Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

16 Nisan 2011 Cumartesi

Size Dünyayı Satanistlerin Yönettiğini Söyleseler?

Bones and Skulls Yale Üniversitesi`nde kurulmuş sadece seçkin öğrencilerin üye olabildiği bir öğrenci topluluğudur.

Amerikalı cevval bir gazeteci bunların arasına sızmayı başarıyor ve ritüellerine ait görüntüleri ortaya çıkarıyor.

tinyurl.com (video)

Bu video`da David Gergen (Siyasi danışman ve Harvard`da hoca. Nixon, Ronald Reagen ve Clinton gibi birçok ünlü ABD başkanının siyasi danışmanlığını yapmıştır) ve malum görüntüleri kayda alan gazeteci arasında ufak çaplı bir atışma oluyor. Ritüeller hakkında soru sorulduğunda David abimiz oldukça geriliyor ve en sonunda gazeteciye "that`s not your damn business" diyerek olay mahallini tekrediyor.

Bones and Skulls toplantısından bir fotoğraf



Bush`un Satanizm işaretiyle verdiği sayısız pozdan birkaçı, emin olun böyle birçok fotoğrafı var:
 



Üniversite öğrencisiyim ve birisi bir ortamda "namaz kılmaya gitcem" dese yüzüne olmasa da içten içe küçük görürüz o kişiyi. Artık Ateizm elitlik göstergesi oldu. İnsanlar hızla dinden soğutuluyor. Bakın din, bilhassa islam, medyanın, politikacıların, o irtica getirecek amanın diye korktuğunuz AKP`nin size dayatmak istediği şey değil. AKP konusuna girmek istemiyorum, fakat onlar da alkol yaşını 24`e yükseltip, silah ruhsatı taşıma yaşını 18`e düşürerek, din konusunda muallakta olan gençlerin dinden soğumalarına sebep oluyorlar. Görevlerini bilerek veya bilmeyerek başarıyla yapıyorlar.

Bakın, gerçek yobazlık, dinler hakkında olumlu şeyler söyleyen birisine "dinci, şakirt, yobaz" gibi yaftalar yapıştırmaktır.

Günümüzün en popüler yobazlığı budur ve bu artık çok moda.

Lan beni bilen bilir, dinlerle ilgili en ağır esprileri yapan insanlardan birisiyim bu sözlükte, ne kadar yobaz varsa da allah belasını versin, ne kadar İslam`ı sadece ibadet etmek olan bir din olarak gören ve insanlara böyle dayatmaya çalışan varsa onların ta anasını sikeyim. Fakat artık islam hakkında olumlu konuşmanın bile kötü algılandığı bir toplumda yaşamaktan rahatsızlık duyuyorum ve bunu da kendini "aydın, çağdaş, idealist" olarak gören, pazarlamaya çalışan sığ, altyapısız gerizekalılar yapıyor.

Televizyonu bu yüzden kapatın diyorum. Ananızı sikiyor o televizyon yıllardır, gerizekalı MTV yıldızlarını, salak ve neden ünlü olduğu anlaşılamayan vasıfsız zenginlerin yaşam tarzlarını, sizlere bu dünyadaki en büyük doyum noktasıymış gibi dayatmaya çalışıyorlar. Sizi tüketmeye, tüketmeye ve sadece tüketmeye özendiriyorlar.

Her neyse, konuya dönecek olursak. Bu adamların bu işte gizliliklerini korumalarının en büyük sebebi ise, insanların şeytan`ın varlığından haberdar olmalarını istememelerindendir. Zira Şeytan`ın varlığını öğrenen birisi, otomatikman Allah`ın da varlığını kabul etmiş olacaktır.

Bu elit kesimin neden Allah varken Şeytanı tanrıları kabul ettiklerinin sorusunun cevabını onlardan başka bilen olduğunu sanmıyorum. Bununla ilgili daha önce fikir yürütmüştüm, bilmediğimiz şeyleri biliyor olabilirler, şeytanın vaatlerinin büyüsüne kapılmış olabilirler, bilemiycem. Bir diğer nedeni de ritüellerinde inanılmaz bir tatmin elde etmeleri olabilir. Ayinleri cinsellikle çok fazla haşır neşir ve belki de o ayinlerde ulaşabileceğiniz en yüksek dünyevi hazlara ulaşıyorlardır, bilemiyorum.

Kimsenin fikrine müdahale etme hakkım yok, öyle bir tip de değilim zaten, değil bilgisayar başında tanımadığım insanlar, can dostu olarak gördüğüm arkadaşım gelse ben lahmacuna tapıyorum olum dese çok da sikime derim.

Fakat sizden bir şey rica edeceğim. Lütfen sizi dünyevi zevklerin ihtişamına kaptırmalarına izin vermeyin. Özendirmeye çalıştıkları, dayattıkları şey dünyevi zevkler, çünkü emelleri, dünya inançsız ve dünyevi zevklere köleleşmiş insanlarla dolduğunda gerçekleşecek.

Özet: Oğlunu Beşiktaş-Valerenga maçının devre arasında uyutan babanın hazin dolu hikayesi.

28 yorum:

  1. KİNG sin olum sen !

    YanıtlaSil
  2. nerede oturuyosun merak ettim

    YanıtlaSil
  3. Bak ilk yorum yazan bile kapılmış büyüye 'KİNG' ne amk ! Cümlenin yarısı türkçe yarısı ingilizce.

    YanıtlaSil
  4. Bana dünyayı satanistler yönetiyo deseler maden suyu şişesinin üstüne oturup beklerim.

    YanıtlaSil
  5. RIFKI sın olum sen olacak

    YanıtlaSil
  6. dinleri dünyadan kaldırmak.

    pohahha

    dinler sayesinde sömürüyor bunlar isteseler hiç dinleri kaldırırlarmı lan, baştakiler kim şimdi yobazlar 10 yıldır baştalar, ee amrika 10 yıldır kimi destekliyor? efendim? yobazları nerdeki yobazları tabiki tr deki yobazları...

    sen dinler kalkıcak diye ödü kopanların yazıcısının farkında değilsin...

    YanıtlaSil
  7. bunları okuduktan sonra neden se islamın kuranın ne kadar hak dini olduğu dahada anlaşılıyo benim için

    YanıtlaSil
  8. bi de şu ibretlik videoyu izlemenizi tavsiye ederim beyler.

    http://inci.ca/uork3ti9lv

    YanıtlaSil
  9. şeytan onları kandırdı. şeytan bile aslında kıyametten önce tövbe etmeyi bekliyor. ama o tövbe şeytana nasip olmayacak.

    bakara suresi 102. ayet:

    Süleyman'ın hükümranlığı hakkında şeytanların (ve şeytan tıynetli insanların) uydurdukları yalanların ardına düştüler. Oysa Süleyman (büyü yaparak) küfre girmedi. Fakat şeytanlar, insanlara sihri ve (özellikle de) Babil'deki Hârût ve Mârût adlı iki meleğe ilham edilen (sihr)i öğretmek suretiyle küfre girdiler. Halbuki o iki melek, "Biz ancak imtihan için gönderilmiş birer meleğiz. (Sihri caiz görüp de) sakın küfre girme" demedikçe, kimseye (sihir) öğretmiyorlardı. Böylece (insanlar) onlardan kişi ile karısını birbirinden ayıracakları sihri öğreniyorlardı. Halbuki onlar, Allah'ın izni olmadıkça o sihirle hiç kimseye zarar veremezlerdi. (Onlar böyle yaparak) kendilerine zarar veren, fayda getirmeyen şeyleri öğreniyorlardı. Andolsun, onu satın alanın ahirette bir nasibi olmadığını biliyorlardı. Kendilerini karşılığında sattıkları şey ne kötüdür! Keşke bilselerdi.

    YanıtlaSil
  10. hacı sana kafam girsin emi

    YanıtlaSil
  11. bi yandan da şeytana tapanlara hak vermiyor değilim hani. kesinlikle ibadetleri daha eğlenceli. kabaladan da artık ne öğrendilerse.. şimdi hatırladım da sherlock holmesun filminde de adam çeşitli kimyasal-biyolojik veyahut da biokimyasal yöntemlerle ölüp diriliyordu. nedense hep o geliyor aklıma. neyse.. yazdıklarını okuduğumda "eveet, mantıklı" diyorum, lakin sonra oturup düşünüp parcaları birleştirince birbirleriyle çelişenler olmuyor değil.

    YanıtlaSil
  12. hah mesela, belki çook sonraki konularında değiniyorsun bu konuya ama ben karışık takip ettiğim için seni bu başlık altında yorumlarımı dile getireceğim.

    mesela diyosun ya dünya nüfusunu azaltmak amaçlarından biri. kuklalarından biri olan lady gaga da bu yönde işler yapıyor, geyliğe özendiriyor diyosun ya ona tamam, ona eyvallah ama şayet justin timbirlake, rihanna, britney falan illüminatidense onlar neden bu kadar seksi? yani ben bile izlerken ıslanıyorum demeye dilim varmıyor, utanıyorum ama öyle. bildiğin cinsel ilişkiye çağrı. ve fekat ne oldu insan nüfusunu azaltmaya?? zaten ben shakirayı beğenmiyorum diyen erkek de gitsin çükünü kessin bi zahmet. ama dersin ki "korunarak sevişin" o zaman onaylıyabilirim ama yine de anlattığın şeyi anlamayan teyze edasında "hıı evet yavrım" derim sadece, tam anlamam.

    ayrıcı neden japonya gibi tek çocuk yasası yapmıyorlar? tamam belki totoları yemez o kadar kalabalık bi yerde bunu gerçekleştirmeyi ama bunca şeyi yapan onu da yapacak kudrete sahiptir diye düşünüyorum.

    bi yandan avrupa devletleri vatandaşları evlensin, çocuk yapsın diye totolarını yırtıyor. bu da saçma mesela. ha dersin ki "illüminati sadece ikinci dünya devletlerindeki nüfusu azaltmak istiyor, onlar tırt ne işimize yarar diye düşünüyorlar. fakat diğer bir yandan avrupa öyle mi pencereden insanlar sarkıyor okuyom ben ya diye, onlar kaliteli, genç dimalara ihtiyacımız var. bu yüzden bir tarafa bugün olmaz başım ağrıyo dedirttirirken diğer tarafa yesorrrayt dedirttiriyorlar" dersen anlarım, ama tam anlamam.

    bu şekilde ben de "neymiiiş üçgenin iç açıları toplamı yüsseksenmiiiş. naapıyomuşuuuuz bunu unutmuyomuşuuuuz" diyen öğretmenler gibi oldum, kendim sordum kendim cevapladım ama yine de kavrayabilmiş, taşları yerine oturtabilmiş değilim. rica etsem bana biraz izah eder misin maykılcığım?

    YanıtlaSil
  13. ey üstteki, şimdi sen bir am olarak olayı tam anlamamışsın. anlamamak ile beraber seksilik ve emme gömmeye getirmişsin(indirgemişsin) konuyu. bu orospu çocuğu blog yazarının anlattığı şeyleri okuyup, biraz araştırma yapıp, sonra da mevcut skik medyayı takip edersen anlarsın.

    YanıtlaSil
  14. aferin doğru dedin de biz götümüzü yırtsakta bu adamların istediği gerçekleşçek ve bizde sikko gibi bakıcaz "vay amk adamlar emellerine ulaşmış bizde yarah gibi etkisiz kaldık" diycez.senin bu sesli düşündüğünü ben 4-5 senedir içimde kendime haykırıyodum ama ne fayda(çok şiirsel oldu amına koyim can yücel staylaaa).consume obey die haydeeee hemen kaayy dediler bizde he tamam dedik,dediklerine harfi harfine uyduk.artık bunu sen gidip istanbul bilgi üniversitesinde gidipte "din kardeşlerim bizi uyutuyolar dinimizi ortadan kaldırmaya çalışıyolar amaçları dinsiz bir toplum oluşturmak bir an önce kendimize gelmeliyiz!" desen "bu ne dio yeaa hadi cenk, berke can bizi paper moonda bekliyo akşam partiye yetişmemiz lazım puff vakitte kalmadı:(" derler sana maalesef.bu amına kodumun düzeni böyle işte.
    özet kardeşim:yarağı yedik yapçak bişey yok.

    YanıtlaSil
  15. Alex Jones un hazırladıgı yeni dünya düzenini anlatan yani sikko anlatmak istediklerini anlatan cok iyi bir belgesel gerçi türkçe altyazısı olsa iyi olurdu ama yine de çok iyi belgesel amına goyim iyi yapmış yarraaamın kurma kolu
    Invisible Empire A New World Order Defined Full
    http://www.youtube.com/watch?v=NO24XmP1c5E&feature=fvwrel

    YanıtlaSil
  16. Baba Bush zamanını tam hatırlamıyorum o zamanlar ilkokuldaydım ama orospu çocuğu oğul bush zamanını iyi biliyorum.Bu çok saygıdeğer yarrak kafalı oğul Bush'u destekleyen büyük bir güç olmasa bu ibne iki eliyle bi siki doğrultacak zekaya sahip değil.babası gitti körfez savaşıyla sikti dünyayı(biz tabi o zaman Rambo'nun kahramanlıklarını izliyorduk.Vay be helal olsun amerikan kahramanlara diyorduk),bu ibne de terör bahanesiyle ortadoğunun anasını belledi.bunlar babadan oğula nesil.orospu çocuğu bunlar.

    YanıtlaSil
  17. Diyorsun ki: "Bu adamların bu işte gizliliklerini korumalarının en büyük sebebi ise, insanların şeytan`ın varlığından haberdar olmalarını istememelerindendir. Zira Şeytan`ın varlığını öğrenen birisi, otomatikman Allah`ın da varlığını kabul etmiş olacaktır." Bir insan Allah'ın varlığını tanıdığı an otomatik olarak Şeytanın da varlığını tanıyacaktır zaten. Allahın varlığını öğrendiğinde Şeytanın da varlığını öğrenmiş olur .
    Bu adamların Şeytanı insanlardan saklama gibi bir dertleri yok. Olsaydı zaten Satanizmin en büyük simgelerinden biri olan 'Baphomet'i insanların gözüne sokmazlardı kliplerde ve filmlerde.

    YanıtlaSil
  18. Katilmamak elde degil.Ozellikle gun gectikce bu gercekler daha da iyi carpiyor yuzumuze ancak AKP konusunda daha fazla tespit yapiyor olsan cok hosuma giderdi tabii.

    YanıtlaSil
  19. NEDEN ALLAHA DEĞİLDE ŞEYTANA TAPIYORLAR DİYE SORUYORSUN HİÇ DÜŞÜNDÜNMÜ ŞEYTANIN ÇOCUKLARIMI DİYE

    YanıtlaSil
  20. Özet: Oğlunu Beşiktaş-Valerenga maçının devre arasında uyutan babanın hazin dolu hikayesi.

    Ulan gece gece kahkaha attım sikko ne manyak adamsın be :))

    YanıtlaSil
  21. BBC dizilerinden olan ve 1963'ten beri yayınlanan "Doctor Who" yu duymuşsunuzdur. Modern serideki 5., 6. ve 7. sezonlarda oynayan 11. Doktorun sürekli kullandığı bi kelime var
    "Geronimo"
    Resimde gördüm dikkatimi çekti ama pek bi anlam veremedim
    Size zahmet bi açıklarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  22. hesabını yeni keşfettim ve yazılarını en eskiden itibaren okumaya başladım.
    tespitim şu sen fazla 'gelenler' izlemişsin. ordan okuyup buraya yazmışsın...

    YanıtlaSil
  23. yani doğru gibi, çünkü yahudiler şeytanın soyundan geldiğine inanırlar

    YanıtlaSil
  24. Bu insanları şeytan diye birşeyin var olduğuna inanacak kadar salak mı sanıyorsun amk! Adamlar şeytan diye birşey varsa onu o biziz diyor bağıra bağıra, hala şeytan cehennem saç sakal muhabbeti ..

    YanıtlaSil
  25. Lan yazıyı okuduktan sonra, tekrar beşiktaş valerenga maçı videolarına daldım :) ahlına çakıyım,şifo,isyan eden baba ve oğlu buluşmuş. O video'ya kadar geldim amk.

    YanıtlaSil
  26. 2023ten yaziyorum bu kadar mi uyusur be..

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.