Okunması şart makaleler:


Bir süredir Facebook'ta daha aktifim, oradan takibe alın kaynatasızlar.

15 Nisan 2011 Cuma

Aleister Crowley

Aleister Crowley ismine yoğunlaşacam.

İsmine yazılmış şarkıları da vardır bu admın, mesela ozzy osbourne`ün mr. crowley`i gibi.

Bu çok enteresan bi abimizdir. Yüksek dereceli masondur sanırım 33. dereceden. Kendii simyacı, hedonist, büyücü gibi sıfatlarla bilinir ve aynı zamanda satanisttir. Şeytan çağırma ritüellerine ait ses kayıtları da vardır.

Golden dawn (altın şafak) adlı masonik satanist cemiyetin kurucusudur.

Şeytan`ın oğlu golem`i dünyaya getirmek istemiştir. acayip bi herif olm bu.

He bi de oğlunun adı Ataturk crowley`dir. Atatürk hayranıymış adam. Sallamıyorum lan ciddiyim.

23 yorum:

  1. Supernatural dizisinde Aleister ve Crowley adında 2 iblis vardı, yanlıs hatırlamıyorsam Crowley olanın gerçek adı da edwarddı.Dikkatimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen crowley: şeytanla anlaşma yapmak isteyen insanlarla ilgileniyordu. ruhları karşığında istediklerini veriyordu, sonra cehennemn kralı oldu zaten. aleister da, cehennem zebanilerinin başı gbi bişeydi işgenceci pzvnk

      Sil
    2. o dizi şuan 9.sezonda eğer sonuna kadar takip ettiysen, kapat gözlerini ve düşün. melekler mi gözüne daha hoş geliyor yoksa şeytanlar mı?. Zihninde Crowley denen adam nasıl bir yerde?..
      Bide sam ve Dean'in aileden gelen bir tarikatları var. 'HARFLER'.
      Bu harflerin sembolüne bak, yaptığı işe bak. zaten her şey ortada. keşfettikleri sığınağı düşün. devasa bir kütüphane ve içi BÜYÜ kitaplarıyla dolu -nesilden nesile aktarılan miras- ... Dizi zaten baştan aşağı sembollerle dolu, Horus, damalı taşlar, piramit, şeytan kapanı dedikleri yıldız, tanrıdan bahsediş şekilleri ve arkasındaki ince felsefeleri... Başından sonuna kadar önce kaos getirmeleri, arkasından düzen için çabalamaları -kaos içinde düzen-

      Sil
    3. Supernatural zaten illü karşıtı bi dizi

      Sil
    4. Dizideki Crowley aynı zamanda bir cadının oğluydu ve büyü yapmasını da biliyordu zaman zaman büyü yaptığı da olmuştur

      Sil
  2. bi yandan da aleisterin masonlar tarafından hiç sevilmediği hatta onların işlerine çomak soktuğu için bilinçli karanlık bi adam olarak lanse edildiği söyleniyor hacı..

    YanıtlaSil
  3. En büyük Crowley kolleksiyoncusu ise Jimmy Page imiş. Adamın yaşadadığı şatoyu bile almış. Maşşallah koçuma. http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=83067

    Bu da o arkadaşın bir demecinin başlığı.

    http://www.lashtal.com/images/offsite/jimmypage-august2006-01.jpg

    YanıtlaSil
  4. Adam Hz. Peygambere küfretmiş şu mesajı siler misiniz

    YanıtlaSil
  5. tamamdır eyvallah, saol söylediğin için.

    YanıtlaSil
  6. bu herif gerçekten üzerinde düşünülesi bir heriftir yaşadığı dönemin ingiltere sinde mason dernekleri bir hayli yaygın durumdadır. aleister crowley bu gün bütün dünyanın saydığı çok ünlü yazar ve bilim adamlarıyla fikir alışverişinde bulunmuş ve hatta akıl hocalığı yapmıştır. bu açıdan belkide en çarpıcı örnekler Oscar Wilde Arthur Conan Doyle ve Bram Stoker dır . holmes hikayelerinde holmes un uğrak yeri olan klüp kesinlikle kahvehane değildir. Dracula bu teorilerin bir yansımasıdır. yani genç kızların sevgilisi cici vampirler öyle durduk yere ortaya çıkmış boklar değildir. yüzyıllardır anlatılan vampir denilen yaratık kanlı ayinlerin sadece bir sembolüdür neden kan içiyo diye bi sormak lazım neden bugün her yan vampir filmi falan? vampir diye bi bok yok evladım. kan içmeyi denersen böbrek yetmezliğinden ölürsün neyse.. en az bram stoker kadar conan doyle da vampir zımbırtısının popülaritesinde rol oynamıştır.bunlar aynı fikirlerin ürünüdür ki aleister crowley nin insan kanı içtiği bilinmektedir. hikayelerde mason localarından bolca bahsedilmekte ve verilen isimler masonluğunu saklamamaktadır.bu herifin olayı durumu ortalığa dökmektir bu yüzden o dönemde tepkide çekmiştir. aleister ın bizzat kendisinin ''büyük çalışma'' olarak nitelediği projesi ise 'isis osiris ve horus' un dönemini başlatmaktır. ki artık bu süper üçlünün hikayesi binlerce kere anlatıldı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bram Stoker'in Drakula kitabı Aleister'den esinlenerek yazmamıştır.Bram Stoker Drakula'yı III.Vlad'dan esinlenerek yazmıştır.III.Vlad insanları Kazıklara oturtur ve o kazığa oturulan insanların kanlarını bir fıçıda toplayıp içtiği bilinir.Vikipedi'den alıntı: "(Kazığa geçirilenlerin kanlarını fıçılarda toplatıp şarap gibi içtiğine dair söylentiler daha sonra onun bir vampir olduğu efsanesi'ni yarattı)"yani Bram Stoker'in yazdığı Drakula Aleister'le alakası yoktur.

      Sil
  7. sikko, ufak bir düzeltme/katkıda bulunmak istiyorum..
    Altın Şafak Topluluğu (Golden Dawn Society) 1887 yılında, bir İngiliz Gülhaçlı grubun yan grubu olarak doğmuş. Gruba 20. yy'da Aleister Crowley liderlik etmiş.
    Aleister Crowley daha sonra 1910 yılında OTO (Ordo Templi Orientis)grubuna katılmış ve en üst düzeylerine kadar yükselmiş. Kendisini "Büyük HAyvan/Canavar"olarak tanımlayan Crowley, 1912 yılına gelindiğinde İngiltere ve İrlandada OTO Büyük Üstadı olmuş.
    1921 yılında Theodor Reuss'un (Prusya gizli servisi için çalışan bir casus ve aynı zamanda profesyonel şarkıcı) ölümüyle OTO'nun tek başına liderliğine yükselmiş.

    YanıtlaSil
  8. barbara bush'un babasıdır.

    YanıtlaSil
  9. bu isim D-GRAY MAN adlı animede de şeytan avcısı innocence taşıyıcısı bir karakter.. bak sen tesadüfe :D

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. www.fikirdak.blogspot.com.tr

    Aleister Crowley'nin şeytani hayatı ile ilgili bir yazı yazdım.

    YanıtlaSil
  12. Oğlunun adı Atatürk..

    YanıtlaSil
  13. Atatürk bunun yüzünden mi mason oldu? :D

    YanıtlaSil
  14. Az bekleyin şeriat gelsin mehdi gelsin analarını sikeceğiz

    YanıtlaSil
  15. Az önce beni şok eden bir şey öğrendim. Belkide ben benzetiyordumdur; ama şu şey LAM değilmi?

    http://lambdageneration.com/wp-content/uploads/2016/02/Hl_nihilanthcrystal.jpg

    Oyunun adı Half-Life, 98 yada 99 yapımı bir oyundu. Konumuz Zen gezegeninden/evreninden dünyaya gelen uzaylılar...

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.