Okunması şart makaleler:


Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

16 Nisan 2011 Cumartesi

Ateizmin Özendirilmesi I

Çok önemli bir şey söyleyeyim, Şeytan`ın en büyük oyunu, insanları kendisinin var olmadığına inandırmaktır. Bunu öğütler Lucifer kendisini tanrı kabul eden insanlara ve cinlere. Onun olmadığına inanırsanız tam da istediği şeyi yapmış olursunuz.

Valla hacılar, babamı kaybettikten sonra özellikle inancımı çok sorguladım. İnanmıyorum ben dediğim zamanlar oldu. Fakat tarih, siyaset, fizik ve dinler hakkında biraz derinlemesine araştırma yaptığınızda, müthiş işaretler buluyorsunuz. Yüzeysel bilgiler yerine, konunun derinine inerseniz inanın yöneleceğiniz taraf ateizm olmaz. Bu konuda yapılacak en önemli şey egoyu bir kenara bırakmak (ateizmin elit, islamın gerici ve gelenekçi olduğu düşüncesi) ve objektif kaynaklardan faydalanmaktır. Eğer bu iki şeyi başarabilirseniz, inanın içiniz zamanla daha da ferahlayacaktır.

He bu dediklerim benim şahsi fikrimdir tabi, bu böyle biline diye ahkâm kesmiyorum. Bakmayın burada nihat hatipoğlu tadında konuştuğuma, reelde malesef bu kadar dinine bağlı bir insan değilim, allah affetsin, günah olduğunu ve kendime zararı olduğunu bile bile yaptığım çok şey var. Neyse siktir edin beni, diyeceğim o ki önyargılarınızdan kurtulun taşağını yediklerim, çok rahatlarsınız.

Egonuzu ve önyargılarınızı kıramazsanız, "Siz hurileri hayal ediyosunuz ne kadar saçma yeeaaa pis yobazlar gemicik kömür kömür gemicik gemicik swh" diye içi boş, başkaları tarafından kabul görme, beğenilme kaygılı laflar eden ekşici olursunuz. Dışardan adam sanarlar ama temeli çürük bina gibi takılırsınız, zira küçümseme hissi yüzünden kabul etmediğiniz teklifler, reddettiğiniz bilgiler size çok şeyler kaybettirebilir.

He bilip, okuyup, ölçüp tartarak ateizmi seçersiniz, ona kimsenin diyecek bir şeyi olmaz. Zira o "tercih" olur ve üzerine yorum getirmek dahi kimsenin haddine düşmez. Fakat sakın ola ki yüzeysel bilgilerle kendinize bir hayat görüşü edinmeye kalkmayın bokunu emdiklerim.

Öperim.

Yok lan çok ibnece oldu,

Kaynatanızı sikerim götoşlar, hadi selametle ehehe.

25 yorum:

  1. senin canını yerim ben.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ateizm, senin anladığım gibi özenilecek bir pop starlığı, futbolculuk, zenginlik gibi bir mevzu değildir.
    kanıt arayan, pozitif bilimlerle ispat isteyen insanların seçtiği yoldur.

    çünkü ateizm insanlara ne mutluluk, ne mutsuzluk, ne cennet, ne para, ne şan ne de şöhret vaad eder.

    deizm, pandeizm, ateizm üzerine yazılar okunam tavsiye olunur.


    SETH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ateizm, sorumluluktan kaçmaktır. başka hiç bi sik değildir..

      Sil
    2. sorumluluktan kaçmaktır değip tek bir kanıya varmak mantıksız ve yanlıştır zaten adam yazılarında ateizme laf söylemiyor sidikli nerminı becermek için 17 yaşındaki ali kemalin yeaaa ben ateistim diye gezmesinden bahsediyor anlatmak istediği dinsiz olucaksanız kendiz için olun insanlara bunu empoze etmeyin insanlar kendi seçimlerini kendisinin yapması gerektiğinden bahsediyor düşünmeye teşvik ediyor kısaca

      Sil
  4. geçen yazılardan birinde de bira içtiğini yazmışın. ne biçim müslümansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al işte , orospu çocukları heryerde amına koyim , GÖTÜNÜ SİKTİĞİMİN ŞEKİLCİ PEZEVENGİ GÜNAHI ADAMIN BOYNUNA SANANE OROSPU ÇOCUĞU ??

      Sil
    2. içki içmek günahtır. o kişiyi ilgilendirir ama eleştirilebilir. sen bira içiyorsun. yaptığın yanlış. günahları allah affeder. en doğrusunu o bilir.

      Sil
  5. SETH sözüm sana, sikko'nun ateizm hakkında yüzeysel bi bilgiye sahip olduğunu mu düşünüyosun da adama tavsiye de bulunuyosun? müslüman olmakla, dini yaşamak aynı şey değildir, kendinize gelin len öküz tekerlekleri

    YanıtlaSil
  6. "Kimseyi küçük görmeyin" diyosun ama ekşicileri küçük görüyosun. Bu nasıl ironidir?

    YanıtlaSil
  7. bir insan neden bir dine mensup olur ki? ona ihtiyaç duyduğu için değil mi? onu rahatlatan soyut gerçekler için değil mi? bir insanın bunları hissetmemesi neden yadırganıyor. her insanın bir yaratıcıya ihtiyaç duyduğu kanısı nerden ortaya çıkmış anlamıyorum. kastettiğin şeyi biliyorum ateistler kadar aynı şeyleri dinciler için de düşünüyorsun ama ikiye ayırırken empati yapmıyorsunuz. ihtiyaç duymadığım ve beni tatmin etmeyen bi şeye inanmam. şimdi bunu "ehehe seks"e bağlarsanız morarmam da. onun için de her şey için de geçerli. yanlış anlamadıysa ekonomiciydin. senin daha iyi anlaman lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yaptığın göt ayağına kendini inandırabiliyormusun? burda sözde artislenmek kolay. yok olmayı düşünmenin kendisinin verdiği korkuyu en iyi sen bilirsin. ruh bozukluğu ve ezilmişlik hissi sen saygıya iter ve sen saygı ve akıl denen şeyi allahı yok saymanın açtığı boşluğa koyarsın ama inan kesmez hep çekersin bunu. git tarihe bak en eski kalıntılarda dahi insanlarda bir inanma tapınma var çizimler şunlar bunlar.. insan'ın inançtan dolan eksikliğini saygı ile doldurmaya çalışmak inan bana dünyanın en komik hareketi.

      Sil
  8. aynen amk çok haklısın. yemin ediyorum yıllardır ibne yetiştiriyoruz memlekette. kendi geldiği yeri küçümsemeyi hava sanıyorlar.

    o değil hafız da gördüğüm ateistlerin nerdeyse tamamı akpye kızmış köylüyü düşük görmüş camiyi pis bulmuş gitmiş ateist olmuş. bizim mynetteki allah diyen aslan videolarına inandığımızı sanıp ben böyle dine inanmam demişler. yazık lan keşke dönseler. ya da dediğin gibi kendi hür tercihleriyle ateist olsalar.

    YanıtlaSil
  9. Ateist olanları yine de büyük bir metanet ve sabırla geri döndürmeye çalışınız.

    YanıtlaSil
  10. Kutad ateistler inananlari geri dondurmeye calisiyormu ki inananlar onlari geri dondurmeye calissin? ya da bunu bekleyen kim?

    YanıtlaSil
  11. @3in1

    ordaki de bir ironi be kuzum...

    YanıtlaSil
  12. Dini inançlarınızı yeniden sorgulayın:
    http://19.org/tr/
    Kur'an'daki 19'la Allah'ın imzasını görün ve inanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 19 reddedilecek bir mesele değildir tabiki. kur'an da geçer çünkü. ama herşeyi 19 a uydurucam diyip, tevbe suresinin son 2 ayetini reddetmek bizzat kur'an'a hakaret.
      kur'an sadece 19 a indirgenemeyecek kadar büyük bi kitaptır.
      19 meselesini inceleyin ama uyanık olun. kimsenin müridi olmayın.

      Sil
  13. sikko sen her ateisti aynı zannediyorsun ama bu konuda yanılıyorsun bütün ateistler
    sığır entel takılan köylüyü aşağalayan camiye pis diyen insanlar zannediyorsun ben ateistim ve ben böyle birisi değilim ben köylüyü aşağı görmem hatta yazın köye gitmek için can atarım ateizmi özendirmek konusunda haklısın sikko bende sevmem dini çok kötü bir şeymiş gibi gösterenleri bence insanlara hemen bir damga yapıştırmamalısın yazılarında konuyu hep ekşi sözlüğe getiriyorsun sanmıyorum ki bütün ekşiciler aynı değildir.hem insanların inancından size ne sen güncel konulara ve illuminati yazılarına geri dön bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğin konuya çocuk son paragrafında değinmiş zaten.
      eğer ego yapıp sadece başlarını dikkatlice okumak yerine tamamına kafa yorsaydın, bahsetmiş olduğu ''tercih'' kelimesinin manasının idrağına erişirdin. zeki şey

      Sil
  14. İsimsiz Gardaş ve araştırın diyen arkadaşlar.. Ben bir tek kuranı okurum, onu dikkate alırım. Allah'ın gönderdiği kitaba değil de niye başka kaynaklara başvuruyoruz?

    Defalarca okudum ve.. Ben inanmıyorum artık. objektif bakabilenlere selam olsun. yok ana avrat küfredenlerede kafam girsin.

    YanıtlaSil
  15. hani insanın bir arkadaşı olurda onu sigara ve alkol gibi kotu alışkanlıklarına alıştırırya , ateist olan gencide ona musallat olan bir şeytan yapar

    YanıtlaSil
  16. Şu ondokuzculuk olayının aslı gullap süresine dayanır ki ondokuzcularin inancına göre bu süre uygun olmadığı için Kuran'da kaldırılmıştır. (Rivayete göre;) cennete gelen şahıslara verilicek birilerinin yanında isteğe göre gullap denilen meleklerden verilecek mis. Bu gullap denen melekler kadin görünüşlü ama erkek cinsel organına da sahip melekler mis. Miş'in altını çiziyorum. 19 tarikatı bu sürenin eşcinselliği örnek gösterdiği icin Kuran'da çıkartıldığını düşünüyorlar. Bu konuyla ilgili pek fazla bilgi olmamakla birlikte sadece tarikatın içerisinde duyabileceginiz bir mit'tir...

    YanıtlaSil
  17. Bu konu ayrıca filmlerede konu olmuştur. Bknz: osama adlı filmde bu konu üstü kapalı bir biçimde geçmektedir. Savaşın ortasında kalmış bir Arap ülkesi ve ailesinde eve para getirecek erkekleri olmayan bir aile. Annesi ve baba eşiyle yaşayan küçük bir kız çocuğu. Çalışması için ailesi onun saçlarını keser ve erkek kılığına sokarak işe sokar. Erkek çocuklarının da medreseye gitmesi zorunludur. Orada hocanın çocuklara Real olarak boy abdestini almayı öğrettiği sırada bizim çıplak şekilde varile giren erkek görünümlü kızımıza boy abdestini yapılışını sorar ve kızın 3 kere apış arasına diye ağzından kacirmasiyla hocanın tepkisi "aman Allahım bu çocuk tam bir gullap" olmuştur. Bu konu bilen kişilerden öğrenilebilir ek bir konudur lakin internette konuyla ilgili yeterli bilgi mevcut değildir ve benimde bilgim bu konuda kısıtlıdır. Sadece öğrendiğim ve küçük detaylardan yakalayıp toparlayabildigim kadar işte.
    Sevginin ışığı gücünüz olsun...
    Şaka lan şaka...

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.