablosu" karşımıza çıktığında çözüm, paylar toplamının payda olarak alınmasından ibarettir, çok eski zamanlardan beri bilinen bu hesaplama usulüne "avl" denmektedir. Verilen birinci örneğe göre uygulama şöyle olacaktır: Paylar toplamı 27 olduğuna göre payda da 27'ye çıkarılacak, miras 24'e değil, 27'ye bölünecek ve her bir mirasçı, Kur'ân'da belirtilen payını, 27'de 16, 4, 4, 3 olarak (bu oranlarda) alacaktır.


    Bazen de payda, paylar toplamından fazla olabilir, bu duruma "reddiye" denir, çözümü de artan payın, karı ve koca dışındaki mirasçılara yine ayetlerde bildirilen oranlarda paylaştırılması şeklindedir. Bu çözümler kısmen hadislere, kısmen de ictihada dayanmaktadır. İslâm'ın kaynağı da yalnızca Kuran değil, aynı zamanda -ona aykırı olmayan, onun maksadını ve delâletini esas alan- sünnet ve ictihaddır.

    selam yavri .

    YanıtlaSil
  21. crabson ateisti milletin kitabına küfretme.Senin ırzını sikerim.Yanına gelir o karını tekme tokat sikerim.

    03 Mayıs 2011 00:31 adlı yazımda anlam kaymasından bahsetmiştik demi tek yönlü idrak eden oruspu evladı.

    http://www.kuranmeali.org/36/yasin_suresi/38.ayet/kurani_kerim_mealleri.aspx

    şu linki aç oku bu ayetin kaç çeşit meali var bak bakalım.Aç oku namusunun saçını başını yolaırm senin.

    15 milyar yıl önce yaratılan bir evrende güneş yaratıldı yaratılalı hiçmi hareket etmedi?Ordaki hareket etmekten kasıt nedir?

    uzayın çok ilerisine bakılamadığı için uzaya sonsuz denmiştir.Samanyolu galaxisi ise nokta denmeyecek kadar küçüktür uyayın içinde.

    sen o bilim adamlarının güneş sabit deyip bizi kandırmadıklarını nerden biliyorsun ya çoook çok yavaş hareket ediyosa zerre kadar.. :D

    Sonra o bilim adamları değilmiydi insanın maymundan geldiğini söyleyen??

    müslüman olan çok mu bilir demişsin evet müslüman olan çok bilir.Sen ateistsin hiç bi şeye inancın yok.E o zaman sen ne sik biliyosunki? bana insan öldükten sonra ne olacağını ruhun nereye gideceğini ıspatla ben dinden çıkacam çıkmayan oruspu çocuğudur.Hadi hodri meydan.

    "Güneş de (ilâhî bir âyetdir ki) kendi karargâhında (mahrekinde aleddevam seyr ve) cereyan etmekdedir. Bu, mutlak gaalib, (her şey’i) hakkıyle bilen (Allah) ın takdiridir. "(Bak buda farklı bi meal sürekli aynı meal'e takılıp kalma idraksız.)

    Bak her şeyi Hakkıyla bilen Allah'ın takdiridir diyor.Yani senin benim aklım yetmez kısıtlıyız biz gülüm.

    "ateistler orospu çocuğudur.(doğru bi tespit tebrik ederim tek doğru söylediğin laf bu) bu yüzden ateistlerin çoğunluk olduğu yerlerde huzur var rahatlık var.

    Huzur var?hangi ateistin huzuru var lan inançsızlık o kadar saptırıyoki tutup bi odada mumsöndü oynayıp ensest ilişki yaşanıyor.Siyonistler ensest ilişki yaşıyor.Bumu huzur kendi ananı bacını sikmekmi huzur?Neye inanacağını şaşırıp öldükten sonra ne olacam acaba diye korkup islamın hakikat olduğunu bilip "ben tükürdüğümü yalamam" korkusuyla hala islama ve inançlı kişilere sataşmakmı huzur?

    cemaaatçiler demişsin 9 yaşındaki kızı alıyo 18 ine gelince sikiyo falan.Hiç bir cemaati sevmem zaten çoğu dini kullanarak kar amacı güdüyo milletin duygularını sömürüyolar.Onlara dahil olanlarada yazıklar olsunki kula kulluk ediyolar burda Allahın sünnetini ve kuranını bırakıp.

    + o adamları öyle eleştirmişin sen deilmisin liselerin önünde bekleyip evlilik vadiyle kızları sikip patlatan?Sen değilmisin kız kardeşinin seviştiği erkek arkadaşıyla tokalaşan hasbahal eden?

    İnşallah okursun orusbu çocuğu(orusbu çocuğu=ateist).Ben bilgim dahilinde bu kadarını yazdım tabiki benden daha çok bilgisi alakası olan yazacaktır.Haa o sureler hakkındada cevapları git ilahiyatçılara danış.Profesörlere falan değil imamhatipte falan ders veren öğretmenlere.

    iş sahibiyim demişsin ve bununla hava atmışsın işte sen bu kadar cahilsin amına koyum.Lan her işi olan adam olsaydı kamer genç peygamber olurdu a.q adam milletvekili ama bi sike yaradığı yok ??

    olayın siyaset boyutuna girmeyelim çıkamayız akşam olur.Hiç aklıma gelmezdi türk milletinden inançsız kafirler çıkacağı...

    YanıtlaSil
  22. pardon yularda bi cümlemde "Allahın sünnetini ve kuranını bırakıp." demişim o Peygamberin sünnetini ve Allah'ın kuranını olacaktı.

    oruspu evladı sinir etti doğru düzgün yazamadıkki bi.

    YanıtlaSil
  23. miko büyüksün baboli. aklımdan geçenleri yazıya ben geçiremiyorum ama sen bunu gayet iyi beceriyorsun. kongurucileyşın

    YanıtlaSil
  24. ben sadece yatsı namazı kılıyorum lan olur mu?

    YanıtlaSil
  25. din dersi dediğin şey bildiğin islam dersi, genel olarak dinler tarihi değil yani. ve belli bir dinin defaultmuş gibi varsayılıp okullarda zorunlu bir şekilde öğretilmesi haksızlıktır. hani sadece islam bilgisi olsa yine anlarım, ama dua ezberlemek ıvır zıvır zorunluluğu var ve bu tektük değil genel olarak nerdeyse her okulda uygulanıyor. ibadet lan, ibadeti zorunlu kılıyorlar bide buna not veriyorlar. bu mu din dersi amk?? gözünü sevim panpa çok takdir ediyorum yazdıklarını ama bu konuda savunma lan şu dersi. eğitim binbir yönden sikik evet ve zorunlu din dersi de bu binbir sikiklikten biri. düzeltilmesi gereken onbin şey var, ama bunların varlığı bu dersin varlığındaki haksızlığı azaltmaz. küçücük çocuklar herkesin müslüman olduğunun vurgulandığı bir ortamda, "bizim dinimiz.."ile başlayan cümlelerde kendini bok gibi dışlanmış hisseder. dua ezberlemek istemediğinde bunun için mazeret sahibi olmak zorundaymış gibi, bir suçmuş gibi kendi dinini belirtmek zorunda kalır..büyüyüp de ateist olmak isterse, karşısında aklıselim bi hoca bulma şansı çok düşüktür. o derslerde nasıl yanacağını dinler..panpa cidden lan bak kızdım gene. seni de anlıyorum ama, bir dinin nasıl yaşanılacağının öğrenilme yeri okul değil, ailedir. belli bir yaştan sonra aile bile değildir, kişi kendi araştırmasını yapmalı kendi tercihini sağlam temellere oturtmalıdır. böyle bi sistemde allah için bana bu dersin verilme şeklini savunma ya. sen bundaki saçmalığı görecek biri olmalısın, bütün bu açıklamalara ihtiyaç bile duymamalısın amk ya mala anlatır gibi anlattık işte.

    YanıtlaSil
  26. helal reisss... amına koduum lümpenlerini iyi sikiyorsun... senin diyalektiğine, algına, ferasetine kurban... imam-ı rabbani'nin mektubat oku... mektubat dinle tavsiye ederim... fetodan uzak dur... kötüye hıncını saklı tut... gelip bulacam seni... son olarak; üşüyoruz reisss...

    YanıtlaSil
  27. E be kafir iki rekat namaz kılda alnın secde görsün.Belki beyninde yerine gelir !

    YanıtlaSil
  28. bağlaç olan de ayrı yazılıyo panpa.

    YanıtlaSil
  29. yorumları okumadım ama benim sınıfımda yahudi bir kız vardı ve ona sınav bile yapılmıyordu direk muaftı.Uydurma bu zayıf getirme olayları.

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. Bu ülkede zorunlu sunnuci din dersine karşı çıkanların çoğu gayri müslim değilde farklı mezhepten olması niye hiç aklınıza gelmiyor veya gelsede hiç değinmiyorsun? Adam diyor ki ben müslümanım ama o şekilde yorumlanarak çocuğuma öğretilmesini istemiyorum az buz değil yaklaşık 10 milyon kişi. Sikindirik gayrimüslim sayısı kadar da değil hani.

    YanıtlaSil
  32. sikko pasam,

    anlasilan o ki sen egitimin e'sinden bile anlamiyorsun. ya biraz daha oku, ya da pek bulasma bu islere.

    YanıtlaSil
  33. En hastası olduğum yorum şu: " Ama sen anandan müslüman olarak doğduğun için islamiyeti savunuyorsun. Yani sen islamiyeti seçmiş değilsin, sana hazır olarak verilmiş. Hindistan'da doğmuş olsan inek boku yalıyor olurdun!"
    "Ninenin taşakları olsa deden olurdu, o da gider ekşiciye götünü verirdi." diyesi geliyor insanın.
    Ne diyeyim, eşşek olduğun sürece götünü siken çok olur!

    YanıtlaSil
  34. sikko hacı seni severim ama din afyonundan hala kurtulamamışsın amk sen bile kurtulamadıysan halkımız ne sik yesin

    YanıtlaSil
  35. miki, okuyosun diye yazıyorum ha.
    Dayı namaz kılmayanın ve diğer dini şeyleri eksiksiz yerine getirmeye çalışmayanın bazı şeyleri anlaması imkansızdır. İnsanlar zaman zaman dini yaşamada geri kalabilirler, dalgalı bir seyir izleyebilirler. Ancak tamamen kopuk olmanın nasıl bir şey olduğunu anlamak için önce bağlanman lazım. Bu yüzden bilmediğin ve anlayamacağın şeyler var senin. Bunu bilmiş ol. İngiltere islamın bir numaralı düşmanıydı. Ki bunu senin benden daha iyi bilmen lazım, şu zamanda dünyada iki ana akımın savaşı var: islam ve senin bu blogta millete anlatmaya çalıştığın nwo. Tek hedefleri islam. Ve sen miko, burada nwo'yu anlatıyorsun ama çözümü kendin de uygulamıyorsun. Böyle bir çelişki içerisindesin.Başta dediğim gibi, okuduğınu düşünerek yazdım. Kalenin dışarısından içeridekilere destek veremezsin. Anca kaleye girmeyi kabul etmeyenlerin düşmanı tanımalarını ve sadece kendilerini korumalarını kabul edersin. Asker için kaleyi savunmayan askerin hiç bir önemi yoktur dayı. Bir şekilde bu yazıyı okuduğundan emin olmalıyım

    YanıtlaSil
  36. konuların bir çoğunu yorumlarına kadar okudum , milletinde çok sikindeydi bunları yazmanız ,tartışmanız herkes amın ve paranın peşinde dünya sikişin üstüne kurulmuş (sikki kalkmayanlar hariç onlar çaktırıyor ^^ ) kime ne anlatacaksınız bu kadar uğraşıyorsunuz Dünya kadar filozof aydın gelmiş geçmiş bir şok öğüt olabilecek yazılar yazmış anlatamamış bu millete ,bu kadar kitaplar gelmiş hepsinde akıllı olun demesine rağmen millet birbirini yiyor :) sallayın ya bu işleri atın bi iki duble keyfinize bakın rahatlayın ,beni siken yokmu diye bağıracak duruma gelmeden atın ama ^^
    bide fazla kafa sikmeyin ^^

    YanıtlaSil
  37. michael bu yazını geç de olsa yeni gördüm.böyle bir yazı yazdığın için sana katılıyor ve teşekkür ediyorum.anne karnındaki bebeğe deseniz bak sana ağız göz kulak vereceğiz diye ne gereği var der, doğucaksın deseler ya bırdan gisiyor muyum diye öleceğini düşünür çünkü bulunduğu ortamda bulunduğu şekilde daha hiçbir şeyin farkında değildir.Bu nedenle din eğitimi asıl küçükken verilmeli elin yabancısı böylemi yapıyor?kendisi çocuğunu papaz okullarında okutuyor dersleri rahibeler vs veriyor onlar bile böyle yaparken siz neden dininize bu kadar uzak kalıyorsunuzElalemin ülkesinde ellerini incile basarak ülke yönetimine geçiyorlar sizin bu yaptığınız nedir?tüm bunları düşünen ve yazanlar karşı çıkanlar nefislerine yenilen kimselerdir, düşünüp de gerçeğigörecek olsa dahi bunu kabullenemeyecek kimselerdir.sen haksin son dini bildiğin halde kabul etme öğretme sonradan bu ülke neden böyle neden şucular bucular çıktı neden ahlaksızlık oldu diye yakın bir tinerci tarafından öldürüldüğünde bir hıszız tarafınddan gaspa uğradığında vs işte o zman anlarsın bu insanlar neden böyle ne eksikti biz neyi yanlış yaptık diye düşünmeye başarsın ama nafile o yaşta kimin aklı erebilir ki doğru düzgün madem öyle matematiği fiziği de soralım çocuğa bak zorsa istemiyorsam göstermeyelim ilerde belki sen alırsın diye bunu hangi çocuğa soruyoruz ki yada sormak ne kadar doğru dur çocuğum sen konuşmayı öğrenme büyü ilerde hangi dili seçeceksen onu öğrenirsin o dilde konuşursun??? çok akıllısınız değil mi?ama aklınız twitlerde saçma sapan mesajlar atmaktan ileriye gitmiyor ve açıkçası gidemiyorda..sonumuz hayrolsun elbette birileri el atmalı namussuzlar var diye hepten mi işi bırakacağız onların önünü açacağız.bu xaten asıl istenen şey değil mi?şu kadar genç gördüm hepside yılmış öfkeli umutsuz çaresiz hissediyorlar ya düşünün bu gençler hep birden toplansalar da ellerinden gelenin tümünü yapabilseler kim onların önünde durabilir ki?sizin beyninize olmazı deedirten ne?şeytanın vesveseleri yok yapamazsın edemezsin yok böyle gelmiş böyle giderolum atatürk ü düşünüyorum vazgeçmiş olsaydı yılmış olsaydı biz böyle olabilir miydik bir tek adam ya yılmadı yıldırmadı etrafındakileri topladı bırakmadı yükseltti türk milleti çalışkandır türk milleti zekidir dedi istenilince nelerin dahi yapılabilelceğini gösterdi türk milleti ecdadını unutmadıkça ileriye atılmak için kendinde güç bulacaktır dedibu millet ve her millet de herşeyin en iyisini hakediyor.bu insan düşmanlarına neden herşeyi bırakalım.şu hayatta doğru düzgün yaptığımız birşeyler olsun vatanımıza milletimize en azından borcumuzu ödeyelim..bir daha bu şansımız olmayacak ve inanın doğru bilinen yolda çekilen her acı yapılan her uğraş insanı kat kat mutlu etmeye yetiyor.sikkofield ne olur bu kadar karamsar olma ne olur çabuk yılma ve hemen bırakıp gitme.daha 3 yıl olmuş benimki neredeyse 6 yıl olacakilk yıllar çok üzülünsede ne olduğunun daha farkına varamıyor insan sonraları acısını kat kat çekmeye başlyor eğer "olsaydı"lar "bunlar olmasaydı"lar..böyle sürüp gidiyor. terkediliyoruz terkeden bir gidiyor biz bin düşüyoruz yinede anlatamıyoruz yine de bırakma eğer bir olursak ne kadar çok şeyi yapabileceğimizin farkındamısın diye anlatamıyoruz hissettiklerimizi söyleyemiyoruz söylüyoruz dinletemiyoruz.giden gittiğiyle kalıyor sanıyor ki kurtuldum ama geride kalan yaşadıka nasıl kurtulmu olabilir onu geride bırakmasıyla olanların hesabı hi mi kendisine sorulmayacaktır..demek istediğim bover biz böyleyiz ama ne yani yaşamıyalım ölelim mi hepimiz yarım kalmı hissediyruz birşeyler yanlış diyoruz bozuk plak gibi hep aynı yerde sayıyoruz ilerleyemiyoruz.en azından şu var çanakkaledekiler daha genç bile sayılamayacaklardı o halde yürüdüler namussuzun üstüne bir oldular bırakmadılar herkes bir şeyini kattı taş çorbası yapar misali hala o orbaya birşeyler katması gereken birileri var şuyum yok buyum yok değil, elinde neyin varsa o.. eğer yapabiliyorsan yaptığın yeterlidir..

    YanıtlaSil
  38. olm seni adam sanıodum sikko tam malmışın lan sen abooo nası kandım aq..

    YanıtlaSil
  39. adamsın sikko bazılarına gerçekler zor geliyo be sikko

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. yazını çok beğendim ama sadce bi konuda fikrimi sölemek isiyorumm......hiç bir zaman okulda ki din derslerine karşı çıkmadım sonuçta bu bnm dinim öğrenmem lazım ama aynı zamanda hocaya ne düşündüğümüde açıkça belirtmem lazım bnce mesela eğer bi din hocası sınıfa türbansız kadın parfüm reyonundaki deneme parfü gibidir derse (ki türbanlılara karşı değilim 8 yıllık en iyi arkadaşımın annesi türbbannlıdır) ve bnde ona hocam bu sınıftta türban takmayan insanlar var bnce bu şekilde konuşmanız doğru değil dediğimde bna sen zaten müslüman değilsin ki gibi bi tepki verirse (aleviyimdee:)))) o okulda din dersine karşı bi huzursuzluk çıkar.....dediğin gibi bi beden hocası öğrencisini taciz ederse beden dersi kaldırılmaz ama en azındaan beden hocası hakkında soruşturma açılır.......
    umarım dediklerimi yanlış anlamazsın yazını da çok beğendim ama sadece yaşadığım bi olayı anlatmak istedim.....

    YanıtlaSil
  42. beden hocasına soruşturma açmak yani "kişiye" soruşturma açmak yani senin için daha açık ifadeyle "tekil olana" yani hatta senin için bir bebeğin bile anlayabileceği bir ifadeyle "çoğulu bağlamayan" ile milyarlarca insanın dininin kitabına soruşturma açmak aynı şey mi? birisi kişiye soruşturma diğeri kişilerin inancına değerine? kafaya gel.

    YanıtlaSil
  43. Bir kaç tane popüler yazını okuduktan sonra bütün blogunu okumaya karar verdim. İlk okuduğum yazılara ve sitende kurandakidin.com sitesine link verdiğine göre sadece kuran diyen ekole yakınsın.

    Hala bu şekilde mi düşünüyorsun?

    Şahsen ben ilkokul ve lisedeki din derslerinde öğrendiğim mezhep saçmalıklarının gençlere öğretilmesini istemiyorum. Zorunlu din dersi bu haliyle zorunlu sünni dersi halinde. Kuran öğretilse amenna ama şu anki haliyle din dersinin kaldırılması gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  44. Panpaa senin gibi kafası basan bir adama bile; seküler ailelerin, farklı dinden olan ailelerin, alevi ailelerin "din kültür ve ahlak" dersi adı altında "sunni islam" dersi vermesini istememesini anlamak zor geliyorsa, bir konuya taraf olmanın; mantıklı olana değil inanmaya teşne olduğuna inanmanın yani laik yobazlığın senin doğana bile ne kadar yakın olduğunu düşünmelisin bence.

    Haa düşünüyosundur zaten o ayrı mesele.

    YanıtlaSil
  45. Panpaa senin gibi kafası basan bir adama bile; seküler ailelerin, farklı dinden olan ailelerin, alevi ailelerin "din kültür ve ahlak" dersi adı altında "sunni islam" dersi vermesini istememesini anlamak zor geliyorsa, bir konuya taraf olmanın; mantıklı olana değil inanmaya teşne olduğuna inanmanın yani laik yobazlığın senin doğana bile ne kadar yakın olduğunu düşünmelisin bence.

    Haa düşünüyosundur zaten o ayrı mesele.

    YanıtlaSil
  46. evet,ilerleyemememizin nedeni sözde "din kültürü ve ahlak bilgisi" dersleri değil.(gerçekçi olalım,bu derslerin ne kadar din kültürü içerdiği ve ne kadar "ahlaklı" gençler yarattığını görüyoruz..)ancak mesele şu ki,bir delinin kuyuya attığı bu saçma,sözde önermeyi çürütmek için zahmet çekmen,ve belki de niyetin bu olmasa bile,bu saçmalığı savunman ve polemiğe imkan vermen esas saçmalıktır..."ama ateistler saldırıyor" şeklinde bir savunma mekanizmasına girmeyecek kadar zeki olduğunu sanıyorum..

    YanıtlaSil
  47. Blogunu 4 gün önce keşfettim ve bu 4 gün içinde yazılarının sondan başa doğru büyük kısmını okudum. 2011 yılındaki yazılara geldiğimde direkt yazmış olduğun ilk yazı olan bu yazıya geçtim, bunu okuyup sonra baştan sona komple tekrar okuyacaktım blogu. O kadar sardı yazıların. Sana katılmadığım yerler oldu, hüzünlendiğim yerler oldu, yakaladığın bir ipucunun peşini düşmanının bacağını ısırmış pitbull gibi asla bırakmayıp puzzle'ın kayıp parçalarını bulmana bayılarak orgazm olup sigara yaktığım yerler oldu fakat beni sinirlendirip kulağının dibine tokat atma isteği uyandıran yerler olmamıştı, ta ki bu yazıya kadar.

    "zorunlu din dersi varmış amuhagoyim o yüzden AB'ye giremiyoz demi o yüzden 35 yıldır terör var demi ehuehue" gibi bir girizgah yaparak başlamışsın yazıya. Çoğu konuda bu kadar derin düşünebilen bir adamın bu konuya böyle denyo bir bakış açısıyla bakması beni gerçekten şaşırttı. Adeta kardeşler kıraathanesindeki Hüseyin emminin bacak bacak üstüne atarak yaptığı yorumlar gibi bir yorum bu. "he amuhagoyim o yüzden AB'ye giremiyoz demi" bu ne lan. AB'ye giremememizin veya terörün sebeblerinden biri olmayan hiçbir problem hakkında fikir belirtmeyelim, konuşmayalım, düşünmeyelim o zaman sayın amına koduğum?

    "İsmet İnönü eğitim müfredatını ABD'nin eline verdi bizi sığır gibi yetiştiriyürler gerçekleri öğretmüyürler bühüü" diyen sen değil miydin sikko dingili. "Din kültürü müfredatına Mevlana'nın spiritüalizm kokan öğretilerini, hadisçi mezhepçi anlayışın saçmalıklarını yerleştip din budur diye yutturuyorlar" diyen sen değil miydin amına bastığım. Şimdi sen Amerika'da yaşayan bir müslüman olsan, çocuğuna ilkokulda din derslerinde teslis inancını ve İsa'nın Tanrı'nın oğlu olduğunu öğretseler ne hisseder ne düşünürsün amını yardığım. Amına bacağımı sokarım senin sikko, saçmalamışsın bu yazıda. Sanki din kültürü derslerinde Türkiye'de inanılan dinlerin hangisinin ne olduğunu, ibadet ve inanç şekillerini vs. güzel ve açıklayıcı şekilde anlatıyorlarmış gibi konuşuyorsun. Bacak kadar çocuklara ehli sünnet inancını kodluyorlar lan işte. 7 yaşında çocuğun inanç dünyasını kendi kafalarına göre şekillendiriyorlar. Bacak kadar çocuk ne anlasın hanefiliği ne anlasın şafiliği sünniliği aleviliği. 7 yaşındaki çocuğa sağlıklı bir mantık ve düşünme yetisi mi kazandırmak gerekir, sünni inanç unsurlarını mı kodlamak gerekir sayın amcık ağız? Bir düşün hele. Sıçmış sıvamışsın bu yazıda haberin olsun.

    Neyse bu yazıyı 5-6 sene önce yazmışsın sonuçta, o zamanki toyluğuna veriyorum bunları. Seviyorum seni. Kaynatamın selamı var hadi eyvallah.

    YanıtlaSil
  48. aha inandığın gibi yaşayamayacak kadar yarrak kafalısın ona rağmen gelip eşek amı gibi dudaklarınla sağa sola laf yetiştirmeye çalışıyorsun. önce inandığın gibi yaşama cesareti göster de ondan sonra gel göt lalesi.

    YanıtlaSil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.