Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

25 Nisan 2011 Pazartesi

Bu orospu çocukları bir adım öne çıksın

Google'da bu kelimeleri aratıp bu blog'a ulaşan arkadaşlar, tebrikler. Braun marka ütü kazandınız, iyi günlerde götünüze sokunuz :)


30 yorum:

  1. Hahahahh
    yolunu kaybetmiş masum liseli

    YanıtlaSil
  2. kjdasşljdlajdlaj koptum lan

    YanıtlaSil
  3. Firavin ne lan amk asdsadasdas

    YanıtlaSil
  4. blogspoit ne amk

    YanıtlaSil
  5. şair orda amı görünen ünlüler demek istemiş.

    YanıtlaSil
  6. ananı sikiyim ahahah

    YanıtlaSil
  7. VAY ANAISNI SIKTIKLERIM BURDADA SİKİŞ ARIYO :D

    YanıtlaSil
  8. japon amı yalama filmini ben arattım

    YanıtlaSil
  9. "Braun marka ütü kazandınız, iyi günlerde götünüze sokunuz :)" amk değiştir şu lafı artık :D

    YanıtlaSil
  10. amk elemanın biri de direk linki yapıştıracağı yerde gogıla yazmış vay amk :D

    YanıtlaSil
  11. hiç gülceğim yoktu, güzel yazmışsın bu konunu sevdim

    YanıtlaSil
  12. krize soktun lan.

    kaynataya selamlar.

    YanıtlaSil
  13. Baba kralsın ya,akşam akşam güldürdün beni :D

    YanıtlaSil
  14. seninki kadar çalışmayan beynimin amına koyim

    YanıtlaSil
  15. amk yarıldım gülmekten (( :

    YanıtlaSil
  16. Gençlik nereye gidiyor :)

    YanıtlaSil
  17. michael on numara adamsın kız olsam... :)

    YanıtlaSil
  18. amq denedim lisede sikişden gelmiyo buraya nası gelmiş onlar :D

    YanıtlaSil
  19. sadece sikko yazıyorum o sayılmıyo mu :))

    YanıtlaSil
  20. hahha abi koptum buna ya :D

    YanıtlaSil
  21. Abi 8 sene geçmiş aradan fakat okuyunca altıma sıçmama engel olmadı bu durum:D Şu dünya ne illimünatiden çekiyor ne masonlardan, abazalardan çektiği kadar.

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.