Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

17 Nisan 2011 Pazar

Star Tv'nin Prison Break'i Yayınlaması

Vay ben nerelere gideyim. Başımı nerelere vurayım.

Olum yapıyorlar lan bunu. Şimdi diyeceksin ki "E CNBC-e verince oluyor da Star verince niye olmuyor?". Bak, tamam. Emeğe saygı. Adamlar uğraşmış seslendirmiş falan. Ama birader, sorarım sana. O
Fernando Sucre'yi kim seslendirmiş? Kimin sesi o?

N'oldu? Bir utandın, bir haklısın beyim ifadesine büründün dimi? Bilmeyenler için söyleyeyim, o delikanlı, aslan parçası Sucre'ye
Binbir Gece'deki Ali Kemal Evliyaoğlu'nun sesini vermişler. Koskoca Michael Scofield'ın kankasına layık gördükleri ses, Ali Kemal Evliyaoğlu lan!

Sanki kazdıkları tünelin ortasında birden "Füsun hadi çocukları da alıp annemlere gidelim" diyecekmiş gibi geliyo lan insana.


bBakın televizyonlarımızda çok çirkin olaylar oluyor. Geçen gün de Ntv'de Yıldız Tilbe canlı yayında dansediyordu. Biz çoluğumuzla çocuğumuzla oturup bir televizyon seyredemeyecek miyiz arkadaşım?

"İtü sözlük'te de yazardık yarram ehehe"

11 yorum:

  1. nihahaha boklu seni.

    YanıtlaSil
  2. siktirgit la yıldız tilbeye bok atma o türkiyenin leydi gagası

    YanıtlaSil
  3. Sen hiç Tv8 dublajı duymamışsın anlaşılan.

    YanıtlaSil
  4. hacı bide 24 ü yayınlıyolardı bunlar :d

    YanıtlaSil
  5. ahahah televizyonda cok enteresan olaylar oluyo cidden yabancı film izleyemiyorum bu dublajlar yuzunden arkadas! birde su yıldız tilbe turkiyenin lady gagası diyen dalyarrak arkadasa canı gonulden sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  6. buraya yazıyorum yorumu, başka bi yazına dair (fight clublı yazı) ama afedersin altındaki 563milyon yorumun altında benimkisinin kaybolmasını kabullenemezdim , kibirliyim egoluyum;)... neyse inceden bir destek sana , evrim konusunda ben şöyle savunuyorum :

    bakara 31.ayet : "Ve O, Adem’e her şeyin ismini öğretti, sonra onları meleklerin önüne koydu ve Dedikleriniz doğruysa haydi bu (şeylerin) isimlerini Bana söyleyin bakalım!dedi."

    kelimeleri öğretmek hmmm.. arkadaşım diyorum sen düşünüyorsun diğ mi? peki diyorum düşünce eylemini bana bi tarif etsene , düşünmek nedir? ..genelde bön bir bakış oluyor karşımda..sonra diyorum "kelimeler olmadan , kelimeleri dizmeden düşünebilir misin?"... kelimeler yoksa düşünce de yoktur ! ..hmmm demekki nedir? Adem ilk düşünen insandır !.. şimdi evrim teorisi varsın gerçek olsun varsın önce balinalar olsun, sonra maymunlar, insana benzeyen maymunla,r insana daha ve daha çok benzeyen tüm o varlıklar var olsun ve günün birinde bunlardan birine kelimeler öğretilsin.. işte o kişidir Adem .. ilk düşünen varlıktır..o yüzden ilk insandır..belki ondan önce tıpkısının aynısı şeklinde varlıklar vardır..ama ilkdüşünendir o , ilk sorgulayan ! ilk çevresindekileri algılayabilendir! .. kuran bunu söyler diyorum.. sorgulayabiliyoruz neyseki diyorum,yoksa çamurdan yaratıldığımız söylendiğinde , hayalet filmindeki kilden vazo gibi yapıldığımızı sanabilirdik...

    neyse şu blog u bulduğuma mutluyum , benim gibi bi insan daha yok sanıyordum , varsa da uganda dır diyordum... her cephede : hipster ından tut , cemaatçisine , elit entelinden tut , sanat düşmanı ayısına kadar her cephede savaşmak , her kalıpla savaşmak , kalıpçılıkla savaşmak .. kendimi yalnız sanıyordum.. sevindirik oldum pırpır oldum :))

    YanıtlaSil
  7. bu linke mutlaka bi bak dostum..
    http://themaskofgod.blogspot.com/2011/09/goblet-of-death-vault-of-adepti.html

    YanıtlaSil
  8. hacı yeeeaa sen bir harikasın!..............

    YanıtlaSil
  9. Beyler bloguma bakarmısınız :)
    http://beerdemm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. aa bak trt'de çok güzel ron weasley dublajı yapar. şamarcı söğüt falan.

    YanıtlaSil
  11. biraz ilginç bakış açısı

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.