Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

17 Nisan 2011 Pazar

Ne Kadar Abbas Güçlü'sünüz Testi

Abbas mısınız?
a) evet
b) hayır

Güçlü müsünüz?
a) evet
b) hayır

a'lar çoğunluktaysa Abbas Güçlü'sünüz.

28 yorum:

  1. malsın olm ahahahah

    YanıtlaSil
  2. şimdi burda siklenme ihtimalim twitterdan yüksek olduğuçün şunu belirtmek istiyorum ideal televizyon gibi adamsın. hem güldürüşlü hem düşündürüşlü. kişisel gelilişiminse adeta bi lahana.çok saygı duyuyorum filan. ergen hayranlığı olmasın diye de ağzını sikiyim demek istiyorum. alarko keriyır gerçek konfor

    YanıtlaSil
  3. ehehe hacı twitter'da genelde cevap vermiyorum sevmiyorum kankacılık oynamayı, sözlükten özel mesajlara ve buradakilere cevap veriyorum elimden geldiğince.

    lan alarko dedin de üzeyir garih'i mi anlatsam bak o da yahudiydi ve bunlar öldürdü onu da, aklıma soktun şimdi amına koyim senin ya cızzzzttt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzeyir Garih anlatılmaya değer yaz mutlaka sikko.

      Sil
    2. http://fetogercekleri.com/cinayetler/uzeyir-garih-cinayeti/

      Sil
  4. Kaydın Aydınendinüvvörldordırtabaaa30 Nisan 2011 17:36

    Lan yüksek niteliklerin insanı bir zahmet o zaman Üzeyir peygamberi de anlatıver. Rahmetli Garih'in isim babasını da, mezarlığı ziyaret hikayesini de... İsrail ile şeysini... Tarikatlerin İsrail şeysini... Küreselleşme ilen diyaloğu da şey et... Kabala mabala tasavvuf... Hocaefendi'nin okullarını da atlan lan... Heyecanlı olsun. Bak rahmetli Garih "bu okulları İsrail'de de açsak süper olur lan" demiş hem. İshak Alaton'un açılım saçılım hikayelerine de sardır. Sonra Hazarlarla bağlarsın. Ya da bırak bu işleri iki salla bir bağla sen en iyisi. Bak harbiciyim.

    YanıtlaSil
  5. lan bi üstteki mal senin belani sikerim adam ol

    YanıtlaSil
  6. lan üstteki,iki üstteki adam benim yeğenim,ona bişey olursa paçalarını sikerim

    YanıtlaSil
  7. üstteki iki üsttekine laf yok, üç üstteki sen de otu yerine saçmalama.

    YanıtlaSil
  8. üç üsttekini bilmiyorum ama dört üstteki taş ve sopalarla olacak

    YanıtlaSil
  9. Albert Einstein28 Mayıs 2011 01:40

    Kemiklerim sızladı...

    YanıtlaSil
  10. lan üsttekiler bi gürültü yapmayın,yukarı gelirsem sikerim hihohaha

    Bu ne lan beceremedik espriyi

    YanıtlaSil
  11. ben abbas strong ciktim swh swh , ney lan komik degil miyim sik kafalilar

    YanıtlaSil
  12. beyler asagidan sikayet var sessiz olun biraz
    zaten aidati da odemedik amk

    YanıtlaSil
  13. maykıl yaş kaç senin ,merak ettim bilgin 90 yaşında adam gibi , makaraların 20lik ..

    YanıtlaSil
  14. hmm ok o halde. sikko bağladın beni bloguna haberin ola. gerçi çok da sikine ya. neyse...

    YanıtlaSil
  15. Ben yorum yapmam, direk yorulurum
    Ben emir vermem, direk emilirim
    Ben göz yummam, direk gömülürüm
    Nasıl bir dünyadaysak uyarmam, direk uyurum
    Böyle bir insan olmaktan utanıyorum,
    uyandır bizi SİKKO!...

    YanıtlaSil
  16. sikkofield sen de umut sarıkaya'cısın çok belli.sevdim bunu

    YanıtlaSil
  17. Sen bi tv kanali ac bence bak donate atariz el birligiyle!! En sevdigim sizsiniz hocam derim ben walla cidden bak

    YanıtlaSil
  18. Sabah 7 oldu blogu hatmediyorum yine. Emegine saglik!! (En sikko yazina da yorum attim ya neyse:))

    YanıtlaSil
  19. cıvık müdürüm afedersin

    YanıtlaSil
  20. usta şu tavistock aytunç altındal falan nedir ne değildir bi aydınlatsana bizi.

    YanıtlaSil
  21. admımm bilgin çokk fazla

    YanıtlaSil
  22. Abbas Güçlüyüm sekste de güçlüyüm

    Yok la bu olmadı demi

    YanıtlaSil
  23. BU YORUMLAR NE WPİFÖKGĞWŞFMVLVŞ

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.